Чекати і контролювати "термін гарантій", по завершенню 60 днів з дня відправки - відкривати диспут і вимагати кошти за недотримання термінів.Дуже мені цікаво: 22квітня отримав смс: "до вас прямує відправлення...". З того часу - жодних новин. Дама на гарячій лінії повідомила, що раз "прямує" - колись таки доїде. Не знаю, чи панікувати, чи чекати до завершення гарантій "аліекспресу"..?
экономишь 2% при оплате наложкичи тільки коміс за рух грошей
Это вообще не показатель, т.к. уехать назад может на пару дней раньше.Если указано, что "Зберігання за вимогою відправника до 04.06", то это включительно 04.06 или в этот день оно уже уедет обратно?
Зависит от условия, которое указано при отправке. Обычно речь о 5 днях (рабочих или календарных?).@yahoo, ОК, посылка приехала сегодня. До какого числа гарантированно она будет меня ждать?
так я ж написалЗависит от условия, которое указано при отправке.
"Зберігання за вимогою відправника до 04.06"
Это филькина грамота."Зберігання за вимогою відправника до 04.06",
С 1 июня Новая почта восстанавливает стандартные условия услуги хранения - посылки бесплатно хранятся 7 календарных дней, на восьмой день начинает начисляться плата.
Напевно НП знає про карантин більше ніж ми ...А карантин то досі триває...