Можна зробити нагадування в Google Календар: нагадувати кожні 28 днів про оплату. Щоб нагадувало наприклад за 1 день до зняття грошей.те самые "4 недели", недобросовестные по мнению АМКУ
Можна зробити нагадування в Google Календар: нагадувати кожні 28 днів про оплату. Щоб нагадувало наприклад за 1 день до зняття грошей.те самые "4 недели", недобросовестные по мнению АМКУ
Скоріш за все, нічого там він не збирається робити. Давай йому смс, а ні - то губки бантіком і КС - какашка.Можна зробити нагадування в Google Календар: нагадувати кожні 28 днів про оплату. Щоб нагадувало наприклад за 1 день до зняття грошей.
"Губки бантиком", "какашка". Замечательные защитники у КиевстараСкоріш за все, нічого там він не збирається робити. Давай йому смс, а ні - то губки бантіком і КС - какашка.
А можно не выдумывать велосипед и просто отправлять уведомление регулярно и без сбоев?Зачем считать дни, если можно набрать *112# и узнать, до какого числа оплачен пакет услуг.
Ти прийшов поплакатись чи вирішити проблему? Признавай факт і будь щасливий.Тут уже насоветовали ... Видимо всяко проще чем признать факт
Я пришел в эту тему указать на текущую неполадку с уведомлениями Киевстара по поводу регулярных списаний платежей по тарифам (с официальной цитатой от поддержки о наличии проблемы).Ти прийшов поплакатись чи вирішити проблему? Признавай факт і будь щасливий.
Загалом згідний із Вами. Звичайно, те, що оператор не нагадав вчасно про закінчення пакету, – ситуація для абонента не з найприємніших. Однак, якщо не впевнені, що це відбудеться на другий раз, справді краще скористатись, наприклад, стандартною "нагадувалкою" про поповнення раз на 4 тижні від Монобанку, або регулярним платежем від Глобалмані і т.д., варіантів насправді багато. І не буде проблем. Ну і рекомендую на Київстарі після сплати абонки тримати на рахунку зеро (бо оператори, особливо синій, мають в арсеналі не один спосіб, як підчищати рахунок не дуже уважних абонентів).Я пришел в эту тему указать на текущую неполадку с уведомлениями Киевстара по поводу регулярных списаний платежей по тарифам (с официальной цитатой от поддержки о наличии проблемы).
А дальше уже пошли какие то набеги от бесплатных адвокатов с переходами на личности, "какашками", "поплакатись" и вот этим вот всем.
Жаль, конструктивной дискуссии с вами не получилось.
Да ни кто не оспаривает, что киевстар, мягко говоря, нехорошая компания. Цель любого бизнеса в нашей стране, максимально нажиться на людях. Вам просто подсказывают способы как в будущем избежать финансовых потерь. Как говорится, чем можем, тем помогаем. А претензии надо предъявлять представителям киевстара только они могут повлиять на политику компании. И вернуть деньги. Если захотят. Только такое редко случается."Губки бантиком", "какашка". Замечательные защитники у КиевстараСкоріш за все, нічого там він не збирається робити. Давай йому смс, а ні - то губки бантіком і КС - какашка.
Рад что по существу у вас аргументов не нашлось.
Post automatically merged:
Post automatically merged:
А можно не выдумывать велосипед и просто отправлять уведомление регулярно и без сбоев?Зачем считать дни, если можно набрать *112# и узнать, до какого числа оплачен пакет услуг.
Тут уже насоветовали кучу каких-то костылей с автопополнениями, гугл календарями, USSD-командами, "моим киевстаром", засечками на стенах. Видимо всяко проще чем признать факт того что КС накосячил (что собственно оператор признал) и не перекладывать проблемы на пользователей.
Простіше зробити в електронному гаманці чи в додатку банку регулярний платіж раз на 4 тижні і навіть не дивитися в ту сторону. І провтиків з поповненям ніколи не буде.трясётся за 5-10грн как за слиток золота. Оставьте их на балансе и они помогут если провтык с пополнением.
Та не хоче він нічого робити. АБСОЛЮТНО!!! Йому треба лише сповіщення у вигляді смс.Простіше зробити в електронному гаманці чи в додатку банку регулярний платіж раз на 4 тижні і навіть не дивитися в ту сторону. І провтиків з поповненям ніколи не буде.
Тогда списание дневной абонки вполне заслужено, если пользователь не хочет думать про себя то кто это должен вообще делать?Та не хоче він нічого робити. АБСОЛЮТНО!!! Йому треба лише сповіщення у вигляді смс.Простіше зробити в електронному гаманці чи в додатку банку регулярний платіж раз на 4 тижні і навіть не дивитися в ту сторону. І провтиків з поповненям ніколи не буде.
Смс обычно приходят, за сутки до ночи Х. Но если 5 гривен так важны то не стоит надеяться на кого-то, а потом обвинять всех вокруг в воровствеОн хочет чтобы за него думал КС своевременным оповещающим СМСне хочет думать про себя то кто это должен вообще делать?
Але ж 15:00 не 23:59, є час зрозуміти, що щось не так і правильно поповнити рахунок.По поводу СМС—мне сегодня в 15,00 прислали что подключен дневной пакет, а раньше в 8—9 приходили
А чого там розуміти , вчора поповнив на одну сьогодні безліміт. Бо знав що сьогодні буде дуже багато балакання. Але це вже офтоп у цій темі.Але ж 15:00 не 23:59, є час зрозуміти, що щось не так і правильно поповнити рахунок.