Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
С недавнего времени тех. поддержка стала работать просто отвратительно, ответы с задержкой в 4-5 часов - норма.
Жена пытается отключить страхование кред. лимита уже сутки.
Позорище.
Добрый день. Задержка связана с большим кол-вом обращений в чат. Приношу извинения за ситуацию. Если не удастся решить вопрос в чате, напишите сюда.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Так, там взагалі "покращення" пачками...
Після оформленя ще одної картки мені раптово перестали приходити смс-повідомлення про транзакції по всіх існуючих картках Альфи, а бесіда у Viber зі всіма повідомленнями про минулі транзакції просто зникла o_Oo_Oo_O і я її точно не видаляла і не блокувала.
Реєструю звернення через hot-line - толку нуль! Кажуть, що всі смс відправляються, оператор підтверджує. А чому ж тоді я не отримую тільки смс про транзакції, хоча смс про розстрочки та коди приходять справно? Оператор вибірково пропускає? Нічого не змінилось, декілька років отримувала, а тут раптом щось не так? Знову у відповідь цікава ідея від ІТ - перейдіть вручну на іншого провайдера, а потім поверніться в свою мережу... Стоп - в мене сімка від одного провайдера і вона аж ніяк не зайде в мережу іншого... Ну, типу, ми ж Вам порадили, що робити, а Ви самі вирішуйте як...
Кажу, а що з Viber, куди поділася бесіда і чому туди не приходять повідомлення? Це ж вже не пов'язано з мобільним зв'язком? Пауза... А тут нічого про це не було, давайте складемо нову заявку... :dash1:
В понеділок ввечері переключила все на пуш-повідомлення, хоча мені то не досить зручно, 2 дні було так. Сьогодні вранці знов попереключала на смс і... нічого не приходить ніде...
Я розумію, що банку вигідно, щоб всі на пуші перейшли, але якщо за якимось своїми підставами я вирішую, що мені потрібні смс/Viber повідомлення і плачу за це кожен місяць, то я маю отримувати їх, незалежно від того, який там план у банка по переводу всіх на пуші...
Доброго дня. Оформлення нової картки не впливає на відправку смс-повідомлень по іншим карткам. Повідомлення про транзакції банк надсилає у вигладі смс чи push. Якщо обираєте смс, і номер для АЧ є вашим номером у Вайбер, повідомлення можуть надходити туди (проте, це не правило, адже для банку пріоритетом є смс). Клієнт може самостійно відключити/підключити їх надходження через Вайбер-канал безпосередньо на своєму пристрої. Зробити це за вас, чи видалити повідомлення з пристрою ми не можемо.
Напишіть дані в ПП, спробую допомогти.
 

JKL

Реєстрація
13.12.17
Місто
Киев
Я точно нічого не відключала і мене все влаштовувало. А що підключив/ змінив банк я не знаю, але тепер я не отримаю НІЯКИХ повідомлень НІЯКИМИ каналами. А банк каже "Ми нічого не знаємо, дивиться у себе". А що мені дивитися, якщо Я НІЧОГО НЕ ЗМІНЮВАЛА.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Я точно нічого не відключала і мене все влаштовувало. А що підключив/ змінив банк я не знаю, але тепер я не отримаю НІЯКИХ повідомлень НІЯКИМИ каналами. А банк каже "Ми нічого не знаємо, дивиться у себе". А що мені дивитися, якщо Я НІЧОГО НЕ ЗМІНЮВАЛА.
Напишіть ваші дані в ПП, спробую допомогти.
 
Реєстрація
17.03.15
Місто
Львів
Я точно нічого не відключала і мене все влаштовувало. А що підключив/ змінив банк я не знаю, але тепер я не отримаю НІЯКИХ повідомлень НІЯКИМИ каналами. А банк каже "Ми нічого не знаємо, дивиться у себе". А що мені дивитися, якщо Я НІЧОГО НЕ ЗМІНЮВАЛА.
У мене такаж фігня була, в чаті сказали очистити кеш повідомлень і перезавантажити смартфон. Не знаю чи це помогло, чи вони шось поправили, але повідомлення почали приходити.
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
С недавнего времени тех. поддержка стала работать просто отвратительно, ответы с задержкой в 4-5 часов - норма.
Жена пытается отключить страхование кред. лимита уже сутки.
Позорище.
звонок в кол-центр выход. Я дольше 5 секунд оператора никогда не ждал.
 
