D

DesKV

Guest
Причина: шапка
Останнє редагування модератором:

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
имхо, это новая реинкарнация бесполезной программы "більше" от мастера
 
Реєстрація
27.07.18
Місто
Kyiv
имхо, это новая реинкарнация бесполезной программы "більше" от мастера
Это скорее будет похоже на MasterCard Rewards. Кстати, до вчера в ИБ экстра больше носило как раз название Rewards, но вчера чего-то передумали.
 
Реєстрація
01.06.19
Місто
Днепр
имхо, это новая реинкарнация бесполезной программы "більше" от мастера
Это скорее будет похоже на MasterCard Rewards. Кстати, до вчера в ИБ экстра больше носило как раз название Rewards, но вчера чего-то передумали.
Мне тоже кажется сильно похожим на Rewards, если смотреть на порядок накопления баллов.
 
  • Like
Реакції: idea

lipog

hide юзер
Реєстрація
07.07.08
Місто
Вінниця
У меня товарищ недавно получил 10К. Первый раз вижу своими глазами живого человека с таким выигрышем.
Я бачив кілька разів телефонну розмову, коли подзвонили і сказали, що виграла авто за 1.000.000 грн, а вони відмовились і відключились.
 
Реєстрація
03.04.20
Місто
Запорожье
Телефон
OnePlus 3T
Есть очень хорошая новость! Кешбек программу продлили ещё на год. Я открыл в июне и будет действовать до июня 21 года. Позвонила консультант только что (типа персонального менеджера)
 
Реєстрація
17.01.19
Місто
Днепр
Телефон
Xiaomi Mi8
Есть очень хорошая новость! Кешбек программу продлили ещё на год. Я открыл в июне и будет действовать до июня 21 года. Позвонила консультант только что (типа персонального менеджера)
Ну так, как бы всегда и было. У всех , кто открывал карту в 2019-2020, КБ по карте действует 12 мес с момента открытия карты
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
27.07.18
Місто
Kyiv
Есть очень хорошая новость! Кешбек программу продлили ещё на год. Я открыл в июне и будет действовать до июня 21 года. Позвонила консультант только что (типа персонального менеджера)
Как бы так было и раньше. Кешбек подключался на 12 месяцев. В вашем случае с июня 20 по июнь 21 года.
Подключение новых карт к кешбеку прекращается 31 января 21 года (возможно, продлят), по уже существующим кешбек будет начисляться на протяжении 12 месяцев с момента получения карты, т.е. если получить карту 31 января 2021, то кешбек будет начисляться до 31 января 2022, а если 1 февраля - кешбек уже не будет начисляться.
 
  • Like
Реакції: webb
Реєстрація
17.01.19
Місто
Днепр
Телефон
Xiaomi Mi8
имхо, это новая реинкарнация бесполезной программы "більше" от мастера
Это скорее будет похоже на MasterCard Rewards. Кстати, до вчера в ИБ экстра больше носило как раз название Rewards, но вчера чего-то передумали.
Rewards=Экстра Бильше конечно дно. С указанными условиями коэффициент КБ ±0,5% в лучшем случае.

