fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
21.02.15
Місто
Киев
Телефон
Samsung Galaxy XCover 5
Пояснення є у службовий телеграмі, яку я пришив до розкладів (у спойлєрі)!
Якось недоречно (взагалі, а тим більше з урахуванням поточної ситуації в Україні) публікувати службову телеграму з деякими подробицями перевезення військовослужбовців Нацгвардії...
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
PetroChorn, я так розумію Латориця спершу йде з Захоні звичайною "електричкою" Захонь-Мукачів http://uz.gov.ua/passengers/timetable/?ntrain=60851&by_id=1
Потім вирушає як інтерсіті до Будапешту і по дорозі у Чопі перетинається з таким же інтерсіті прямуючим у зворотньому напрямку о 13:40-14:10. Який з Мукачева до Захоні повертається знов "електричкою" http://uz.gov.ua/passengers/timetable/?ntrain=61504&by_id=1.
Цікаво - скільки вона коштує?
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Нет, вряд ли иностранный состав будет "обычным пригородным поездом", да ещё в пределах только нашей территории. То, что на сайте УЗ (в сегменте пассажирских расписаний) не хотят показывать его полный маршрут до Мукачева -- мне их резоны непонятны, что совершенно нелогично, с моей точки зрения. Там есть какие-то другие соображения. Тем более, что в сегменте пригородного расписания на сейте Львовской дороги (если предполагать его "пригородность" у нас), его тоже нету.

Мне воспоминается, когда из Кишинэу до Одессы ходил ещё простой дизель, отменённый во время очередного приступа сепаратистского обострения так называемой "пмр" в Тирасполе в 2006 году. Будучи в пассажирской категории, там не было проводников и его билетное обслуживание продолжалось ещё по старой традиции, исходящей с советского времени: билеты продавались в кассах на своей территории продажи, ревизорский контроль проводили каждый у себя на своём участке, брали за проезд любой валютой, какая была у пассажира, разрешался проезд по постоянным пригородным абонементным билетам и билетам формы 4, но не действовали разовые пригородные билеты, так как дизель-поезд всегда считался пассажирским: только пассажирские разовые билеты, отпечатанные в системе Экспресс. Так было до 2006 года. Но чисто пригородным молдавский дизель, следующий до Одессы, даже в советское время, никогда не был, и его расписание было всегда в группе дальних пассажирских поездов. Хотя, его подвижной состав, мы знаем и помним, от пригородного ни чем не отличался, то продажа билетов на него всегда была по тарифу общего вагона пассажирского поезда. Даже для удобства продажи билетов на него, в советское время были специально настроены пригородные билетопечающие кассовые машины (КЖ, ЭБКМ), настроенные не на пригородный, а на общий пассажирский тариф, а чтоб внешне билет на пассажирский дизель-поезд отличить от всех остальных и не путать с пригородными, которые были в таком поезде недействительными, то бумажную ленту в билетно/кассовую машину КЖ (примером) заправляли не с зелёной "пригородной", а красной нарисованной сеткой! Но так было только на начальных пунктах: в Одессе и Кишинэу, а в промежуточных пунктах, в Тирасполе и Бендер, лента всё равно была зелёной, хотя и по пассажирскому тарифу (в Раздельной продавали тогда привычные маленькие картонки с дырочкой по центру).
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: idea

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
На Івано-Франківщині зменшили кількість приміських поїздів через ремонтні роботи та економію дизельного палива.

Як повідомив обласний телеканал «Галичина», на вокзалі в Івано-Франківську розклад руху приміських поїздів увесь заклеєний оголошеннями про припинення сполучення. Деякі рейси зупинили через ремонтні роботи на колії, інші через поломки потягів. Але є й такі, які взагалі прибрали для економії. Зокрема, задля економії скасували кілька рейсів в Яремчі.

«В Яремчі скасували тільки обідні поїзди, якщо вони були малозаселені, для економії паливо-мастильних матеріалів і людських ресурсів. Якщо поїзд йде з невеликої кількість пасажирів, і динаміка аналізу вказує, що він невигідний, то який сенс його запускати?», – повідомив начальник пасажирського сектору Дирекції залізничних перевезень Леонід Чумакевич.

