Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Что мешало изначально написать и подать заявление по нарушению инструкции
приняли б заяву, через 30 дней рассмотрения дали б отписку, что ни кто ни в чем ему не отказывал

Добавлено через 1 минуту
но на поиски правды в данном случае у меня просто не было бы времени
как раз все на это и рассчитано в нашей стране
 
Останнє редагування:

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
приняли б заяву, через 30 дней рассмотрения дали б отписку, что ни кто ни в чем ему не отказывал

Как можно утверждать про отписки, даже не попробовав??

Добавлено через 1 минуту
как раз все на это и рассчитано в нашей стране

Частично согласен - но в большинстве реально нет времени.
 
Останнє редагування:

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Как можно утверждать про отписки, даже не попробовав??
уже проходил, но не с приватом

Добавлено через 33 секунды
но в большинстве реально нет времени.
так все для этого специально и делается, чтобы у человека не было время
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: rir

Mr.Alex

unknown
Реєстрація
02.04.08
Місто
Харків
Телефон
///F150 B2021
И после чего дожидаешься приезда специально обученного человека или направляешься воспользоваться услугами другого терминала?
Второе - воспользуюсь услугами другого терминала. Это можно расценивать как форсмажор - "самопроизвольный" отказ или возникшая неисправность в технике/электронике и расценивать это как "саботаж" или "зраду" - глупо, по крайней мере. ;)
Должен. Человек мог упрямо стоять на своём и доказывать свою правоту - решил бы данный вопрос намного быстрее и в свою пользу. А не "Я полицию вызвал непонятно для чего, но пускай разбираются". Полиция приехал, но непонятно для чего. Вопрос остаётся открытым - для чего ходить в такой банк?
Бывает, что таки надо, хотя - а при чем тут банк загалом? Это "человеческий фактор" и не более того, имхо. ;) Кто-то решает возникшие "непонятки" самостоятельно, кто-то хочет, чтобы за него это сделали другие, бо самому - лениво или "пуки" не хватает, а кто-то просто "забивает" на все, разворачивается и уходит.
 
Реєстрація
19.02.16
Місто
Киев
приняли б заяву, через 30 дней рассмотрения дали б отписку, что ни кто ни в чем ему не отказывал
Ну так копия принятого заявления где ты фиксируешь отказ принимать остаётся у тебя. Получил отписку и с ней же идёшь в банк закидывать мелочь на счёт.
P.S.речь не в конкретной, описанной выше, проблеме у человека, а в том, что "Приватбанк" (другие банки тоже) просто забивает на законодательство и права граждан-тем более сейчас же это государственный банк, вдвойне обязаны соблюдать законы.
Человек требует соблюдения законов от банка - тогда пускай и человек поступает по законам и пишет письма. Фиксирует нарушение, доказывает что нарушение всё же является нарушением и только после этого банк будут наказывать жёстко и беспощадно.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Ну так копия принятого заявления где ты фиксируешь отказ принимать остаётся у тебя.
в том то и дело, что это ты фиксируешь - заинтересованное лицо, вот поэтому он полицию и вызвал, чтобы независимое лицо это зафиксировало - вот вся и разница
 
Реєстрація
19.02.16
Місто
Киев
Бывает, что таки надо, хотя - а при чем тут банк загалом? Это "человеческий фактор" и не более того, имхо.
У меня жена в своё время отработала кассиром в Привате. Ад, адом, где решения принимает начальник отделения. Не нравится - увольняйся. Уволился - фиг куда потом устроишься. Хуже безмозглого начальника - лишь медленно соображающие клиенты, которые считают, что кассир принимает решения.
Начальник сказал не принимать мелочь - ты не принимаешь мелочь. Принял мелочь - домой заберёшь, а в кассу закинешь купюры. Не хочешь - штрафанут.
в том то и дело, что это ты фиксируешь - заинтересованное лицо, вот поэтому он полицию и вызвал, чтобы независимое лицо это зафиксировало - вот вся и разница
Ты пишешь заявление и требуешь его принять и проставить печать. Отказываются принимать письменное заявление - вызываешь полицию и фиксируешь отказ принять письменное заявление. Нет заявления в письменном виде - на словах ничего принимать не будут и полиция не сможет зафиксировать отказ принять жалобу.
 
