Оператор lifecell закрив послугу «Дистанційна заміна SIM» аби забезпечити для своїх абонентів надійний захист від шахрайських дій, пов’язаних з несанкціонованою заміною SIM-карт.
Зараз персональні дані користувачів викрадаються третіми особами з непов’язаних з оператором джерел все частіше. Тому для захисту абонентів та їх персональних даних lifecell закриває послугу «Дистанційна заміна SIM», яка дозволяла віддалену заміну SIM-карт. Ця послуга була запроваджена в березні 2020 року та стала особливо актуальною під час жорсткого карантину в період з березня по травень цього року.
Таке рішення було прийняте компанією в тому числі з огляду на звернення абонентів, які зіткнулися зі спробами викрадення їхніх мобільних номерів шахраями. Персональні дані абонентів викрадаються із зовнішніх джерел, що не мають стосунку до оператора. В подібних випадках зареєстровані абоненти змогли повернути викрадені номери.
Наразі для заміни SIM-картки рекомендується звертатися в
магазини lifecell. Заміна можлива лише за наявності документа, що посвідчує особу власника номеру (паспорт, водійське посвідчення, військовий квиток або пенсійне посвідчення).
Для заміни SIM-картки необхідно назвати cекретне слово або ж, якщо воно не було встановлене, відповісти на ряд додаткових запитань. У випадку успішної ідентифікації, абонент отримує нову SIM-картку зі своїм номером. При цьому зберігається тарифний план номеру, баланс мобільного рахунку на момент відновлення номеру та замовлені послуги.
Детальніше про найрозповсюдженіші шахрайські схеми та алгоритми дій у випадку підозрілих транзакцій за
посиланням.