lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:

Остап

Заблокирован
Реєстрація
15.02.09
Місто
Днепр
Телефон
Doogee X30
Ну как бы логично, что у SOS-пакета самый низкий приоритет..
 

Bubblegum

Мимо проходил
Реєстрація
09.01.13
Місто
Сумщина
Как отключить всплывающие уведомления после каждого звонка?
 
Реєстрація
23.03.19
Місто
Луганська область
Телефон
Sony Xperia Z5 Compact
Чтобы получить скидку за регистрацию для нового абонента что делать? Зарегистрироваться через Bank ID и на следующий месяц будет скидка?
 

Операция "Ы"

Заблокирован
Реєстрація
18.07.20
Місто
Харьков
Телефон
Nokia 6.1 Plus
Чтобы получить скидку за регистрацию для нового абонента что делать? Зарегистрироваться через Bank ID и на следующий месяц будет скидка?
Сразу после регистрации +50 грн на Бонусный счёт. Проверка в ЛК.
 

Вкладення

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    17 КБ · Перегляди: 22
Реєстрація
02.11.11
Місто
Ковель
Телефон
Motorola g54
Не приходять смс про пропущені виклики. Переадресацію на який номер треба поставити?
 
Реєстрація
01.12.16
Місто
Серед лісів
Не приходять смс про пропущені виклики. Переадресацію на який номер треба поставити?
0635100110 - в мене так стоїть на опцію переадресації визовів в разі "Якщо немає відгуку"... А за СМС в цьому випадку - хіба таке бува, якщо абонент просто не відповів, а не поза зоною або номер зайнято?
 
Реєстрація
02.11.11
Місто
Ковель
Телефон
Motorola g54
Не приходять смс про пропущені виклики. Переадресацію на який номер треба поставити?
0635100110 - в мене так стоїть на опцію переадресації визовів в разі "Якщо немає відгуку"... А за СМС в цьому випадку - хіба таке бува, якщо абонент просто не відповів, а не поза зоною або номер зайнято?
То я не так написав. Дякую, поставив переадресацію на цей номер і все запрацювало. Заїхав в ліс, до мене дзвонили, а смски не приходили. Лайф там не тягнув, навіть 2ж. Добре кс виручав
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
А что за прикол у лайфа третий день,звонок с лайфа на стар-звонок отбит -занято ,лайф сразу опять перезванивает уже самостоятельно

Я так понимаю, что лайф самостоятельно пускает короткий вызов. Да, такое давно наблюдается.
Но на сколько мне известно, короткий вызов должен идти только на те номера, которые мне звонили, пока я был в не сети.
Это что теперь, вместо получения смс, что мой номер появился в сети, теперь, абонент будет получать пропущенный звонок с моего номера ? А может я ему звонить, и не хочу :) Интересно, лайф об этом подумал ?
Кто разбирается, с этой новой опцией лайфа, пусть объяснит.
Отключаются ли эти, короткие вызовы, и если - да, то наверно отключится и вся система оповещений (ни я не узнаю о пропущенных звонках, ни обо мне, что я появился в сети).
 
Реєстрація
29.06.15
Місто
Запорожская область
Телефон
Xiaomi Mi9t
Нужна помощь-обновил симку и теперь при включении телефона ,каждый раз запрашивает пин-1.Как это отключить?
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Схоже на те, що Лайфселл скасував обмеження тривалості дзвінка до 30 хв на тарифах передплати! Щойно я проговорив 39 хв (між тарифами "Залізна двадцятка"), і розмова не перервалась! Хоча, може, це якийсь глюк – по єдиному випадку судити недоречно)) Але не перервало після 30 хв вперше: раніше абсолютно всі рази абсолютно завжди після 30хв вибивало, і доводилося передзвонювати.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
60 мин, давно уже, длительность звонка на предоплате.
Залежно що мати на увазі під "давно") Останній раз перед цим доводилося говорити 30+ хвилин 7 вересня, то після 30 хв вибило, і передзвонював. Аналогічно було кілька разів у серпні.

Раніше телефонував з цього приводу в підтримку двічі, то там кажуть, що це обмеження є на "деяких" тарифах передплати. На офіційному сайті про це жодної інформації. Сказали, що можна дізнатися, в яких тарифах є обмеження тривалості дзвінка, лише запитуючи в них. Питав, зокрема, ще про ТП "4 безліміти" і "Смарт Сім'я", то сказали, що там теж воно є. Ну і на моїй "Залізній двадцятці" – теж. Про інші тарифи не питав.

Але от вчора вперше дало поговорити 30+ хвилин без перебивання. Що це – глюк чи результат скасування обмеження – наразі не ясно. Коли знову доведеться говорити 30+ хв, можна буде вже судити чіткіше)
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Зверху