Задля економії в області вже скасували чотири рейси, найбільше – в напрямку Коломиї. Не на камери працівники вокзалу кажуть: пального просто немає, проте керівництво місцевої залізниці це заперечує. «Наскільки я знаю, дизпаливо є, пасажирський рух дизпаливом забезпечений», – стверджує Чумакевич.

«Постачання дизпалива менше, ніж було колись, але такого, щоб ми зупинялися через відсутність дизпалива, не було», – повідомив керівник моторно-вагонного депо у Коломиї Владислав Матейчук.

Проте зранку до обіду всі каси на івано-франківському вокзалі, де продають квитки на приміські поїзди, зачинені. Вони не працюють з 10:30 до 13:00. Люди платять у електропотягах неофіційно півціни. Як наслідок – денна виручка за приміські поїзди, а їх більш як десяток, останнім часом не сягає навіть 500 грн, зазначили журналісти ТБ «Галичина».
zaxid.net
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Не позакрывают - такой порядок вещей удобен и потомственным железнодорожникам. Разве что урежут до мизера и качество будет такое, что за свои деньги в этом скотовозе никто не поедет.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Таке враженяя, що півціни в кішеню контролеру кришують самі залізничники. Колись хотів купити квиток в касі ст. Ясіня. Касир відмовлялася продавати, сказала сплатити в дизелі. А в дизелі контролер взяв півсуми в кішеню і без квитків.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Таке враженяя, що півціни в кішеню контролеру кришують самі залізничники. Колись хотів купити квиток в касі ст. Ясіня. Касир відмовлялася продавати, сказала сплатити в дизелі. А в дизелі контролер взяв півсуми в кішеню і без квитків.

На вимогу видати квиток не видав? Бувало мені казали "вам квиточок треба?" - я завжди казав - треба і ні разу не відмовили.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Люди платять у електропотягах неофіційно півціни.
Хочу напомнить первоисточнику (zaxid.net), что на Иванофранковщине нету электропоездов как таковых и близко, а есть только и исключительно дизель-поезда депо (РПЧ4) Колмыя!
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Про Тризуб (тепловоз ТЭ33А) слышал разговоры на совещаниях, что есть предложение сквозить ними напрямую безотцепочно от поезда с Кременчуга до Николаева (или Херсона). Вопрос об экономической целесообразности их хода некоторого участка маршрута под контактным проводом (с учётом экономии на промежуточной отцепке/прицепке и наметившейся нехватки электровозов) дан проработать специальной экспертной комиссии. Ждём её выводов.
Уже есть положительный ответ экспертной комиссии о целесообразности эксплуатации тепловозов ТЭ33А Тризуб на длинных и сверхдлинных плечах обслуживания. Сегодня (точнее, уже вчера, 30 декабря) депо ТЧ8 Николаев получило задание на экипировку (заправку топливом и песком, про проведение ТО мне не известно) прибывшие по обороту по одному тепловозу, с готовностью отправить их обратно на Мариуполь (через Мелитополь) и на Ромодан (через Кременчуг).
 
  • Like
Реакції: idea

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Невже будуть мертві гілки Федорівка-Херсон і Федорівка-Волноваха відроджувати?
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Кочевник, в связи со сложившейся ситуацией, ветка Федоровка-Волноваха не такая уж и мертвая: как минимум, 5 пар пассажирских поездов в сутки из Мариуполя, плюс небольшое пригородное движение Федоровка-Б.Токмак и Волноваха-Камыш-Заря. Кроме того, на участке Волноваха-Камыш-Заря(-Пологи-Запорожье) очень плотный грузовой трафик: составы с рудой, коксом, металлопродукцией ахметовских заводов (до 30 пар в сутки)
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Наскількі читав, то вантажні потяги від Комиш-Зорі відразу йдуть через Пологи або на Синельникове, або на Запоріжжя. А тут буде через Верхній і Великий Токмаки на Чорне море, наскількі зрозумів.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Кочевник, вполне возможно, если азовским портам наступит ж..., Ахметову придется вывозить металл в порты Черного моря по ж/д
 
Зверху