А нет случайно какого-то ресурса, чтобы можно было оперативно узнавать заполняемость любого рейса ?
Adding Priority & 2 cabin bags Boarding during online check in from €/£8.00 per person/per flight.
Ще не чув про таке. Думаю це конфеденційна інформація будь-якої авіакомпанії.
почему ? мне бы было интересно даже спустя сутки-двое узнать какая наполняемость у Мяу например на рейсах в Барсу и сравнить с аналогичным маршрутом Райана. Неделю назад знакомый летел из Милана в Киев, то можно было гулять по местам, свободных была масса. Но цены то они не опускают в таких случаяхpoptab, думаю за 3-4год. до вильоту ця інфа вже не потрібна
насколько эта "тактика" соответствует действительности ? не срабатывает ли банально какое-то ограничение для таких вот финтовможете за 3-4 години до вильоту спробувати купити 5-10-20 квитків, і поки даватиме, скільки вільних місць є ))
УНІАНУ перспективі після відкриття міжнародного пункту пропуску на аеродромі «Біла Церква» очікується поступове зростання кількості авіаційних операцій до 300 на рік з нинішніх 73. Це дасть можливість виконувати з аеродрому «Біла Церква» прямі рейси з/в інші країни / фото aerovokzal.net Відкриття міжнародного пункту пропуску на базі аеродрому в Білій Церкві в рамках програми розвитку регіональних аеропортів може відбутися восени поточного року. Про це повідомили у прес-службі Міністерства інфраструктури України з посиланням на підсумки робочої поїздки голови відомства Володимира Омеляна в Київську область для ознайомлення з виробничими потужностями КП «Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс». Читайте також Плани на довгі вихідні: де бюджетно і з «родзинкою» відпочити на 8 березня «Це (відкриття міжнародного пункту пропуску - УНІАН) дасть можливість виконувати з аеродрому «Біла Церква» прямі рейси з/до інших країн, що значно збільшить кількість повітряних суден, які потребують ремонту або технічного обслуговування. Відкриття міжнародного пункту пропуску заплановане орієнтовно восени 2019 року», - цитує прес-служба міністра інфраструктури. У повідомленні підкреслюється, що розвиток регіонального аеропорту «Біла Церква» і створення на його базі мультимодального вантажного комплексу є одним з пріоритетних завдань Міністерства інфраструктури. «Розвиток регіонального аеропорту «Біла Церква» і створення на його базі мультимодального вантажного комплексу визначено пріоритетним проектом. У 2018 році здійснено 73 авіаційні операції, що є рекордом за останні 18 років роботи підприємства. У перспективі після відкриття міжнародного пункту пропуску на аеродромі «Біла Церква» очікується поступове зростання кількості авіаційних операцій до 300 на рік», - цитує прес-служба Омеляна. Також повідомляється, що в рамках програми технічної допомоги ЄС вже підготовлено попереднє техніко-економічне обґрунтування (пре-ТЕО) створення мультимодального вантажного комплексу. Як повідомляв УНІАН, на початку лютого Омелян повідомив про рішення надати аеродрому в Білій Церкві в травні міжнародний статус і в серпні запустити вантажні перевезення на регулярній основі. На даний час аеропорт може приймати вантажі, однак відсутність міжнародного статусу перешкоджає розвитку вантажного комплексу. У лютому 2018 року Міністерство інфраструктури повідомило про плани до 2020 року створити міжнародний аеропорт "Біла Церква" з мультимодальною інфраструктурою для вантажних і пасажирських авіаперевезень, а також забезпечити розвиток сучасного центру технічного обслуговування і ремонту повітряних судів. Фахівці відомства оцінили орієнтовну вартість проекту в 52 млн євро, а орієнтовний термін реалізації - 2018-2020 роки
Писать могут все что угодно, только вот 4 дня назад в Берлине вместо Лауды был самолёт Райана, который вылетел на 1,5 часа позже. При том, что это был первый рейс дня ... По багажу. Было 2 ед ручной поклажи. У гейта был такой бардак, что никому до того багажа дела не было. Все все потащили в салон. Места у кабины видимо для всех показались дорогими, были пустые в обеих рядах. В общем комфортно глядя в иллюминатор провели полет. Да и в "праздник" безопасность заставила выкинуть все запасы гелей/шампуней. Короче лотерея, в прошлом году все тоже самое ни у кого не вызвало никаких вопросов.написали 2 безкоштовні ручні поклажі, одну з яких заберуть перед посадкою до літака
Де взяти такі обсяги для ще одного вантажного аеропорту?звідки такі висновки? У країні хіба може бути лиш один багажний аеродром?
Писать могут все что угодно, только вот 4 дня назад в Берлине вместо Лауды был самолёт Райана, который вылетел на 1,5 часа позже.
Я давно в курсе, просто для меня лишь удивление, что рейсы Лауды осуществляют самиками Райана. Тем более, что за неделю в Аликанте я их боротов здесь так и не увидел. То есть это не замена, а обычное постоянное явление. Зачем тогда вообще писать, что рейс ЛаудыРаян купил Лауду, так что могли борт исходя из своих планов и поменять. Например, для лаудовского 321го недогруз, прислали раяновский 738. И кстати раяновские 738 гораздо свежее аэробусов Лауды.
В смысле, ты никогда не брал гели/шампуни с собой по 100 мл. ? В Берлине дикие, при то что ножницы/бритву пропустили.GLOOMER, щодо стандартних гелей-шампунів вперше чую-бачу, щоб когось пропускали.
Щодо багажної політики залежить від обслуговування- аеропорту
МАУ вообще дорогое днище. Не летал и после анонса Райанами направления в Мадрид даже отпали планы сыграть с Ними в раннее бронирование.Ну так же как Эмбраеры Днепроавиа часто за МАУ летают, например Киев-Винница. Ну так им выгодно, по населенности, или, может, по обороту бортов.
Рыдают 200%. Ещё бы появилась тема с жилищными лоукостами. А то часто пускай стоит пустая, но дешевле 50 евро не впущу ...Ну, они плачут везде что лоукостеры давят национального перевозчика. Наверное, грустят по временам, когда билет в Европу был 300 евро.