Чесно кажучи, я різниці не відчув в порівнянні з Візз. Що там що там заповнені консервні банки, більшого дискомфорту на лоукостах не було. Але в мене ріст менше, може і правда це проявляється в таких випадках. А ось де правда зручно у МАУ це на внутрішніх рейсах в Embraer ERJ 145. Навіть якось дихається легше в невеличкому літаку. Але цінова політика зараз...
Кишенька спереду це там де журнали і довідка по техніці безпеки? Чи мова про щось інше?
Саме та кишенька. Знову ж таки, ніби дрібниця, але дуже не вистачало.
По цінам все залежить від напрямку. По "жирним", де у МАУ мінімум конкуренції - Прага, Париж, Амстердам, Цюрих - ціни космос. Менш популярні, або де тіснять лоу-кости - Брюссель, Франкфурт, Стокгольм, Копенгаген - можна знайти ну дуже хороші варіанти.
Добавлено через 10 минут
судя по твоим бюджетам\предпочтениям, то речь идет о рейсах, например из Киева в Вену, где Лауда за 10-15 евро, а Мяу в разы дороже. Поэтому она и забита
. Пересаживался недавно из Берлина в Аликанте, из Везе в Быдгощ, из Быдгоща в Киев писал выше дали лакшери места на шару. Притом, что у меня спереди рядом одно место было занято, хотел пересадить спутницу. Но у нее, я не обратил сначала внимание, тоже но без соседей. Поэтому пересел к ней
Мене цікавить в першу чергу Південна і Західна Європа. Менше - Північна, ну і зовсім нецікава Польща чи Литва.
Спеціально подивився на середину квітня ціни на Відень - МАУ - 2500 в дві сторони (прибуття в понеділок о 8 ранку, тобто я без проблем з Борсиполя відразу на роботу), Лауда - 2900 і прибуття після обіду. Ясно, що в такому випадку я оберу МАУ. Кожен випадок унікальний і є ще фактори крім ціни - час вильоту/прильоту, аеропорт прильоту (Мюнхен, а не Меммінген; ШДГ, а не Бове; Арланда, а не Скавста і т.д.).
Варіанти з пересадкою в якомусь Кракові, коли ти проходиш контроль по прильоту, виходиш з аеропорту і знову проходиш контроль мене зовсім не влаштовують, просто напрягає таким займатися, я краще більше заплачу.