Так впарюють свою дорогу розстрочку, що це навпаки знижує бажання навіть задуматись її юзати.
Хоча коли підключать до Оплат частинами нормальні магазини, то можна буде подумати.
треба розуміти що шари не буває , завжди хтось платить, відповідно при оплаті частинами будь то приват банк чи монобанк , відсотки за цю оплату частинами платить магазин, відповідно магазин не буде продавати собі у збиток, умовно кажучи це тих же 2% , але їх платить магазин, відповідно є два варіанти реалізації
1) збільшити ціну товару для всіх і зробити доступною оплату частинами
2) є товари ціна на які рекомендовані виробниками і не можуть бути нижче " рекомендованої роздрібної ціни" інакше виробник\імпортер просто зупинить відвантаження товару цьому магазину , або збільшить оптову\закупочну ціну для магазину і ось тут в нагоді стає безкоштовна доставка \ оплата частинами щоб хоч якось переманити покупця придбати у себе.
Відповідно оплата частинами можлива тільки там де товар дорогий чи націнка космічна більше 30% і ця переплата добре ховається у ціні товару. Так що за можливість купити товар частинами розплачуються всі покупці навіть ті хто купує одразу і заготівку

. Аналогічна ситуація з терміналом при появі терміналу в магазині ціна на всі товари збільшується поступово на комісію банку тих же грубо 2%

можливо не на всі товари , можливо вибірково , але факт здорожчання буде.
До прикладу є схожий випадок мережа АТБ коли бере в оборот товар узгоджує з постачальником правило що в АТБ ціна має бути найнижча, проводиться моніторинг цін, якщо десь бабуся на базарі почне продавати цей бренд дешевше ніж АТБ, буде спочатку 1 попередження постачальнику , а якщо постачальник не зреагує АТБ перестане продавати його товари.
Добавлено через 1 минуту
Не знаю Монобанк ли причина или фича платежных систем, но покушал в кафе в Аргентине, оплатил карточкой Моно и через три дня точно такой же счёт был оплачен моей же картой, хотя я уже и не был в Аргентине. Короче, обещали разобраться и вернуть деньги через платежную систему и надо платить 15 баксов сбора, чтобы захотели разбираться, которые вернут в случае моей победы в споре. Пока ещё надо ждать срок в который торговая точка сама поймет свой косяк и вернёт деньги в тумбочку. Как по мне так это делает пользование банк.картами не таким уж радостным.
у меня была аналогичная фигня ... решилось в мою пользу и без 15 баксов. Нервы таки тоже потрепало
Добавлено через 3 минуты
Тебе в момент оплаты заблочили ххх баксов, а через 3 дня их списали отдельной транзакцией. Через месяц с момента покупки разблокируют первых ххх баксов. Чего кипишевать, это у них норм практика. Ездил на отдых, по мелочи наблокировали на 1100 евро, а потом по приезду списали ещё раз 1100 евро одной суммой. И чо? Позвонил в Приват и они сняли блоки со всех мелких транзакций на 1100 евро во время телефонного разговора под мое слово.
Хорошо если три дня ! а когда месяц ? тем более покупок много и спустя месяц вспомнить за какой это было товар и в каком магазине ...

тем более не хочеться выйти за грейс период и попасть хорошо так на % .