Останнє редагування:

Mr.Alex

unknown
Реєстрація
02.04.08
Місто
Харків
Телефон
///F150 B2021
У меня жена в своё время отработала кассиром в Привате. Ад, адом, где решения принимает начальник отделения. Не нравится - увольняйся. Уволился - фиг куда потом устроишься. Хуже безмозглого начальника - лишь медленно соображающие клиенты, которые считают, что кассир принимает решения. Начальник сказал не принимать мелочь - ты не принимаешь мелочь. Принял мелочь - домой заберёшь, а в кассу закинешь купюры. Не хочешь - штрафанут.
Да уж, если руководитель - "самодур", то хуже уже и быть не может.. :dash1:
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Ты пишешь заявление и требуешь его принять и проставить печать
ты немного не понял о чем я - заяву примут без вопросов, но в ответе потом на нее напишут, что никто и ни в чем тебе не отказывал, просто ты не так понял требование кассира

Отказываются принимать письменное заявление - вызываешь полицию и фиксируешь отказ принять письменное заявление
сейчас кто-то снова скажет, а причем тут полиция - сразу в суд :rolleyes:

Добавлено через 1 минуту
Не хочешь - штрафанут.
не нравится работа, начальник, условия и пр. - меняешь работу
 
Останнє редагування:

Mr.Alex

unknown
Реєстрація
02.04.08
Місто
Харків
Телефон
///F150 B2021
сейчас кто-то снова скажет, а причем тут полиция - сразу в суд
было бы прикольно вызвать "судью Дреда", шоб он сразу "на месте" все "порешал", вынес приговор и привел его в исполнение. :D сорри за оффтоп.. :eek:
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ / Шахтарське (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Re: Приватбанк і Приват24

...а над начальником отделения - директор регионального управления, к-рый дрючит во всех ракурсах. Вон, Мацак в Днепре в РУ всех ППБ пережил (за последнего не скажу, не знаю). Иерархия самодурства.

Добавлено через 59 секунд
Так что инициатива не принимать мелочь - не низового ТОБО, а с верхотуры.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
19.02.16
Місто
Киев
не нравится работа, начальник, условия и пр. - меняешь работу
Вот только если судьба занесла тебя в Приват и ты ушёл от "них" - твою репутацию загадят до такой степени, что официально будет очень сложно устроиться на адекватную работу.
ты немного не понял о чем я - заяву примут без вопросов, но в ответе потом на нее напишут, что никто и ни в чем тебе не отказывал, просто ты не так понял требование кассира
И ты с этими ответами идёшь в это же отделение с мелочью и закидываешь на счёт. Вот он сладкий привкус победы во рту.
Только необходимо понять, что на таком уровне пострадает лишь кассир, а начальнику отделения ничего не будет. Ну а лицензию у банка тем более не отберут.
Банк в целом не оправдываю, но хочу заметить, что кассир готов был частично принять мелочь. А теперь вопрос знатокам:
Где кассир будет по-вашему хранить оставшиеся 300 грн мелочью, если у него для этого нет специальной дополнительной ячейки? На столе нельзя. Просто так в столе - тоже. И даже если кассир напишет заявление получение доп.места для хранения мелочи - в лучшем случае получит "Спробуй ще, нехай щастить" или штрафанут чтобы не умничала.
Так что инициатива не принимать мелочь - не низового ТОБО, а с верхотуры.
Передаю привет Скибинской, которая при переходе на новое отделение "приватизировала" себе любимой 1 из 2 новеньких телевизоров.
 
Останнє редагування:

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Ребят, никто не сталкивался с двойным снятием средств за одну транзакцию? Через сколько после заявки деньги возвращают? Счёт в минус ушёл, аж -142 грн (обычно держу сумму меньше 100 на карте, пополняю с приват-вклада по мере необходимости), а мне должна денежка поступить... Оплачивал ещё позавчера через гуглпей, а второе снятие было аж сегодня утром.

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], примерно в 10.30 сегодня составили заявку на возврат, обещали сегодня же и вернуть, пока до сих пор ничего нет.
 

Mr.Alex

unknown
Реєстрація
02.04.08
Місто
Харків
Телефон
///F150 B2021
Оплачивал ещё позавчера через гуглпей, а второе снятие было аж сегодня утром.
А что в 3700 говорят по этому поводу? У меня было пару раз "двойное снятие", правда не через гуглпей, а через терминал магаза - повторную оплату вернули на следующий день.
 

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Mr.Alex, в 3700 не звонил, обратился в отделение банка (знакомая там работает)

Добавлено через 27 минут
Вернули денежку :)
 
Останнє редагування:
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
Прилег приват. Проводятся регламентные работы.
 

abx

Реєстрація
12.07.16
Місто
Сіверськ -> Одеса
Телефон
Samsung M21
Проводил платеж с карты Привата на сайте другой финсистемы. Первый отклонен банком, второй успешный. Случайно (!) обнаруживаю в Приват24, что оба прошли, то есть деньги сняты в двойном размере. Заявку приняли, рассмотрели и сделали возврат в течении часа. Как выяснилось, у Привата были трудности в период 22:30-23:30.
Мораль: следить за движением средств нужно постоянно.
 
Реєстрація
21.11.11
Місто
Lugansk
Приват24 работает В России? Кто то пользовался? Или российские ip банят?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ltema, в РБ точно работал. Проверил пару дней назад :)

А почему должны банить?
 
Зверху