Міський номер на смартфоні!*
Підключайте послугу «Smart Line від Укртелекому» з міським номером та отримуйте численні переваги:
• Мобільність: можливість користовуватися всюди, де є доступ до Інтернету
• Можливість користуватися на різних пристроях – смартфоні, планшеті, IP-телефоні, комп’ютері.
• Міська нумерація у форматі 0ХХ-1234567, де 0ХХ – це код вашого міста чи області.
• Можливість збереження міського номера при переїзді на інше місце в межах населеного пункту/району.
• Дистанційне керування додатковими послугами (ДВО) на сайті.
• Вигідний тариф для дзвінків на номери українських операторів - лише по 29 копійок за хвилину.
• Від 500 до 1000 хвилин для дзвінків на фіксовані номери по Україні включено в абонплату.
• Єдиний рахунок від Укртелеком.
ЛЕГКО ПІДКЛЮЧИТИ.
Якщо Ви абонент Укртелекому, подзвоніть до нашого Контакт -центру
1. Ознайомтеся з договором оферти на сайті ukrtelecom.ua.
Ссылка на договор оферты: http://red-forum.com/showpost.php?p=1204752&postcount=4
2. Подзвоніть зі свого домашнього стаціонарного телефону Укртелекому до Контакт- центру за номером 0 800 506 800.
3. Після з’єднання з оператором підтвердіть згоду з договором оферти.
4. Надайте необхідну інформацію оператору (номер мобільного телефону або електронну адресу).
5. Протягом 24 годин з моменту замовлення послуги отримайте SMS або електронне поштове повідомлення з номером SIP-телефону та даними для налаштування SIP-клієнта, яке не можна показувати стороннім особам.
6. Завантажте рекомендований SIP-клієнт згідно з інструкцією на сторінці сайту.
7. Зайдіть на сайт ukrtelecom.ua і змініть пароль тут.
8. Налаштуйте SIP-клієнт згідно з інструкцією до вибраного SIP-клієнта.
9. Користуйтеся послугою.
10. Зручно сплачуйте за послуги Укртелекому єдиним рахунком.
11. Зателефонуйте зі свого домашнього стаціонарного телефону Укртелекому до Контакт-центру за номером 0 800 506 800 і замовте з нього переадресацію дзвінків на «Smart Line від Укртелеком» (коли немає відповіді, зайнято або безумовну). Послуга надається при наявності технічної можливості.
Якщо Ви хочете стати нашим абонентом, зверніться до Центру обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком»
1. Укладіть угоду на користування послугою «Smart Line від Укртелеком».
2. Отримайте від спеціаліста дані щодо налаштування послуги.
3. Завантажте рекомендований SIP-клієнт згідно з інструкцією на сторінці сайту.
4. Зайдіть на сайт ukrtelecom.ua і змініть пароль тут.
5. Налаштуйте SIP-клієнт згідно з інструкцією до вибраного SIP-клієнта.
6. Користуйтеся домашнім телефоном на Вашому смартфоні.
7. Замовте переадресацію дзвінків з домашнього телефону на «Smart Line від Укртелеком» (коли немає відповіді, зайнято або безумовну). Послуга надається при наявності технічної можливості.
8. Зручно сплачуйте за послуги Укртелекому єдиним рахунком.
* Міський номер на мобільному – це сучасний фіксований цифровий телефонний звязок із підключенням телефонного обладнання споживача до мережі Інтернет і виділенням місцевого телефонного номера у форматі 0ХХ-1234567, де 0ХХ – це код вашого міста чи області. Послуга надається за технологією VoIP** (IP-телефонія) з використанням протоколу SIP***. Послуга надається в рамках маркетингового дослідження «Твій міський номер Smart Line!» у період з 01.09.2016 по 31.03.2017.
** VoIP (Voice over IP) – технологія передачі медіаданих в реальному часі за допомогою сімейства протоколів, які забезпечують передачу голосового сигналу по IP-мережах.
*** SIP (Session Initiation Protocol) – протокол встановлення сесії, стандарт на спосіб установки і завершення сеансу звязку, який включає обмін голосовими даними або іншим мультимедійним контентом із використанням SIP-номерів.
Тарифи:
* Для існуючих абонентів ПАТ «Укртелеком», які користуються домашнім телефоном на тарифному плані «Домашній Безлімітний» – до трьох номерів на одного абонента.
** Для існуючих абонентів ПАТ «Укртелеком», які користуються домашнім телефоном на тарифному плані «Домашній Базовий», «Домашній Мінімальний», «Спільний Базовий» або «Спільний Мінімальний» – до трьох номерів на одного абонента.
