Не перший рік користуюся Вашими послугами і все влаштовувало, але сьогодні стикнувся із наступною проблемою. За мною закріплено 2 номери, один міської (034ХХХХХХХХ) і другий мобільної (094ХХХХХХХХ) нумерації. Причому останній вказаний, як фінансовий номер для Ощадбанку і Приватбанку. На нього проходить СМС-інформування + використовується для входу в онлайн-системи цих банків. Сьогодні був змушений звернутися дзвінком до оператора Ощадбанку для зміни деяких налаштувань на гарячу лінію 0 800 210 800. Зв'язавшись з оператором мені було відмовлено в обслуговуванні на підставі того, що у них висвічується не фінансовий номер 094ХХХХ, а мій міський 034ХХХХ. Підозрюю, що при заміні фінансового номеру на міський 034ХХХ перестане нормально функціонувати смс-інформування. Тому, як вихід, вбачаю з Вашого боку здійснити зміну налаштувань для відображення оператору конвергентного номеру 094ХХХХ. У разі неможливості здійснення мого прохання прошу проінформувати, для того щоб я намарне не очікував, а відмовився від використання Інтертелекому, як фінансового номеру.