Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
11.10.6.Клієнт має можливість самостійно активувати/деактивувати послугу СМС-банкінг по Платіжній картці з використанням мобільного додатку «Ощад 24/7» або в Системі ДБО, за виключенням Платіжної картки, за якою здійснювалась реєстрація в Системі ДБО.
Читаю ДКБО, і ось знайшов повну інформацію про функціонування смс-банкінга:
11.10. Правила надання послуги СМС-банкінг
11.10.1.Послуга СМС-банкінг передбачає направлення інформації Клієнту про операції по Картковому рахунку та про операції здійснені Клієнтом за допомогою Платіжної картки.
11.10.2.Спосіб інформування Клієнта про здійснені операції за Платіжною карткою залежить від суми здійсненої операції та визначається Тарифами Банку. При здійсненні операції з використанням Платіжної картки (в т.ч. й за операціями відміни/повернення/часткового повернення) до визначеної Тарифами суми обмеження, інформування Клієнта здійснюється шляхом направлення Push-повідомлень, при здійсненні операції понад визначену суму обмеження -інформування Клієнта здійснюється шляхом направлення СМС. Обов’язковою умовою отримання Push-повідомлень є встановлення мобільного додатку «Ощад 24/7» на мобільному телефоні Клієнта та активації функції отримання Push-повідомлень в Системі ДБО, а також наявність доступу мобільного додатку «Ощад 24/7» на мобільному телефоні Клієнта до мережі Інтернет. Push-повідомлення направляється Банком одноразово та доставляється Клієнту лише в разі виконання умов їх отримання.
11.10.3.В рамках послуги СМС-банкінг не залежно від встановлення/не встановлення мобільного додатку «Ощад 24/7» та суми операції, повідомлення Клієнтам направляються виключно у вигляді СМС за операціями безготівкового зарахування платежів на Карткові рахунки (заробітної плати, соціальних виплат тощо) та за неуспішними операціями.
11.10.4.В разі не встановлення мобільного додатку «Ощад 24/7» на мобільному телефоні Клієнта, в рамках послуги СМС-банкінг Клієнт отримує СМС про операції зарахування коштів на Картковий рахунок не залежно від суми зарахування та про видаткові операції з Карткового рахунку (отримання готівкових коштів, розрахунки в торгово-сервісній мережі (в т.ч. в мережі Інтернет)), які здійснюються з використанням Платіжної картки, лише при здійсненні операції понад визначену суму обмеження, визначену Тарифами.
11.10.5.Клієнт зобов’язаний самостійно контролювати стан Карткового рахунку при здійсненні операцій на суми, по яким згідно Тарифів здійснюється інформування Банком шляхом направлення Push-повідомлень.
11.10.6.Клієнт має можливість самостійно активувати/деактивувати послугу СМС-банкінг по Платіжній картці з використанням мобільного додатку «Ощад 24/7» або в Системі ДБО, за виключенням Платіжної картки, за якою здійснювалась реєстрація в Системі ДБО.
11.10.7.У випадку, якщо Платіжна картка, за якою надавалась послуга СМС-банкінг та здійснювалась реєстрація в Системі ДБО, буде закрита, то послуга СМС-банкінг та реєстрація в Системі ДБО буде надаватись за іншою активною Платіжною карткою Клієнта, за умови її наявності. У випадку відсутності у Клієнта інших активних Платіжних карток послуга СМС-банкінг не надається та комісійна винагородаза дану послугу не стягується.
Також зверніть увагу на зміну тарифів з 1 липня. З того, що зауважив, відбудеться уніфікація обох основних тарифів:
- проведення p2p переказу, а також! через сервіси інших банків буде з комісією 1%+5грн. (було - 1% мін. 5 грн.)
- перевірка балансу по телефону і в банкоматах інших банків буде завжди платною, 3 грн. і 5 грн. відповідно. (у власній мережі: pos, atm, термінал, як і раніше - перший запит на добу - безкоштовно).
- встановлюються ліміти на безкоштовне зняття в банкоматах і касах в залежності від типу карти - по звичайній, "безкоштовній" картці це - 30000 на місяць у власних банкоматах і 10000 у чужих, і лише 2 безкоштовні виплати на місяць у касах Банку, за наявності карти (для "Моя карта" це плюс!).
- РКО додаткової карти - 80 грн., перевипущеної - 40.
- зарахування безготівкових коштів - без комісії (у т.ч. на Мій рахунок!!!).
На днях перевірив рахунок в банкоматі банку аваль і зняло 5 гривень з рахунку. Я так розумію ці (тут повинні бути не цензурні слова) уже деруть гроші навіть за це. Це так кожний пенсіонер перевіре свій рахунок в банкоматі і -5 гривень з рахунку.
Це така фігня в Ощадбанку чи в решті банків також?
Вони бдеруть гроші навіть за перевірку балансу в своєму банкоматі, а ви тут про інший говорите... Мене більше дивує чого так мало. Могли б не соромитись і за банкомат іншого банку зняти гривень 20-30, ну так щоб хардкор по-максимуму.
На днях перевірив рахунок в банкоматі банку аваль і зняло 5 гривень з рахунку. Я так розумію ці (тут повинні бути не цензурні слова) уже деруть гроші навіть за це. Це так кожний пенсіонер перевіре свій рахунок в банкоматі і -5 гривень з рахунку.
