fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Про электронное распределение крытых и цементовозов слышно/видно что нибудь? Это шаги в правильном направлении или тоже пиар?
Всё правильно.
Это наша повседневная рутинная работа, которая, в отличии от хронически убыточного пассажирья, приносит стабильный доход.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
коррумпированная Укрзалiзниця - это позор страны

хронически убыточного пассажирья

Конечно убыточное. Хоть Балчун, хоть Дрочун, а коррупция позорно-ущербная никуда не делась. Система и схемы всем известны. Доят проводников и по вертикали пошло -> начальникам поездов, инструкторам, начальникам ВЧ, непосредственно управление УЗ.
Отдельная история: ревизоры, пожарники, КРУ, департамент... и тд и тп выродки.
У мало мальских начальничков джипы + домины под Киевом. А так да канторка - убыточная.
Всех в мешок и с моста. Нам надо не один, а пару тысяч поляков, а так это только имитация для далёких западных партнёров или хз для кого...
 

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
Убыточная, так как стоимость билетов очень маленькая.
 

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
Re: коррумпированная Укрзалiзниця - это позор страны

Доят проводников и по вертикали пошло -> начальникам поездов, инструкторам, начальникам ВЧ, непосредственно управление УЗ.
Я не очень в теме, кто доит проводников, с удовольствием послушаю, а также интересно как это влияет на убытки от перевоза пассажиров
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: коррумпированная Укрзалiзниця - это позор страны

Я не очень в теме, кто доит проводников, с удовольствием послушаю, а также интересно как это влияет на убытки от перевоза пассажиров

Там где коррупция - там везде всегда убытки.
Потому что чтобы платить приходиться мутить, а если мутят, то ясен пень у любой канторы будут одни убытки. Все возможные заработки просто постоянно в тени и официально одни убытки.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
У вівторок, 17 січня, у перший рейс відправився поїзд 149/749 Київ-Івано-Франківськ, який сформований із нових пасажирських вагонів з меблями, що трансформуються. Завдяки такому типу рухомого складу поїзд перевозитиме пасажирів як з місцями для сидіння, так і спальними місцями. До Івано-Франківська поїзд курсуватиме в категорії «Нічний експрес», час у дорозі – 9:03, зворотно – як «Інтерсіті» за 8 год 34 хв.

«Цей поїзд забезпечить сервіс для пасажирів. Плани Укрзалізниці та уряду на 2017-й рік амбітні: замовити виробництво 50 пасажирських вагонів, модернізувати 200, відремонтувати не менше 2 тисяч, щоб пасажири відчували турботу про них», – розповів Володимир Кістіон.

За словами Войцеха Балчуна, закупівлю нових пасажирських вагонів Укрзалізниця здійснила через 8 років перерви – останнє придбання відбувалося у 2008-му. У перспективі вагони-трансформери планується удосконалити. Для цього будуть запрошені дизайнери та вивчатимуться враження і пропозиції пасажирів, щоб мати такий рухомий склад, який найбільше відповідає очікуванням клієнтів. «Укрзалізниця одна із найбільших залізничних компаній у світі, тому треба тримати високу планку якості послуг. Ми аналізуємо усі відгуки, реагуємо на них, змінюємо корпоративну культуру, щоб Укрзалізниця була для пасажира, а не навпаки», – зауважив голова правління товариства. Він також підкреслив, що інвестиційна програма з масштабного оновлення залізничного рухомого складу сприятиме стимулу національної економіки, створенню додаткових робочих місць, збільшенню відрахувань українських підприємств до бюджету.

Вибір маршруту для формування поїзда до Івано-Франківська викликаний тим, що це один із найбільш динамічних маршрутів, на якому сформувався стабільний попит на перевезення. Це потужний туристичний маршрут. У складі поїзда 8 пасажирських вагонів та вагон-автомобілевоз. Завдяки цьому поїзду збільшилася кількість поїздів прямого сполучення між Києвом та Івано-Франківськом – це вже 3 пара (поряд із №43 та №143), а також курсують нині 2 пари транзитних цілорічних. У пікові періоди призначаються до 5 додаткових.

Загалом Укрзалізниця замовила заводу 13 вагонів-трансформерів. У лютому із решти таких вагонів планується сформувати ще одну пару поїздів, що курсуватимуть між Києвом та Івано-Франківськом дзеркальними графіками: нічна пара поїздів (два поїзди назустріч один одному) і денна пара.

Головні переваги нового поїзда:

Найбільша швидкість порівняно із іншими цього сполучення. Існуючі поїзди перебувають у дорозі щонайменше 10,5 години.
Комфорт. Поїзд забезпечено високоякісним інвентарем.
Зручний графік руху: пізнє відправлення та раннє прибуття дозволяє пасажирам ефективно використати час.
Збільшення кількості місць. Призначення нового поїзда фактично вирішує проблему дефіциту квитків на цьому популярному напрямку.
Час подорожі менший, а комфорт більший, порівняно з автомобільним транспортом.