** Newcard хоть бесплатная, а остальные карты с серьезной абонкой
 
Останнє редагування:
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
У себя нашел еще технозип.пром.юа (запчасти для быттехники)
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Було стільки підозр і різночитань, далі наводжу пункт 5.1 правил банку, які повністю присвячені послузі "онлайн інформування", на 4 сторінках між іншим!:
5.1.1. Star Inform – це послуга, яка дозволяє за допомогою інформаційних повідомлень
оперативно отримувати інформацію про операції, проведені з використанням платіжної картки, та обмежену кількість інформаційних повідомлень про операції за картковим Рахунком без використання платіжної картки.
5.1.2. Star Inform+ – це послуга, яка передбачає як інформування, що надається в рамках «Star Inform», так і розширений набір інформаційних повідомлень у залежності від обраного Тарифного
плану про операції за Рахунком/-ами без використання платіжної картки, як-то:
 інформація про операції за всіма іншими картковими та накопичувальними Рахунками Тарифного плану, в тому числі комісії, страхові платежі, нарахування відсотків тощо – для пакетних пропозицій;
 інформація про нарахування обов’язкового щомісячного платежу, повну суму
заборгованості, нарахування комісій за обслуговування овердрафту та комісії за SMS-інформування – для продукту «Кредитна картка з пільговим періодом».
5.1.3. Щоб користуватися послугою Star Inform/Star Inform+ Клієнт/Держатель додаткової картки повинен мати мобільний телефон, підключений до послуг мобільного зв’язку одного із операторів України.
5.1.4. Послуга Star Inform може бути підключена Клієнту/Держателю додаткової картки до будь-якої картки, що випущена до будь-якого карткового Рахунку в рамках будь-якого Тарифного плану. Одну картку можна підключити до одного номеру мобільного телефону. За наявності у
Клієнта декількох карток він може підключити кожну картку на окремий номер мобільного телефону або підключити всі картки до одного номеру мобільного телефону. Одну картку неможливо підключити до двох та більше номерів мобільних телефонів.
5.1.5. Послуга Star Inform+ може бути підключена тільки Клієнту, на ім’я якого відкрито Рахунок/-и:
 до карткового Рахунку в національній валюті України та до однієї картки, що випущена до такого Рахунку, – для продукту «Кредитна картка з пільговим періодом»;
 до всіх Рахунків Тарифного плану (карткових і накопичувальних), які відкриті чи будуть відкриті у майбутньому, та до однієї картки, що випущена до карткового Рахунку в національній валюті України, – для пакетних пропозицій.
При цьому кожна картка, що випущена до карткового Рахунку в національній валюті України в рамках зазначених у цьому пункті пакетних пропозицій, Тарифного плану та продукту, може бути підключена до послуги Star Inform+ тільки у разі, якщо з карткою підключається унікальний номер телефону, який не підключений з іншою карткою до послуги Star Inform+ (але може бути підключений з іншою карткою до послуги Star Inform). Одну картку неможливо підключити до двох та більше номерів мобільних телефонів.
5.1.6. Відразу після підключення картки до Star Inform/Star Inform+ та до моменту відключення від послуги оплата товарів та послуг у мережі Інтернет за допомогою такої картки відбувається
з використанням технології «3D Secure» відповідно до п. 3.2.

Після закінчення терміну дії картки або у разі перевипуску картки за ініціативою Клієнта, на ім’я якого відкрито Рахунок, у зв’язку з втратою/крадіжкою тощо послуга Star Inform/Star Inform+ підключається автоматично до перевипущеної картки, якщо до такого перевипуску картки відповідна послуга була до неї підключена.
У разі якщо перевипуск картки, підключеної до послуги Star Inform+, відбувається без блокування такої картки, то до нової картки автоматично підключається Star Inform+, а до картки, що перевипускається, автоматично підключається Star Inform.
У разі анулювання картки без подальшого її перевипуску, якщо до такої картки була підключена послуга Star Inform/Star Inform+, така послуга автоматично відключається. Послуга Star Inform/Star Inform+ автоматично відключається при закритті Рахунку.
5.1.7. Клієнт, на ім’я якого відкрито Рахунок/-и, сплачує Банку за користування послугою Star Inform/Star Inform+ плату згідно з Тарифами, якщо така комісія зазначена у Тарифах до Продукту, в рамках якого було випущено картку. Плата за користування послугою Star Inform/Star Inform+ нараховується в останній робочий день місяця, якщо протягом такого місяця станом хоча б на кінець одного дня за карткою була підключена послуга Star Inform/Star Inform+. При цьому якщо станом хоча б на кінець одного дня місяця була підключена послуга Star Inform+ (незалежно від підключення/відключення послуги Star Inform за цією ж карткою протягом цього ж місяця), то нараховується плата за Star Inform+.
5.1.8. Комісія за послуги Star Inform та/або Star Inform+ не нараховується у разі:
5.1.8.1. накладення арешту на картковий Рахунок Клієнта (за наявності в Банку відповідного документу на арешт коштів) або під час виконання платіжних вимог за рішенням державних органів у випадках, передбачених законодавством. Нарахування комісії поновлюється з моменту припинення дії відповідного рішення або арешту. У разі якщо арешт накладено на конкретну суму та залишок на Рахунку більше цієї суми, то Клієнт має право здійснювати платежі в межах
доступної суми, при цьому комісія за послуги Star Inform та/або Star Inform+ буде стягуватись;
5.1.8.2. наявності простроченої заборгованості за картковим рахунком, що триває більше ніж 8 (вісім) днів поспіль. Після повного погашення Клієнтом зазначеної заборгованості Банк відновлює нарахування комісії.
5.1.9. Підключити/відключити послугу Star Inform або змінити номер мобільного телефону за карткою Клієнт/Держатель додаткової картки може:
 в обслуговуючому відділенні Банку;
 шляхом звернення до StarContact.

Клієнт/Держатель додаткової картки також може підключити/відключити послугу Star Inform або змінити номер мобільного телефону за карткою (окрім карток, випущених до карткового Рахунку
в національній валюті України Клієнту, на ім’я якого відкрито такий Рахунок):
 у будь-якому банкоматі Банку;
 у системі UKRSIB online.
Держатель додаткової картки може підключити/відключити послугу Star Inform або змінити номер мобільного телефону тільки за карткою, випущеною на його ім’я.
Відключити послугу Star Inform можливо також за допомогою SMS-запиту відповідно до п. 5.1.14. Правил.
Послуга активується/деактивується відразу після підключення/відключення, на підтвердження про підключення послуги Клієнт/Держатель додаткової картки отримує інформаційне повідомлення. Кількість підключень/відключень послуги необмежена.
5.1.10. Підключити/відключити послугу Star Inform+ або змінити номер мобільного телефону Клієнт, на ім’я якого відкриті Рахунки в рамках зазначених у п. 5.1.5. Тарифних планів, може:
 у будь-якому банкоматі Банку;
 у системі UKRSIB online;
 в обслуговуючому відділенні Банку;
 шляхом звернення до StarContact.

До послуги Star Inform+ Клієнт, на ім’я якого відкрито Рахунок/-и, також може підключитися, надіславши SMS-запит на номер, що зазначений на сайті Банку www.my.ukrsibbank.com, у форматі: ХХХХ%YYYY_ SMS, де ХХХХ – перші 4 цифри номера картки, а YYYY – останні 4
цифри номера картки (при підключенні здійснюються перевірки відповідності номера картки та номера телефону, який Клієнт раніше надав Банку: у разі якщо направлені вірні дані, то до послуги Star Inform+ буде підключена вказана в запиті картка та номер телефону, з якого було
надіслано запит).
Відключити послугу Star Inform+ можливо також за допомогою SMS-запиту відповідно до п. 5.1.14. Правил.
Особливості підключення послуги Star Inform+:
 картку, що випущена до Рахунку в іноземній валюті Клієнту/Держателю додаткової картки, неможливо підключити до послуги Star Inform+ (до такої картки можливо підключити тільки послугу Star Inform);
 картку, що випущена Держателю додаткової картки до Рахунку в національній валюті України, неможливо підключити до послуги Star Inform+ (до такої картки можливо підключити тільки послугу Star Inform);
 картку, що випущена до Рахунку в національній валюті України Клієнту, на ім’я якого відкрито Рахунок/-и в рамках зазначених у п. 5.1.5. Тарифних планів, та за якою не підключено жодної послуги SMS-інформування або підключена одна з послуг Star Inform чи Star Inform+, у будь-якому банкоматі Банку та у системі UKRSIB online можливо підключити тільки до послуги
Star Inform+ (підключення Star Inform недоступне).
Послуга активується/деактивується відразу після підключення/відключення, на підтвердження Клієнт, на ім’я якого відкрито Рахунок/-и, отримує інформаційні повідомлення про активацію/деактивацію послуги. Кількість підключень/відключень послуги необмежена.
5.1.11. Після проведення за допомогою картки операції, що потребує авторизації, наприклад, оплата товарів і послуг в торговельній мережі, зняття готівки, поповнення карткового Рахунку
тощо, Банк направляє на номер мобільного телефону Клієнта/Держателя додаткової картки інформаційне повідомлення про операцію, що була проведена. Це повідомлення містить
інформацію про:
 номер платіжної картки, з використанням якої була проведена операція (перші та останні 4 цифри номера картки);
 тип операції (отримання готівки, оплата товарів, отримання балансу тощо);
 суму та валюту операції;
 місце та час проведення операції;
 доступний залишок коштів після проведення операції;
 інформацію про відмову у випадку, якщо операція не була проведена успішно.
5.1.12. У рамках послуги Star Inform Банк надсилає інформаційне повідомлення Клієнту, на ім’я якого відкрито Рахунок/-и, в разі здійснення операцій за картковим Рахунком у відділенні Банку та за допомогою системи UKRSIB online. Інформаційне повідомлення надсилаються при здійсненні операцій поповнення карткового Рахунку (готівкове поповнення без використання платіжної картки, безготівкове поповнення, у тому числі за допомогою послуги
«Постійне/Довгострокове доручення»), видаткових операцій (видача готівки з Рахунку без використання платіжної картки, безготівкове перерахування коштів з карткового Рахунку, у тому числі на погашення кредитів Клієнта за допомогою послуги «Договірне списання»), та інших операцій (блокування коштів під час здійснення операції, блокування картки, зміна ПІН-коду, підключення послуги Star Inform, отримання одноразового пароля під час здійснення інтернет-платежів з використанням технології «3D Secure», інформування про неуспішні операції/відміну операцій). Держателю додаткової картки у рамках послуги Star Inform Банк надсилає інформаційне повідомлення тільки про операції, проведені з використанням платіжної картки.
5.1.13. У рамках послуги Star Inform+ Банк надсилає Клієнту, на ім’я якого відкрито Рахунок/-и, інформаційне повідомлення за послугою Star Inform, що зазначені в п. 5.1.11 Правил, та розширений набір інформаційних повідомлень у залежності від обраного тарифного плану:
- для продукту «Кредитна картка з пільговим періодом» – інформаційне повідомлення про нарахування обов’язкового щомісячного платежу, повну суму заборгованості за овердрафтом,
нарахування комісій за обслуговування овердрафту, підключення послуги Star Inform+ та користування послугою Star Inform/Star Inform+;
- для пакетних пропозицій – інформаційне повідомлення про нарахування періодичної комісії за обслуговування Рахунків, розмір зменшення базової періодичної комісії за обслуговування Рахунків (відповідно до п. 6.1.9.), страхові платежі, нарахування відсотків за Рахунком/-ами Тарифного плану, поповнення накопичувального/-их Рахунку/-ів, безготівкове перерахування коштів з накопичувального/-их Рахунку/-ів (у тому числі за допомогою послуги «Договірне списання» на погашення кредитів Клієнта та/або на погашення комісій, що виникли за іншими рахунками Клієнта), підключення послуги Star Inform+ та користування послугою Star Inform/Star Inform+.
5.1.14. На підставі окремого запиту у вигляді інформаційного повідомлення з мобільного
телефону Клієнт/Держатель додаткової картки може отримати на свій мобільний телефон інформаційне повідомлення з наступною інформацією:
 сума доступних до використання за платіжною карткою коштів;
 перелік останніх 10 (десяти) транзакцій, проведених з використанням платіжної картки Клієнта/Держателя додаткової картки (міні-виписка), а також Клієнт/Держатель додаткової картки може провести наступні операції:
 заблокувати платіжну картку;
 відключити послугу Star Inform/Star Inform+.
Для отримання інформації за запитом Клієнту/Держателю додаткової картки необхідно направити з мобільного телефону, номер якого підключений до Star Inform/Star Inform+, SMS-запит на номер, що зазначений на сайті Банку www.my.ukrsibbank.com. SMS-запит повинен мати такий формат: ХХХХ%YYYY_kk,
де ХХХХ – перші 4 цифри номера картки;
YYYY – останні 4 цифри номера картки;
kk – код запиту, який може приймати наступні значення:
01 – запит балансу,
02 – запит міні-виписки,
88 – відключити послугу Star Inform,
99 – заблокувати картку.
5.1.15. Для можливості користування послугою Star Inform/Star Inform+ мобільний телефон має підтримувати сервіс SMS-повідомлень, а оператор мобільного зв’язку надавати своїм клієнтам сервіс відправки та отримання SMS-повідомлень та бути оператором мобільного зв’язку, який має право надавати послуги на території України. Для роботи зі Star Inform/Star Inform+ в телефоні мають бути активовані функції відправки та прийому SMS-повідомлень.
5.1.16. Клієнту/Держателю додаткової картки необхідно ознайомитись з розділом «SMS – служба коротких повідомлень» інструкції до мобільного телефону, а також загальними правилами користування цією функцією, що встановлені оператором зв’язку.
5.1.17. Банк має право надсилати на номер мобільного телефону Клієнта/Держателя додаткової картки повідомлення про тарифи, продукти та послуги, акції та інші інформаційні повідомлення Банку.
5.1.18. Надсилання інформації відбувається відкритими каналами зв’язку. Банк не несе
відповідальності за розголошення, викривлення та неотримання Клієнтом/Держателем додаткової картки інформації про картку, що може мати місце при надсиланні інформації на номер мобільного телефону.
5.1.19. Банк не несе відповідальності за передачу інформації про картку у випадку надання Клієнтом/Держателем додаткової картки невірного номеру мобільного телефону при підключенні до Star Inform/ Star Inform+.
5.1.20. Банк не несе відповідальності за несвоєчасну постановку картки до стоп-листа, якщо інформаційне повідомлення від Клієнта/Держателя додаткової картки не було отримано Банком або отримано Банком несвоєчасно з причин, що не залежать від Банку.
5.1.21. Банк не несе відповідальність за своєчасність та доставку інформаційних повідомлень.
Доставка інформаційних повідомлень не є гарантованою і може бути не здійснена або здійснена із затримкою, зокрема на період обслуговування транспортної мережі операторів, або у випадках її збоїв, або якщо абонент знаходиться поза зоною дії мереж тощо.
5.1.22. Для відмови від послуги отримання інформації за карткою на номер мобільного телефону Клієнту/Держателю додаткової картки необхідно відключити послугу Star Inform/Star Inform+ у відповідності до пп. 5.1.9. та 5.1.10. Правил.
Важливе для вас підкреслив, позначив жирним.
 
Останнє редагування:
Зверху