Пакети додаткових видів обслуговування
Керувати додатковими видами обслуговування можна на сайті самообслуговування voip.ukrtelecom.ua або з телефону з використанням кодів управління.
Тарифи на послуги міжнародного телефонного звязку
Деталі про тарифний план Smart Full
1. Тарифний план Smart Full вводиться в дію з 01.09.2016. Мінімальний строк дії – до 31.09.2016.
2. Тарифний план Smart Full на послугу «Smart Line від Укртелеком» призначений для надання послуг фіксованого телефонного зв’язку для абонентів (фізичних осіб) місцевої телефонної мережі міст, сіл і селищ міського типу для користування основним телефонним апаратом без погодинної оплати місцевих розмов.
3. Облік і тарифікація телефонних розмов – посекундні.
4. Інші види послуг, що не ввійшли до переліку послуг, передбачених тарифним планом, надаються відповідно до технічної можливості та оплачуються за діючими тарифами товариства на додаткові послуги місцевого телефонного зв’язку, додаткові послуги міжміського телефонного зв’язку, додаткові послуги міжнародного телефонного зв’язку, послуги міжнародного телефонного зв’язку.
5. При активації або відключенні послуги «Smart Line від Укртелеком» чи зміні тарифного плану на інший тарифний план щомісячна плата нараховується пропорційно кількості днів отримання послуги «Smart Line від Укртелеком» за тарифним планом Smart Full у поточному календарному місяці (розрахунковому періоді).
6. При активації послуги «Smart Line від Укртелеком» чи зміні іншого тарифного плану на тарифний план Smart Full абоненту надається ліміт у повному обсязі нетарифікованих секунд незалежно від кількості днів, що залишилися до кінця поточного календарного місяця (розрахункового періоду).
7. Невикористаний протягом поточного календарного місяця ліміт на наступний календарний місяць не переноситься.
8. Для абонентів (фізичних осіб) товариства місцевої телефонної мережі – інвалідів першої, другої груп по зору відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» плата за надання довідкової послуги про номер телефону за повними даними (Довідка 109) включається до щомісячної плати за тарифний план Smart Full та окремо не тарифікується.
9. Для абонентів (фізичних осіб), які користуються послугами фіксованого телефонного зв’язку товариства на умовах тарифного плану «Домашній Безлімітний», щомісячна плата за користування першими трьома замовленими послугами «Smart Line від Укртелеком» за тарифним планом Smart Full розраховується із застосуванням коефіцієнта 0,1667. При припиненні користування послугами фіксованого телефонного зв’язку (відключення телефонного апарата), тимчасовому припиненні користування послугами фіксованого телефонного зв’язку (користування телефоном) за тарифним планом «Домашній Безлімітний» або переході на інший тарифний план щомісячна плата стягується в повному обсязі без урахування коефіцієнта.
10. Тарифний план «Smart Line від Укртелеком» можна змінити на тарифний план Smart Basic. При цьому ліміт, невикористаний у тарифному плані Smart Full, на інший тарифний план не переноситься.
11. Змінювати тарифний план можна не частіше ніж один раз на календарний місяць.
Деталі про тарифний план Smart Basic
1. Тарифний план Smart Basic вводиться в дію з 01.09.2016. Мінімальний строк дії – до 31.09.2016.
2. Тарифний план Smart Basic на послугу «Smart Line від Укртелеком» призначений для надання послуг фіксованого телефонного зв’язку для абонентів (фізичних осіб) місцевої телефонної мережі міст, сіл і селищ міського типу для користування основним телефонним апаратом без погодинної оплати місцевих розмов.
3. Облік і тарифікація телефонних розмов – посекундні.
4. Інші види послуг, що не ввійшли до переліку послуг, передбачених тарифним планом, надаються відповідно до технічної можливості товариства та оплачуються за діючими тарифами товариства на додаткові послуги місцевого телефонного зв’язку, додаткові послуги міжміського телефонного зв’язку, додаткові послуги міжнародного телефонного зв’язку, послуги міжнародного телефонного зв’язку.
5. При активації або відключенні послуги «Smart Line від Укртелеком» чи зміні тарифного плану на інший тарифний план щомісячна плата нараховується пропорційно кількості днів отримання послуги «Smart Line від Укртелеком» за тарифним планом Smart Basic у поточному календарному місяці (розрахунковому періоді).
6. При активації послуги «Smart Line від Укртелеком» чи зміні іншого тарифного плану на тарифний план Smart Basic абоненту (фізичній особі) надається ліміт у повному обсязі нетарифікованих секунд незалежно від кількості днів, що залишилися до кінця поточного календарного місяця (розрахункового періоду).
