Доброго дня!
Міграційна служба у своїх роз'ясненнях постійно наголошує на тому, що ID-картка є самодостатнім і повноцінним паспортним документом, який візуально містить всю необхідну для посвідчення особи інформацію –
прізвище, ім’я та по батькові,
фото обличчя,
дату і місце народження,
реєстраційний номер платника податків (так званий ІПН),
дату видачі і термін дії паспорта.
Цих відомостей цілком достатньо для використання у будь-якій життєвій ситуації, і будь-яких додатків до паспорта-картки законодавством не передбачено. Що стосується Витягу з Реєстру, то його видача реалізує право особи, персональні дані якої внесені до Реєстру, на безоплатне отримання довідки про внесення інформації до Реєстру та видані документи (постанова КМУ від від 18 жовтня 2017 р. № 784
http://bit.ly/2lGtkA9 ) Ще раз зауважимо, що такий витяг формується і видається власникові біометричного паспорта за його особистою заявою і не є документом, що підтверджує зареєстроване місце проживання. Щодо інших питань, то, враховуючи обмежений формат спілкування у соціальній мережі, радимо надіслати їх до нашої Приймальні електронних звернень громадян
https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html - ви отримаєте ґрунтовну офіційну відповідь зручним для вас засобом зв'язку. Дякуємо за розуміння!