Вагони поїзда мають нову схему фарбування, світлі кольори мають ще й велике практичне значення: вони зменшують теплове навантаження та дозволяють зменшити навантаження на систему кондиціювання влітку та систему опалення взимку.

Вагон-автомобілевоз у складі поїзда дозволяє перевезти автомобіль з Києва до Івано-Франківська і далі продовжувати подорож автомобілем карпатським регіоном. Вартість перевезення, наприклад, автомобіля Nissan Qashqai, становить 1150 грн, що є привабливою ціною, враховуючи поточну вартість палива та переваги, які пасажир отримає, користуючись послугою.

Вагони-трансформери дозволяють максимально ефективно використовувати рухомий склад. При відстані понад 500 км поїзд, сформований з таких вагонів, робить 2 рейси, а на маршруті до 500 км – 3 рейси за добу. Таким чином вагон-трансформер за добу здатен перевезти –100 пасажирів, а купейний вагон – 40 пасажирів.

(c)
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Интересно, как быстро наше быдло поубивает и позасырает эти "трансформеры"?
 
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
Maxxx, хюндаи ж еще вроде не убили (ну забитые вакуумные параши - то да, есть такое) - и этот так просто не убьют. там ценник не электрички, контингент не бедный.
 

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
Я так понял вагоны Крюковские
Но не понял зачем в одну сторону это поезд, в обратную экспресс, при этом время пути одинаковое
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Skuadro, это ты зря надеешься, что у нас нет быдла с деньгами, или что деньги автоматически уменьшают уровень быдлячества.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
зачем в одну сторону это поезд, в обратную экспресс
Ночью спальные места - "ночной экспресс", днем сидячие - Интерсити. Обычный поезд на 1,5-2 часа дольше идет, судя по "пиару"..:)
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Не пойму удобства дневного рейса. Сидеть весь рабочий день и пялиться на соседа напротив, тянуться до стола вдалеке?

Обычный сидячий вагон электрички 1-2 класса с «самолётной» рассадкой лицом в одну сторону и личными столиками и намного удобнее (можно откинуться), и вместительнее (4 или 5 мест в ряду против 3 тут).

Лучше уж переплатить в полтора раза и взять лежачее место в таком же вагоне.
Может, на это и рассчёт, продавать в одном поезде и сидячие, и лежачие места с разных концов, пока свободные купе не кончатся, таким образом гибко определяя потребности на каждый рейс?

Хотят максимально эксплуатировать 2 рейсами в сутки, так и ресурс оборудования не бесконечен.
 
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
Kritik, я не надеюсь.
Я просто время от времени езжу на ху (тот, который УЗШК, рельсовый)
уже 4.5 года - вроде еще не убили. Окна канеш били с улицы, или в первое время обрывом конташки - но то таке, чинится легко и чинилось таки.
Из внешнего (то, что убивается паксами) - там в общем-то только траблы иногда с туалетами, другого не замечал.
Даже таки поверил, что подголовники меняют - при мне раскладывали новые на начальной станции (старые забирали, новые цепляли)
 
Реєстрація
19.02.16
Місто
Киев
Телефон
Redmi Note 10 5G
Интересно, как быстро наше быдло поубивает и позасырает эти "трансформеры"?
Скорее всего "поубивает" не ваше быдло, а проводники, которые замахаются "трансформировать" туда-сюда...
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Скорее всего "поубивает" не ваше быдло, а проводники, которые замахаются "трансформировать" туда-сюда...
Посмотрим, поживём - увидим. Вот бы прокатиться в таком купейном вагоне (называю его своим именем, так как по сути - это самый настоящий купейный вагон, разве что, с дополнительными прибамбасами). Даже если продавать на одну лавку по три сидячих билета, то ничего не машет одному из этих троих откинуть верхнюю полку и занять в дороге горизонтальное положение, а двум остальным внизу - больше будет места, потом можно будет меняться по очереди, если захотят договариваться между собой.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
14.06.08
Місто
Київ
Телефон
M315F
Даже если продавать на одну лавку по три сидячих билета, то ничего не мешает одному из этих троих откинуть верхнюю полку и занять в дороге горизонтальное положение, а двум остальным внизу -- больше будет места, потом можно будет меняться по очереди, если захотят договариваться между собой.

Это если для откидывания полки не потребуется спецключ или не будет команды проводникам пресекать подобное самоуправство (не удивлюсь такому).
Не зря там видеонаблюдение в каждом купе с выводом к проводнику. ;)
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Это если для откидывания полки не потребуется спецключ или не будет команды проводникам пресекать подобное самоуправство (не удивлюсь такому).
Не зря там видеонаблюдение в каждом купе с выводом к проводнику. ;)
Не думаю, что там полки на спецключе. А по поводу видеонаблюдения, вроде есть косвенная информация, что оно только в коридоре и в тамбурах.
 
Зверху