Та х/з, де проблема, бо смс з Лайки на інших операторів доходять.Відправив з лайки на 094. Тиша. Статус звіту «очікує». Думаю, проблема лайки.
Лайка=тримоб СМС- Ки на Інтер не ходять. Я пробував розбиратись з цим- фігвам! ІТ каже що проблема в Тримобі, тримоб каже що в ІТ. Я думаю що дійсно в Тримобі. Ще через раз доходять від КС.Сьогодні з 2-х номерів Лайки відсилав смс на Інтер і вони відправились, але не прийшли. Причому, з Лайки на інших операторів смс доходять. З інших операторів, крім Лайки, на Інтер смс теж доходять. Може хтось перевірити чи доходять смс з Лайки на Інтер?
З Тримоба на Інтер в мене смс ходять. Не ходять лише з Лайки. У зв"язку з нещодавним покращенням тп Тримоба, смс там стали занадто дорогими, тому вирішив скористатись Лайкою. А тут така лажа...Лайка=тримоб СМС- Ки на Інтер не ходять. Я пробував розбиратись з цим- фігвам! ІТ каже що проблема в Тримобі, тримоб каже що в ІТ. Я думаю що дійсно в Тримобі. Ще через раз доходять від КС.
А чого ви думаєте що це тільки в Запоріжжі, так само і в Києві, там ще хоч якийсь інтернет місцями є, а по області падає в 1х, а якщо і появляється то ненадовго. А про західні області я взагалі мовчу.В запорожье сеть штормит просто ужасно, нужно было сделать звонок с номера который не знают, вместо фул шкалы 1 палка, иногда было 2. Звонок прошел. Сейчас евдо А есть но сигнал скачет от - 65 до - 100 и постоянно меняются несущие и рвёт сесию. Неприятно (
...та й на Сході так само...А про західні області я взагалі мовчу.
Не треба узагальнювати про західні області. В Тернополі і в навколишніх селах Інтер працює без змін, тобто, добре. Принаймні, жодних проблем я не спостерігаю.А про західні області я взагалі мовчу.
Те саме й по Львову переважно.Не треба узагальнювати про західні області. В Тернополі і в навколишніх селах Інтер працює без змін, тобто, добре. Принаймні, жодних проблем я не спостерігаю.А про західні області я взагалі мовчу.
А вже в Миколаєві мережа пропадає в будинках, на Задорожньому озері падає в нуль.Те саме й по Львову переважно.Не треба узагальнювати про західні області. В Тернополі і в навколишніх селах Інтер працює без змін, тобто, добре. Принаймні, жодних проблем я не спостерігаю.А про західні області я взагалі мовчу.
А вже в Миколаєві мережа пропадає в будинках, на Задорожньому озері падає в нуль.Те саме й по Львову переважно.Не треба узагальнювати про західні області. В Тернополі і в навколишніх селах Інтер працює без змін, тобто, добре. Принаймні, жодних проблем я не спостерігаю.А про західні області я взагалі мовчу.
Почему на сайте Monopay об этом ничего не сказано.Тарифный план Кошелек используется только для получения бонуса с ИТМаркета и вывода их через Монопей.
Да и в прошлом месяце работало, как пополнение с номера другого оператора, так и прямое пополнение с monobank.Любые другие источники пополнения закрыты.
Чтобы оплатить с него без комиссии ряд услуг, используя сервис Monopay.А зачем тебе пополнять кошелек, если там нет услуг связи?
А должно быть?Почему на сайте Monopay об этом ничего не сказано
Условия поменялись, так как любое пополнение - это аванс на услуги связи...Да и в прошлом месяце работало, как пополнение с номера другого оператора, так и прямое пополнение с monobank.
В поддержку ИТ или Монопей?Обратился в поддержку (до твоего сообщения), так они про эту особенность пополнения ничего не сказали. Только назвали рекомендуемые каналы пополнения.
Теперь ИТ уже не будет платить за тебя комиссию за эти услуги, извини =) Только для абонентов ИТ (кошелек - не абонент, а накопитель ИТМаркет бонусов и их вывод).Чтобы оплатить с него без комиссии ряд услуг, используя сервис Monopay.
В ИТ через Telegram.В поддержку ИТ
М-да. Нет описания данного тарифа на сайте оператора, за которым закреплён номерной ресурс, и начинается неразбериха в нюансах.Только для абонентов ИТ (кошелек - не абонент, а накопитель ИТМаркет бонусов и их вывод).
Пиши заявку на удаление данных, удалят. В чем, собственно, глюк?Кто отвечает за закрытия выданного номера в тарифе "Кошелёк" и удаления из систем личных данных?
Да, но на форуме это уже обсуждалось.Нет описания данного тарифа на сайте оператора, за которым закреплён номерной ресурс, и начинается неразбериха в нюансах.