Кілька днів тому подали заявки на відключення домашнього телефону за двома номерами. Укртелеком закрив у зв'язку з карантином всі ЦОА, тому єдиний варіант – через гарячу лінію 08005068800. Із кожного з телефонів додзвонитися до живого оператора було нелегко: чекаєш кілька хвилин, поки белькоче робот і стане реагувати на натискання кнопок, потім через пункт 3 йдеш в пункт 0, потім якийсь час грає музика, а тоді робот тебе посилає, кажучи, що всі оператори зайняті і зателефонуйте пізніше. На раз восьмий (із кожного з телефонів) таки додзвонилися, прослухавши музику хвилин 20 (автоінформатор казав, що 15, але то було довше).
Надалі буду описувати ситцацію, маючи на увазі, що все це, мов під копірку, відбувалося двічі, тобто із двох телефонів, які я відключав. Жіночка-оператор сказала, що має переключити мене на відділ, який займається відключеннями. Провисів ще кілька хвилин – і облом: паня повідомляє, що всі оператори зайняті, і попросила залишити контактний номер. Залишив. Сказала, що до 20 числа включно (тоді було 18) їхні "спеціалісти" зателефонують. Прийшло 20 число вечір, не телефонує ніхто. Дзвоню знову 08005068800, на диво додзвонююся з другої спроби. Жіночка-оператор на цей раз вже зуміла переключити мене в потрібний відділ. Якийсь пацан питає мене, який номер я бажаю відключити, і називає зовсім лівий. Я називаю свій номер, і кажу, мовляв, у вас повинен відображатися номер, з якого я телефоную. На що пацан-оператор щось нечленороздільно промимрив, але наче сказав, що номер в нього відображається. Попросив назвати ще адресу, на кого зареєстрований, я назвав. Тоді просить продиктувати особовий рахунок (думаю, ви там взагалі тугі? Особовий рахунок є ж у відкритому доступі: його може дізнатись на сайті Укртелекому кожен, ввівши номер телефону, де "
сформувати рахунок" (до речі, там же кожен бажаючий може довідатись за певним номером телефону і адресу, що є серйозним експлойтом – але це вже інша тема). Ну ок, пацан не може побачити мій особовий рахунок – заходжу по тому лінку, ввів свій номер, мені вибило особовий рахунок, продиктував йому. Він питає, чому я хочу відключити телефон, на що я відповідаю, що відпала необхідність, не користуємось
(раніше мав необережність заінкнутися про подорожчання – потім більше п'яти хвилин, десятками аргументів не міг відв'язатися і пояснити йому, що я таки дзвоню, щоб відключити номер). Потім кілька заключних питань. Я ще уточнюю на всяк випадок, що мені потрібно остаточно розірвати договір, і щоб це відбулося точно до кінця поточного місяця. Він каже, що відключать точно в останнє число.
Хух, нарешті це відбулося, і мене, надіюсь, успішно відключать (хоча в глибині душі жевріє підозра, що це ще може бути й не все).
Укртелеком такий Укртелеком...