Останнє редагування модератором:
Сегодня опять звонилОказалось, пакет был куплен неправильный, копирования не будет, а SMS уведомление о том, что номер будет скопирован просто
У абонентов предоплаты и контрактных абонентов разные IMSI (идентификатор абонента) => разные роуминг-партнёры.почему оператор Киевстар при переходе с предоплаты на контракт меняет сим-карту на контрактную?
При введенні адреси доставки з випадаючого меню вибирається лише область, а далі ніякої реакції. Пробував у двох браузерах.Если действующая SIM-карта старая (без поддержки 4G), то болванку можно заказать почтой бесплатно через систему "Мой Киевстар".
Post automatically merged:
Працює, але не працює.Зараз відновлення із телефоном, в якому була SIM до втрати ще працює?
Можна детальніше як все відбувалось?Щойно спробував. Заканало.
А папери з кодами не прицняли, захотіли холдер )))
Менял диджус один раз, у меня с книжки вырезали кусок с кодами и все, пустой холдер и саму книжку вернулиПриніс папір від сімки DJUICE. На ньому номер, PINи, PUKi, ICCID, штрих-код. Дівуля забичила - давай холдер. Я кажу - на пластику нічого не було, викинув. Відповідь - пох, потрібен холдер. Ще щось помичала... Номери. Потім каже - телефон, в якому була сім. Дав телефон, вона перевірили IMEI, сфоткала, довго щось в себе кнопала і за 5 хвилин віддала нову сім.
Ха, у меня были такие ДиДжусы (4 в 1), и я тоже восстанавливал номер. Пришел с холдером+упаковкой от номеров. Консультант проверила пины и паки - все совпало, говорит, "давайте холдер", я протягиваю пластик без цифр. Вот тут она и зависла. Смотрит, цифры на упаковке. Говорит - "отдавайте упаковку". Я ей: -"позвольте, тут упаковка от 4-х номеров - что я буду делать, если что с остальными тремя случится?" Консультант "Мне же для отчетности" Звонила куда-то. Ей разрешили сфотать нужную (точней, никому не нужную) инфу на телефон, потом инфу закрасила маркером и снова сфотографировала. Холдер она тоже у себя оставила. Бюрократия в КС еще та.Я кажу - на пластику нічого не було, викинув. Відповідь - пох, потрібен холдер.
Найбільший маразм що в разі самостійної заміни достатньо просто знати PUK код і всьо - номер відновлено!!!Вроде даХа, у меня были такие ДиДжусы (4 в 1), и я тоже восстанавливал номер. Пришел с холдером+упаковкой от номеров. Консультант проверила пины и паки - все совпало, говорит, "давайте холдер", я протягиваю пластик без цифр. Вот тут она и зависла. Смотрит, цифры на упаковке. Говорит - "отдавайте упаковку". Я ей: -"позвольте, тут упаковка от 4-х номеров - что я буду делать, если что с остальными тремя случится?" Консультант "Мне же для отчетности" Звонила куда-то. Ей разрешили сфотать нужную (точней, никому не нужную) инфу на телефон, холдер она тоже у себя оставила... Короче, бюрократия там еще та.Я кажу - на пластику нічого не було, викинув. Відповідь - пох, потрібен холдер.
Ну всерівно бардак, якщо я приношу холдер від сімки всерівно будуть бубніти давай останні 5 номерів куди телефонував.Це зроблено для того, щоб зняти юридичну відповідальність з працівників компанії на випадок, якщо заміною сім скористаються шахраї. А якщо це відбувається віддалено і самостійно абонентом, то вся відповідальність, в разі чогось, повністю лягає на його плечі, а не на працівника компанії.