Це така фігня в Ощадбанку чи в решті банків також?
Так ведь Аваль это не Ощад.
Запомните: во ВСЕХ украинских банках проверка баланса в ЧУЖОМ банкомате всегда ПЛАТНАЯ! При том, что СНЯТЬ наличку можно бесплатно. Поэтому золотое правило: проверяем баланс через веб-банкинг или приложение (на смартфоне) и только потом снимаем точную сумму. И да, я не просто так сказал "точную сумму".
View hidden content is available for registered users!
Другой "ощад" (бывший "руссо сбербанко") вообще драл деньги за проверку баланса в родном банкомате и при этом загонял карту в минус.
Типа вам говорят "для активации карты проверьте баланс", вы в РОДНОМ банкомате проверяете, а потом долг 3 грн и % по овердрафту.
А вот чем мне нравится Ощад - у них можно "грушевскими" снять налик. Т.е. купюры 50 грн есть в их банкоматах наряду с 100/200/500.
dieselboy, а з якого це дива Аваль має вам показувати баланс безкоштовно? Що він вам ще має зробити? В усіх банках перевірка балансу у чужих банкоматах платна.
Щодо змін у тарифах Ощаду я писав раніше, читайте уважно!
dieselboy, а з якого це дива Аваль має вам показувати баланс безкоштовно? Що він вам ще має зробити? В усіх банках перевірка балансу у чужих банкоматах платна.
Щодо змін у тарифах Ощаду я писав раніше, читайте уважно!
А з якого дива він має не показувати базову функцію безкоштовно?Чи вам подобається що вас доять??
Я взагалі гроші практично не знімаю але є категорія людей як пенсіонери і які будуть втрачати кожен місяць гроші на рівному місці.
у Привата перевірка балансу в своєму банкоматі - 7 грн, в чужому - 0 грн. У Альфи раз в день 0, потім 5 грн.
Привчив родичів у Привата робити запит на зняття готівки на нереальну суму, тоді безкоштовно показує на екрані поточний залишок і пропонує скоригувати суму зняття.
У "Укрсиба" такий фінт (запит суми, більшої ніж залишок коштів на рахунку) платний - 7 грн
Так, дійсно. Але це скоріш один з небагатьох винятків із правила, та й зняття у них завжди платне (окрім певних винятків). Тарифами можна по-різному маніпулювати. Та й у даному банку більшість людей перевіряють баланс у смартфоні.
dieselboy, а з якого це дива Аваль має вам показувати баланс безкоштовно? Що він вам ще має зробити? В усіх банках перевірка балансу у чужих банкоматах платна.
Щодо змін у тарифах Ощаду я писав раніше, читайте уважно!
А з якого дива він має не показувати базову функцію безкоштовно?Чи вам подобається що вас доять??
Я взагалі гроші практично не знімаю але є категорія людей як пенсіонери і які будуть втрачати кожен місяць гроші на рівному місці.
Базова не означає безкоштовна, та й банки не благодійні організації.
Хто хоче безкоштовного обслуговування - у Ощадбанку не обслуговується. Більшість пенсіонерів платять їм по 7 грн за смс і якоїсь їх від того не меншає. Є також багато пенсіонерів, які можуть собі багато чого дозволити.
Єдина базова послуга по міжнародним карткам, яка майже завжди безкоштовна це оплата товарів через пос-термінали. Усі інші "базові" послуги платні у тому чи іншому банку.
Базова не означає безкоштовна, та й банки не благодійні організації.
Хто хоче безкоштовного обслуговування - у Ощадбанку не обслуговується. Більшість пенсіонерів платять їм по 7 грн за смс і якоїсь їх від того не меншає. Є також багато пенсіонерів, які можуть собі багато чого дозволити.
Єдина базова послуга по міжнародним карткам, яка майже завжди безкоштовна це оплата товарів через пос-термінали. Усі інші "базові" послуги платні у тому чи іншому банку.
Укргазбанк ранее драл 1 грн за покупки в торговой сети. Затарился я в Таврии-В/Торбе/АТБ/Эко-маркете на 77 грн., а по факту банк с меня возьмёт 78 - даже за собственные средства.
А насчёт Ощада - как я понял, у них фактически плату за sms отключить нельзя. Я в 2016 открывал "Мою картку" у них, так 5 или 7 грн снимало. Я отключал, но оно всё равно автоматом включалось. Кончилось тем, что я в 2017 позакрывал все счета в Ощаде.
Коли я написав "майже", як раз думав про цей банк.
Але це лиш одна тарифна лінійка pro zapas з депозитними властивостями, яка спонукає вас тримати гроші на картці таким чином, там і зняття платне. І смс колись були по 60 коп штука, без мобільного і інтернет-банкінгу.
Щось ви наплутали від самого запуску продукту "моя картка" в ній смс були безкоштовні. Механізм як обходити платні смс за допомогою моєї картки тут неодноразово описувався.
Але раніше, правда, було складніше, бо не було мобільного застосунку.
У меня тогда не было приложения для смартфона. Я юзал веб-версию. Возможно, потому и не мог отключить.
Ну и дело было в 2016-2017 годах, т.е. явно не вчера.
К тому же у меня была не только "Моя картка", была ещё одна под депозит.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.