fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
  • Haha
Реакції: idea

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
Развитие любой инфраструктуры это очень хорошо, но очень плохо когда строят очень глобальные объекты, там где они не сильно будут востребованы.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Агломераційну залізницю потрібно будувати як цілісний проєкт, а не якісь огризки. Звісно також разом з тим треба рахувати попит та будувати транспорту модель.
А то просто передвиборча технологія, як качеля чи пісочник, правда вкладатись не треба.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
> «Якщо подивитися на генплан, ви побачите залізницю, яка починається у Військовому містечку, далі через Кімерку, вздовж заплави, через міст над Варшавкою, Автопарк і далі через станцію Ірпінь вливається в загальнодержавну магістраль залізниць», - пояснює Максим Плешко.

Г-н Плешко настолько не в кугсе, что даже не знает, где эта линия соединяется с магистральной. А происходит это аж на станции Буча, хотя несколько км идет параллельно. Ирпеня там нет и близко.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
opex, Так, дійсно це окрема однопутна стара неелектрифікована вантажна гілка до Гостомельського летовища, От проблема, що власне там поворот не на Київ, а на Бачу... Зміна напрямку для сучасних вагонів не дуже велика проблема, для УЗ - так.
Але ж навіщо обговорювати серйозно те, що ніхто не збирається робити?

От, приміром у сучасному броварському районі теж є така гілка, якак через Скибин, повз Пухівку та Погреби доходить то ТЕЦ на Троєщині. Можна було б реанімувати, щоб жителі частини броварського району, минаючи Бровари могли доїхати до нового центрального міста Борисполя, без пересадок. Тут теж без збудування протезу не обійшлось би без зміни напрямку в районі ДВРЗ.

Але це все фантазії. У УЗ нема грошей навіть на ремонт існуючих складів, які в форматі вже 6 вагонів розвалюються на ходу і ходять не за розкладом, бо не сила, і раз на пару годин. У держави "нема" грошей на оплату пільговиків.... А КОДА на повному серйозі на форумі смарт-сіті заявляє: навіщо нам електрички, ми краще автобуси купимо і будемо довозити людей до метро...
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Я тут від народження:) гілка на склозавод і Антонов у Ірпінь не заходить, тільки краєчком чіпляє, і то там промзона і приватний сектор. Гілка іде на Лісову Бучу і ст. Буча.
Але, звичайно, УЗ не буде тим паритися, тим більше що наскільки я знаю, ця гілка відомча і УЗ не належить, тепловоз склозаводу на колії станції Буча навіть майже не пускають, крім одної бічної.
 
  • Love
Реакції: idea

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
У нас на Одесской тоже можно найти всякие мелкие ответвления "в глухую степь" от магистральных линий, но это соврешенно не значит, что кто-то в серьёз будет рассматривать их для пассажирской (пригородной) работы. Кое где раньше и было движение, как, примером, ответвление на Овидиополь, но пригород от-туда ушёл ещё в советсове время при массовом развитии автобусного пригорода, из Ильичёвска ж.д. пригород тоже ушёл лет 20 назад, а на Южный при наличии к соответствующему порту до сих пор действующей в грузовом движении линии, ж.д. пригорода никогда не было и не будет. Только автобусное сообщение. Лет 10, как закрыли пригородное движение по тупиковому остатку бывшей когда-то сквозной линии Мигаево -- Рауховка.
 
Останнє редагування:
  • Sad
Реакції: idea
Реєстрація
15.12.15
Місто
Київ
Телефон
Zenfone 10
Поезд 101, типа плацкарт. На всех вагонах НЕ значится значок "без кондиционирования" (на 767О, например, он значится везде, и в купе за 500+, и в плацкарте), но цена разная. Почему так? :)
Screenshot_2020-06-18-12-28-03-768_com.android.chrome.jpg
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Як зараз в купешках їхати? В намордниках по 2 особи?
В купе как раз ограничений, на сколько знаю, нет: если двухместное (СВ) -- то по два, а если четырёхместное, то все четыре места. А вот плацкарт -- только нижние места.
 
Зверху