Останнє редагування модератором:
Зараз осьо побіг персоніфікувати і роздавати свої данні, котрі потім кс буде зливати їх кому завгодно, в наші державі немає чітких законів відносно захисту персональних даних.А вас би більше влаштувало, якби хтось приніс ваш загублений холдер і зміг з легкістю заволодіти вашим номером? Не хочете лишньої тяганини- персоніфікуйте номер і тоді всі операції з вашою сімкою і сервісами в ЦОА будуть відбуватись тільки по пред'явленню паспорту без лишніх бубнів.
При самостійній заміні ніхто тобі нічого писати не буде, можна купити самому стартовий пакет, або замовити ч-з особистий кабінет пусту болванку.Тут с холдерами от SIM есть же ещё один нюанс: сотрудники Киевстар при замене SIM в центре обслуживания пишут маркером номер телефона клиента, а Водафон никогда этого не делал.
С одной стороны если писать номер то плюс в том что если у клиента много холдеров, то он, при необходимости, быстро сможет определить принадлежность её к номеру. Но минус в том что при утере или краже злоумышленник имеет связку "ICC+номер".
Як його можна загубити?? Чи ви тягаєте холдер (!!!) із собою в кишені, для чого??хтось приніс ваш загублений холдер
А мені здається, що ви параноїк. Починалося все з проблеми заміни сімки, а закінчилось тим, що всі сидять і бачать як заволодіти вашими данними. Ще про масонів тут розкажіть.Принаймі незареєстровану сімку на себе я можу тупо викинути і купити другу це раз, а по друге фін номер можна прив"язати до зовсім другої що її може знати тільки банк так що не потрібно тут розказувати що і до чого, і здається мені що Ви є працівником Кучмостару ну аж світитесь.
Была похожая ситуация с номером Киевстар, SIM ACE-BASE. Так вот в магазине отказались менять, так как ICCID коды были затёрты. Спросили холдер есть у меня, я даю холдер где был только номер телефона, тогда PIN и PUK писались на бумажке и вклеивались в стартовый пакет, те цифры давно выцвели за 15 лет. Короче девушка долго куда то звонила, думала... в итоге я ушёл с этого цирка. Купил стар пак за 25 грн и сделал замену дома сам. Как таких тугих набирают в магазин, чем они могут помочь в сложной ситуации ?Приніс папір від сімки DJUICE. На ньому номер, PINи, PUKi, ICCID, штрих-код. Дівуля забичила - давай холдер. Я кажу - на пластику нічого не було, викинув. Відповідь - пох, потрібен холдер. Ще щось помичала... Номери. Потім каже - телефон, в якому була сім. Дав телефон, вона перевірили IMEI, сфоткала, довго щось в себе кнопала і за 5 хвилин віддала нову сім.
Сейчас везде такие сотрудники. Я сим для планшета ходил подключал месяц пока сотрудник не вник и правильно нажал кнопки. До это все время карта падала в ошибку. Старым сотрудникам нужно платить а новые работают за копейки. Это ситуация везде такая не только в киевстаре. Все зависит от жжадности руководства до денег.Была похожая ситуация с номером Киевстар, SIM ACE-BASE. Так вот в магазине отказались менять, так как ICCID коды были затёрты. Спросили холдер есть у меня, я даю холдер где был только номер телефона, тогда PIN и PUK писались на бумажке и вклеивались в стартовый пакет, те цифры давно выцвели за 15 лет. Короче девушка долго куда то звонила, думала... в итоге я ушёл с этого цирка. Купил стар пак за 25 грн и сделал замену дома сам. Как таких тугих набирают в магазин, чем они могут помочь в сложной ситуации ?Приніс папір від сімки DJUICE. На ньому номер, PINи, PUKi, ICCID, штрих-код. Дівуля забичила - давай холдер. Я кажу - на пластику нічого не було, викинув. Відповідь - пох, потрібен холдер. Ще щось помичала... Номери. Потім каже - телефон, в якому була сім. Дав телефон, вона перевірили IMEI, сфоткала, довго щось в себе кнопала і за 5 хвилин віддала нову сім.
да уж, пора би знати що персональний пароль з жовтня 2019 вже не діє)Да уж, истории...
Еще в 2018 можно было прийти в магазин киевстар без ничего, просто назвать 4 цифры персонального пароля и забрать сим карту,
или в магазине водафон назвать только кодовое слово, и сим карта на руках, без проблем.
Ну зачем все так усложнять абонентам ?
Ну кто кроме вас может знать персональный пароль или кодовое слово ?!
да уж, пора би знати що персональний пароль з жовтня 2019 вже не діє)Да уж, истории...
Еще в 2018 можно было прийти в магазин киевстар без ничего, просто назвать 4 цифры персонального пароля и забрать сим карту,
или в магазине водафон назвать только кодовое слово, и сим карта на руках, без проблем.
Ну зачем все так усложнять абонентам ?
Ну кто кроме вас может знать персональный пароль или кодовое слово ?!
сорян, не зрозумів львівський діалект)да уж, пора би знати що персональний пароль з жовтня 2019 вже не діє)Да уж, истории...
Еще в 2018 можно было прийти в магазин киевстар без ничего, просто назвать 4 цифры персонального пароля и забрать сим карту,
или в магазине водафон назвать только кодовое слово, и сим карта на руках, без проблем.
Ну зачем все так усложнять абонентам ?
Ну кто кроме вас может знать персональный пароль или кодовое слово ?!
А где я написал что он работает сейчас ? Читай внимательнее сначала, потом пиши.
Старший коллега видел и не такое Удивить Диджусом 2012 года не получилось.Міняв сімку з халівних акційних Діджусів 2012-го року. Тоді коли і ICCID друкували на папері, на холдері був тільки номер. Хлопчик злякався, сказав, що ніколи такого не бачив. Що він не може по "цьому" відновити. Почав робити фото і відсилати його месенджерами. За 10 хвилин старший колега його заспокоїв і сказав - міняй.
СМС на холдер не приймається.А почему по SMS не восстановили?
Пока еще, Freeфри или хау мач?