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
Мне по 4 картам пуши ходят стабильно. С СМС бывают задержки небольшие.
 
Реєстрація
04.10.19
Місто
Харьков
С недавнего времени тех. поддержка стала работать просто отвратительно, ответы с задержкой в 4-5 часов - норма.
Жена пытается отключить страхование кред. лимита уже сутки.
Позорище.
звонок в кол-центр выход. Я дольше 5 секунд оператора никогда не ждал.
Написать гораздо удобнее: 10 секунд чиркнул, и занимаешься своими делами, а звонок всяко дольше получается.
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
С недавнего времени тех. поддержка стала работать просто отвратительно, ответы с задержкой в 4-5 часов - норма.
Жена пытается отключить страхование кред. лимита уже сутки.
Позорище.
звонок в кол-центр выход. Я дольше 5 секунд оператора никогда не ждал.
Написать гораздо удобнее: 10 секунд чиркнул, и занимаешься своими делами, а звонок всяко дольше получается.
В теории - да. ;)
 
Реєстрація
04.10.19
Місто
Харьков
С недавнего времени тех. поддержка стала работать просто отвратительно, ответы с задержкой в 4-5 часов - норма.
Жена пытается отключить страхование кред. лимита уже сутки.
Позорище.
звонок в кол-центр выход. Я дольше 5 секунд оператора никогда не ждал.
Написать гораздо удобнее: 10 секунд чиркнул, и занимаешься своими делами, а звонок всяко дольше получается.
В теории - да. ;)
Конечно, в теории, почему я и жалуюсь на ответы в течение 4-5 часов.
И смешно слышать про высокую загруженность. До сентября всегда была нормальная загруженность, а с сентября - повысилась в 10 раз? Или просто сотрудников КЦ сократили?
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
С недавнего времени тех. поддержка стала работать просто отвратительно, ответы с задержкой в 4-5 часов - норма.
Жена пытается отключить страхование кред. лимита уже сутки.
Позорище.
звонок в кол-центр выход. Я дольше 5 секунд оператора никогда не ждал.
Написать гораздо удобнее: 10 секунд чиркнул, и занимаешься своими делами, а звонок всяко дольше получается.
В теории - да. ;)
Конечно, в теории, почему я и жалуюсь на ответы в течение 4-5 часов.
И смешно слышать про высокую загруженность. До сентября всегда была нормальная загруженность, а с сентября - повысилась в 10 раз? Или просто сотрудников КЦ сократили?
Из-за свинорылов у альфы нет денег... :feel:
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
24/7 поломалось уже или какого отравленные ещё утром деньги так и не дошли до ТАСика?
или это ТАСик дохлый, не зачисляет в выходные?
кто-то в курсе?
 
Реєстрація
12.04.10
Місто
Киев
24/7 поломалось уже или какого отравленные ещё утром деньги так и не дошли до ТАСика?
или это ТАСик дохлый, не зачисляет в выходные?
кто-то в курсе?
Хтось писав, що ТАС зараховував СЕП у вихідні.
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Альфа такой банк, который всегда пакостит какими-то мелкими ужимками. К этому надо привыкнуть и просто никогда не доверять этой конторе какие-то критические вещи.
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Уапрос.
При оплате бесконтактно без gpay и applepay, стандартные 0.5% орехов так же начисляются? Выбранные категории начисляются через mipay - уже проверил.
 
Реєстрація
22.04.16
Місто
київ
Телефон
honor 20 pro
Ні.

Вибрані категорії нараховуються в будь-якому випадку.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Зверху