Бориспіль потрапив до списку найгірших аеропортів року
Компанія AirHelp склала рейтинг сервісу всіх авіакомпаній за перший квартал 2018 року.
Рейтинг базується на трьох ключових факторах: своєчасність, якість сервісу (для оцінки AirHelp використовувала відгуки з великої кількості авторитетних сайтів), а також те, як авіакомпанії звертаються зі скаргами клієнтів. До цього рейтингу увійшли 72 міжнародні авіалінії.
До трійки найкращих авіакомпаній цього року увійшли Qatar Airways, Lufthansa, Etihad Airways, які посіли перше, друге і третє місце відповідно. У хвості рейтингу опинилися лоукостери, такі як Ryanair або EasyJet.
Трійкою ж найгірших авіаліній компанія назвала WOW Air, Royal Jordanian Airlines і Pakistan International Airlines, які зайняли 72, 71 і 70 місце.
До рейтингу AirHelp серед аеропортів увійшов 141 напрямок. Критеріями теж були своєчасність, якість послуг і онлайн-відгуки клієнтів.
“Різні аеропорти мають справу з різними проблемами”, – пояснює Ешлі Раітері з AirHelp, нагадуючи, що Hartsfield-Jackson Atlanta нещодавно мав проблему з перебоями в електропостачанні, а аеропорти в скандинавських країнах страждають від затримок рейсів через погодні умови, хоча вони мають прекрасний вигляд і якісний сервіс.
Тому найкращим аеропортом цього року AirHelp визначила Міжнародний аеропорт Хамад у столиці Катару. На другому і третьому місці опинилися аеропорти в Афінах і Токіо.
А ось український аеропорт Бориспіль виявився аж на 135 місці з 141 можливого. Останнє місце дісталося Кувейту.
За словами Раітері, більшість авіакомпаній і аеропортів у рейтингу опустилися нижче не тому, що їхні показники якось погіршилися. Вся справа в збільшенні конкуренції на ринку.
“Якщо чесно, то ми спостерігаємо якраз поліпшення. Більшість авіакомпаній запізнилися з розумінням своєї відповідальності. Але ми бачимо, що вони почали по-іншому поводитися з пасажирами”, – додала експерт.