Останнє редагування модератором:
Fiat 500 ?
Я також хочу, щоби мене так штирило, щоби я розумів математику Ківи. Де авто з накруткою 19% коштує дорожче, ніж з накруткою 20%.20.000-19%+20%=19.440
20.000+1%=20.200
На різницю в 760 баксів він оплатить брокера, пройде сертифікацію і ще лишиться.
в Турции много чего выпускают, а вместо Логана там каждый год выстреливают то Клио, то Меган и т.д.Їх в Туреччині випускають. Це їхній Логан.
fiat 500 - bad boys driveFiat 500 ?
Он вроде как считается "чисто для женщин". Так как двухдверка и хэтчбэк (даже фастбэк наверное).
Да и дизайн у него....ну не мужской вовсе!
О, то я прорахувався, буває Не повертав ПДВ, все тягаю автівки, на які не повертається не обкладається ПДВ.Я також хочу, щоби мене так штирило, щоби я розумів математику Ківи. Де авто з накруткою 19% коштує дорожче, ніж з накруткою 20%.20.000-19%+20%=19.440
20.000+1%=20.200
На різницю в 760 баксів він оплатить брокера, пройде сертифікацію і ще лишиться.
Вартість авто на митному кордоні ЄС 20000/1.19=16806,72 євро. Вартість авто після сплати ПДВ в Україні 16806,72*1,2 = 20168,06 євро.
Тобто я грубо помилився на 38 доларів, за які він може хіба заправити авто.
для города сойдет, особенно постоять в пробкахдля яких дівчат???
По поширеності якраз Fiat там стріляє.вместо Логана там каждый год выстреливают то Клио, то Меган и т.д.
Ти теж невірно виконав розрахунок. Треба не 20000 - 19%, а 20000 / 1.19.Я пару років тому був здивований чому кліо та меган хетч і універсал не завозили офіціали. Але то таке, підштовхнуло до іншого вибору.Меганы Хетчбэки и седаны завозят, а вот универсалы по неведомой мне причине нет. Бу это другой сигмент
Post automatically merged:
Він написав з ПДВ, а ти його вколотив в розрахунок. Також не врахував мито та акциз.20 000 євро + мито + 1% ПДВ ( в нас ПДВ на 1% більше) + послуги брокера + вартість сертифікації + 500-600 євро за послугу доставки в Україну.
Відчуй різницю:
20.000-19%+20%=19.440
20.000+1%=20.200
Но это не последняя цифра. Чуть выше посчитали в районе 24К.Ти теж невірно виконав розрахунок. Треба не 20000 - 19%, а 20000 / 1.19.Я пару років тому був здивований чому кліо та меган хетч і універсал не завозили офіціали. Але то таке, підштовхнуло до іншого вибору.Меганы Хетчбэки и седаны завозят, а вот универсалы по неведомой мне причине нет. Бу это другой сигмент
Post automatically merged:
Він написав з ПДВ, а ти його вколотив в розрахунок. Також не врахував мито та акциз.20 000 євро + мито + 1% ПДВ ( в нас ПДВ на 1% більше) + послуги брокера + вартість сертифікації + 500-600 євро за послугу доставки в Україну.
Відчуй різницю:
20.000-19%+20%=19.440
20.000+1%=20.200
Відчуй різницю:
20000 - 19% = 16200. Тепер спробуємо перевірити: 16200 + 19% = 19278. Не збігається з початковою сумою.
Тому треба так: 20000 / 1,19 = 16806. Перевіряємо: 16806 +19% = 20000.
Тепер 16806 + 20% = 20167, а 20000 + 1% = 20200. Тож при правильному розрахунку похибка складає всього 33 євро.
На фото - додіки якісь??bad boys drive
для яких дівчат???
К этому автопром и идёт.Це в нього об'єм двигуна близько 1 л? Мене багато людей переконували, що це одноразові двигуни, з завищеними обертами, ~150к км і викидати, не ремонтуються.
1.2 70 к.с. і 1.4 16v 100 к.с., а також турбодизель 1.3 Multijet 16v, потужністю 75 к.с.На фото - додіки якісь??bad boys drive
для яких дівчат???
Це в нього об'єм двигуна близько 1 л? Мене багато людей переконували, що це одноразові двигуни, з завищеними обертами, ~150к км і викидати, не ремонтуються.
Был у меня типо, правда ещё а 90х годах, авто было 91 года выпуска.Кто что слышал про Fiat Tipo?. .
Cедани вроді йдуть турецької збірки (принаймні колись так було), а універсали збирають у Франції. Думаю проблема в тому, що сучасні двигуни в нових авто не дуже добре перетравлюють наше паливо, а спеціально запускати ще одну лінію з двигунами під нас- немає фінансової вигоди. + зросте конкуренція всередині бренду, а так треба універсал- бери Логан MCV, треба В клас хетч- бери Сандеро і т.д.Меганы Хетчбэки и седаны завозят, а вот универсалы по неведомой мне причине нет. Бу это другой сигмент
Хочеш купе - бери ТАЗівську Аркана )))Cедани вроді йдуть турецької збірки (принаймні колись так було), а універсали збирають у Франції. Думаю проблема в тому, що сучасні двигуни в нових авто не дуже добре перетравлюють наше паливо, а спеціально запускати ще одну лінію з двигунами під нас- немає фінансової вигоди. + зросте конкуренція всередині бренду, а так треба універсал- бери Логан MCV, треба В клас хетч- бери Сандеро і т.д.Меганы Хетчбэки и седаны завозят, а вот универсалы по неведомой мне причине нет. Бу это другой сигмент
Якщо хочете новий універсал в цьому класі- можна глянути на Leon ST, 308sw, Octavia Combi.
А какие марки/модели 2008...2012 годов дешевые в обслуживании?Про современные типо, тоже читал, что дорогие в обслуге авто выходят.
Причем, неоправданно дорого.
Хочеш купе - бери ТАЗівську Аркана )))Cедани вроді йдуть турецької збірки (принаймні колись так було), а універсали збирають у Франції. Думаю проблема в тому, що сучасні двигуни в нових авто не дуже добре перетравлюють наше паливо, а спеціально запускати ще одну лінію з двигунами під нас- немає фінансової вигоди. + зросте конкуренція всередині бренду, а так треба універсал- бери Логан MCV, треба В клас хетч- бери Сандеро і т.д.Меганы Хетчбэки и седаны завозят, а вот универсалы по неведомой мне причине нет. Бу это другой сигмент
Якщо хочете новий універсал в цьому класі- можна глянути на Leon ST, 308sw, Octavia Combi.