Останнє редагування модератором:
Дякую за запрошення та з Полтави далекувато, схиляюся поки обрати в даному радіусі, щоб була можливість хоч до знайомих на СТО заїхати для виявлення хоча б явних нюансів.stryzhko, приїжджайте до мене в Луцьк, там є доволі великий автобазар, де є купа свіжопригнаних євромашин, є по суті з чого вибрати
І ще як варіант дачіа логан\сандеро - доволі цікаві в даному бюджеті машини, з моторами 1.4-1.6 мпі, в колеги такий: їздить собі і мастило в моторі міняє з фільтрами...
З салона для першого авто трохи інший бюджет) та й з відсутністю водійського досвіду напевно таки теоретичні "зустрічі бордюрів з бампером" краще на б/у.))Я как человек, 5 лет назад только получивший права и купивший первый автомобиль, советую покупать авто, если не из салона, то с оглядкой на то, чтоб было кому подсказать по нему, и где починить.
У кого был первым ВАГ, тот следующим тоже берет его. Имхо мое и многих знакомых.Знайомі чомусь не в захваті від даних моделей авто в плані шумоізоляції, комфорту й комплектації салону й віддають перевагу VAG-концерну, хоча кожному своє.
как раз наоборот, после того как пересядишь с жиги на что-нибудь путное - начнешь понимать и ощущать разницу, т.е. уже есть с чем сравнивать.вообще жыги - можно с таким ведром возненавидеть автомобили и так и не почувствовать, что можно их эксплуатировать с удовольствием
Это да... У меня в прошлом веке была 05-я модель, семилетняя, постоянно под капотом лазил, капремонт движку делал(не сам конечно), когда ее продал, ощущение свободы появилось, денег больше стало. И вот через почти 20 лет когда купил Фабию(не б/у), просто ощутил, что это такое - нормальная машина.как пересядишь с жиги на что-нибудь путное - начнешь понимать и ощущать разницу
Ты выше меня почти на 10 см, не думаю, что из-за этого ты передвигал направляющие кресла еще дальше от торпеды. Даже в крайнем дальнем положении сзади достаточно места для пассажира. Ну разве что он тоже будет под 2 метра ростом. Я при своих 176 или 178(уже не помню), отодвигаю кресло почти в конец(мне так удобно) и сзади меня ребята тоже под 170-180 садились и никаких проблем, а чувак у которого ланос, даже говорил, как просторно в фабии, и потолок высоко и ногам свободно. Даже не знаю, что за фабия тебе попалась, может с переставленным каким-то креслом...фабія для мене замала(ріст 186
возможно предыдущий хозяин ее так экплуатировалУ меня в прошлом веке была 05-я модель, семилетняя, постоянно под капотом лазил
ну не знаю, реально там було дуже мало місця для мене, не дуже розбираюся в поколіннях, але машина була 2011 року(2 покоління?) в кузові хетчбек. ріст пасажирки ззаду був десь ~175Ты выше меня почти на 10 см, не думаю, что из-за этого ты передвигал направляющие кресла еще дальше от торпеды. Даже в крайнем дальнем положении сзади достаточно места для пассажира. Ну разве что он тоже будет под 2 метра ростом. Я при своих 176 или 178(уже не помню), отодвигаю кресло почти в конец(мне так удобно) и сзади меня ребята тоже под 170-180 садились и никаких проблем, а чувак у которого ланос, даже говорил, как просторно в фабии, и потолок высоко и ногам свободно. Даже не знаю, что за фабия тебе попалась, может с переставленным каким-то креслом...
А пассажиру сзади тебя?В последние годы как-то "растут" автомобили. Мне в прокат в 2018-19 годах давали и БМВ 118, и VW Up! и Polo и Opel Corsa, все свежие, и ни в одной мне с 190 см роста не было тесно.
Как не странно, но он ездит, а не занимается тем что ты описал"Пан має час та натхнення", возможно это его хобби - иптись со старым авто, подваривать, подкрашивать, менять постоянно детали, капиталить движки..Сейчас на 40-ку пересел.
Ситроен... Не сильно ли экстравагантно?Теж маю проблему вибору першого автомобіля, щоправда, маю бюджет в районі 7к. Задивляюся на сітроен с5. Як на мене, найкраще, що можна взяти в цьому бюджеті, бо машина доволі економна, якщо ще й увірвати з мотором 2.0 - взагалі клас. В цьому бюджеті без проблем можна знайти шкоду октавію тур(якій 20 років і пробігу 500к) чи трохи свіжішу а5, яка вже по пробігу октавію тур доганяє, фабія для мене замала(ріст 186, їздив якось, якщо ззаду пасажир, то або в нього треба ноги відрубати, або в мене ноги в панель впираються)
гольф 5 в такому бюждеті існує в старіших роках, ніж сітроен, що є доволі дивно.
Але, якщо хтось може підказати, на що можна було б звернути увагу, був би радий почути.
stryzhko, приїжджайте до мене в Луцьк, там є доволі великий автобазар, де є купа свіжопригнаних євромашин, є по суті з чого вибрати
І ще як варіант дачіа логан\сандеро - доволі цікаві в даному бюджеті машини, з моторами 1.4-1.6 мпі, в колеги такий: їздить собі і мастило в моторі міняє з фільтрами...
ну та купа берлінго катається, і цих С5 по Тернополю бачив огого як багатоСитроен... Не сильно ли экстравагантно?
где его потом чинить и запчасти брать?
не сильно распространённая машинка
Сорри, не сделал поправку на Тернопольну та купа берлінго катається, і цих С5 по Тернополю бачив огого як багатоСитроен... Не сильно ли экстравагантно?
где его потом чинить и запчасти брать?
не сильно распространённая машинка
а запчастини і сервіс разом з Пежо на їхньому ж сервісі, один концерн як не як
татаринн, а що б Ви порадили в діапазоні 6,5-7,5?
Меган/Лагуна например - 2010+ г. в. в фул комплектухе. Или Мазда 6 - то же самое, но выпуск середины 2000-хщо б Ви порадили в діапазоні 6,5-7,5?
За ці гроші з пробігом за 200 000 - треба бути готовим на ремонт форсунок і заміни корінних вкладишів.Меган/Лагуна например - 2010+ г. в. в фул комплектухе.
ну так десятирічна машина будь-яка майже буде з пробігом поза 200к, тут в будь-якому випадку готуватися до вливання в неї грошей, питання лише в тому чи багато доведеться туди грошей вливатиЗа ці гроші з пробігом за 200 000 - треба бути готовим на ремонт форсунок і заміни корінних вкладишів.Меган/Лагуна например - 2010+ г. в. в фул комплектухе.