Чи змінились умови використання послугою бо мені оператор пише, що "Після оновлення IT-систем послуга підключається лише до кінця дня, коли вона була підключена."
Після замовлення послуги вчора ввечері одразу прийшло повідомлення "зявка на підключення послуги «пауза абонплати» виконана. зняття абонплати за вашим тарифом призупинене до кінця наступної доби. протягом цього часу поповніть рахунок та підключіть обраний тариф". Проте сьогодні в 00:00:16 була знята місячна абонплата. Оператор ліпить про зміни умов послуги, просто прийшла не коректна SMS. Запропонував мені подзвонити на 477*24 - але й там говорить, що пауза підключається до 23:59 наступного дня. І знову оператор Ілля знайшов вихід "Ілля (оператор): Я зафіксував заявку стосовно складнощів з відображенням по голосовому меню теж." І кому вірити, чи варто продовжувати звернення?