Maxxx, знову з вами не погоджусь, при усій повазі.
Згідно правил обслуговування вони гарантують мобільний зв'язок з 9 до 17 з понеділка по п'ятницю? Обраховуючи абонентську плату вони враховують термін не працездатності послуг? Або чи компенсують вони це так, як це роблять комунальники?
На сайті є повний спектр послуг доступних абонентові постійно і це йому вирішувати, коли ними користуватись. А те, на що ви натякаєте: совок. "Ушла на базу", "обед", "санитарный день", "профилактика".
Просто сповіщайте абонентів заздалегідь про планові технічні роботи. Невже так складно зробити вкладку із таким регламентом на сайті? 21ст. надворі.
Якщо сталась аварія - не ховайте голову в пісок, вибачтеся принаймні. Он лайф вибачився і надав усім по 2гб і ніхто не помер.