В моєму Епіцентрі ні касир/другий касир/старший касир/адміністратор/спеціаліст відділу тех.підтримки не змогли второпати що робити з моїми сертифікатами.
Пояснювали тим, що роздруковано не якісно - показував з телефону.
Запитували де я їх взяв(нагло так, з підозрою що я їх отримав не законним шляхом) - як сказав, що Мастеркард подарувала то попустились.
Пропонували прийти іншим разом(так би мовити "...зайдітє на неделе"), дехто навіть своїми грошима хотів оплатити.
Лише після того, як попросив Книгу скарг і пропозицій зашевелились - стали виясняти, звонити і знайшли спеца, який зміг переформувати штрих-код по його номеру через Гугл і тільки цей один серт на касі спрацював. Різницю в чеку доплатили самі. Наступного разу попросили приходити одразу до цього спеца.
Весь квест зайняв близько години.