7. Невикористаний протягом поточного календарного місяця ліміт на наступний календарний місяць не переноситься.
8. Для абонентів (фізичних осіб) товариства місцевої телефонної мережі – інвалідів першої, другої груп по зору відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» плата за надання довідкової послуги про номер телефону за повними даними (Довідка 109) включається до щомісячної плати за тарифний план Smart Basic та окремо не тарифікується.
9. Для абонентів (фізичних осіб), які користуються послугами фіксованого телефонного зв’язку товариства на умовах тарифних планів «Домашній Базовий», «Домашній Мінімальний», «Спільний Базовий» або «Спільний Мінімальний», щомісячна плата за користування першими трьома замовленими послугами «Smart Line від Укртелеком» за тарифним планом Smart Basic розраховується із застосуванням коефіцієнта 0,2021. При припиненні користування послугами фіксованого телефонного зв’язку (відключення телефонного апарата), тимчасовому припиненні користування послугами фіксованого телефонного зв’язку (користування телефоном) за тарифним планом «Домашній Базовий», «Домашній Мінімальний», «Спільний Базовий» або «Спільний Мінімальний» або переході на інший тарифний план щомісячна плата стягується в повному обсязі без урахування коефіцієнта.
10. Тарифний план Smart Basic можна змінити на тарифний план Smart Full. При цьому ліміт, невикористаний у тарифному плані Smart Basic, на інший тарифний план не переноситься.
11. Змінювати тарифний план можна не частіше ніж один раз на календарний місяць.
Важная информация
1. После Нового Года 2017, информацию по ссылке http://www.ukrtelecom.ua/services/customers/Smart_Line криво отредактировали: убрали важнейшую информацию и допустили ошибки.
2. Владельцы тарифа
3. Минуты предоставляются посекундно - за 1000 звонков по 1 секунде снимется 1000 секунд.
5. Для корректной работы SmartLine на оборудовании, через которое идет SIP-трафик, нужно отключить SIP ALG.
Если SIP работает некорректно - в настройках оборудования, через которое идет SIP-трафик, нужно найти пункт меню NAT Passthrough и в подменю SIP Passthrough поставить Отключить (Off, Disabled), нажать Применить (Apply) и перезагрузить оборудование.
Если использовать SIP через мобильный Интернет, SIP ALG в настройках Nokia N8 отсутствует, все работает корректно.
6. При заказе SIP-номера SmartLine через колл-центр 0 800 506 800 номеру выдается категория 7, категория не предоставляет возможность звонить на международные направления, но предоставляет возможность звонить по Украине на мобильные и стационарные, на 700, 800, 900. Подробнее.
7
Квартирні, організацій.
Надаються послуги зонового, міжміського телефонного зв'язку через АМТС та комутаторні зали. Надається доступ до послуг типу 700, 800, 900 через АМТС (ОПТС).
Не надаються послуги міжнародного телефонного зв'язку через АМТС та комутаторні зали. Тимчасово не надається доступ до послуг типу 700, 800, 900 через комутаторні зали.
Установлюється згідно з письмовою заявою споживача.
Квартирні, організацій.
Надаються послуги зонового, міжміського телефонного зв'язку через АМТС та комутаторні зали. Надається доступ до послуг типу 700, 800, 900 через АМТС (ОПТС).
Не надаються послуги міжнародного телефонного зв'язку через АМТС та комутаторні зали. Тимчасово не надається доступ до послуг типу 700, 800, 900 через комутаторні зали.
Установлюється згідно з письмовою заявою споживача.
Ошибки в работе услуги
1. На сайте https://voip.ukrtelecom.ua:
1.1. Перестала подключаться услуга "Параллельный дозвон". Оператор ответил, что служба безопасности Укртелекома отключила эту услугу.
2. Коды управления дополнительными видами обслуживания (ДВО) с клавиатуры:
2.1. Не вносятся номера в черный и белый списки: *126*номер телефона# - тишина, #126# - тройной сигнал ошибки.
2.2. Будильник не устанавливается: *55*2230(время)# - слышен какой-то зуммер, #55# - слышен какой-то зуммер.
2.3. Сообщение про новый вызов не отключается: *43# - слышен длинный гудок про подключение услуги, #43# - слышен длинный гудок про отключение услуги, но услуга постоянно подключена.
3. Другое
3.1. При использовании кодека G729 наблюдаются проблемы с дозвоном на другие номера SIP-телефонии Укртелеком (ошибка 488). Звонки на мобильные сети и стационарные номера проходят без проблем.
3.2. Перестала работать переадресация на некоторые АТС Укртелеком, с чем связано - не знаю.
Останнє редагування: