Наразі вболівальники не можуть відвідувати стадіони, тому подібна система, зокрема, розрахована на збільшення прибутку клубу в умовах пандемії.
«Динамо» планує створити внутрішню блокчейн-систему, орієнтовану на фанів клубу, тобто криптовалюта стане такою собі внутрішньою валютою. Вона передбачатиме, зокрема, цифровий торговий майданчик клубу та мобільну інфраструктуру для онлайн-платежів. Водночас можна буде розрахуватися токенами й офлайн, тобто особисто.
Також впровадження власної криптовалюти має допомогти киянам збільшити залученість вболівальників до клубних активностей. Зокрема, вони зможуть заробляти токени у різних заходах за участі «Динамо», а потім витрачати їх під час відвідування стадіону або на торгових онлайн-майданчиках.
Як приклад таких активностей з можливістю заробити динамівську криптовалюту видання наводить інтелектуальні ігри та конкурси у соціальних мережах.
Крім цього, керівництво «Динамо» хоче залучити до такої «фінансової системи» своїх спонсорів та партнерів.