Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
При оплате в киевском метро картой Мастеркард от Альфабанка, каждая вторая поездка (компенсируется не более 3 поездок за сутки) бесплатно (возврат денег бонусами кешю с 5 по 10 число следующего месяца), акция по 30.09
При оплате в киевском метро картой Мастеркард от Альфабанка, каждая вторая поездка (компенсируется не более 3 поездок за сутки) бесплатно (возврат денег бонусами кешю с 5 по 10 число следующего месяца), акция по 30.09
При оплате в киевском метро картой Мастеркард от Альфабанка, каждая вторая поездка (компенсируется не более 3 поездок за сутки) бесплатно (возврат денег бонусами кешю с 5 по 10 число следующего месяца), акция по 30.09
4.1. Строк проведення акції - з 01.07.2021 р. по 30.09.2021 р.
В Акції беруть участь всі особи, які відповідають вимогам п 3.1 Розділу 3 даних Правил, які здійснили безконтактну оплату проїзду в метрополітені м. Києва власною платіжною карткою Mastercard від Альфа-Банку протягом Строку проведення Акції. Кожна друга оплата проїзду з власної платіжної картки Mastercard від Альфа-Банку в метрополітені Києва протягом всього строку проведення Акції буде компенсована у розмірі 100% кешбеку на власний бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club», але не більше трьох безкоштовних поїздок за календарний день для кожного Учасника Акції.
4.2. Перелік пакетів послуг та кредитних карток Альфа-Банку, що приймають участь в Акції: Zero, Comfort, Platinum Black Plus, White, Black, Graphite, Ред, Максимум.
4.3 В Акції приймають участь транзакції, здійснені Карткою за допомогою платіжних пристроїв з технологією безконтактної оплати , встановлених на турнікетах в Київському метрополітені:
- з MERCHANT ID 20903136;
- з ID терміналів: 20909083, 20909082, 20905014, 20905028, 20905029, 20905030, 20907833, 20908751, 20908752, 20908753, 20908860, 20908861.
4.4. Компенсація проїзду в метрополітені Києва Учасникам, які відповідають умовам Акції повертається у вигляді бонусів, які зараховуються автоматично у погоджений період після здійсненої розрахункової операції по картці на власний бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club», а саме:
Сума кожної другої оплати (але не більше трьох за календарний день) за проїзд у метрополітені м.Києва у період з 01.07.2021 – 31.07.20211 року – буде компенсовано на бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club» в період з 05.08.2021 – 10.08.2021
Сума кожної другої оплати (але не більше трьох за календарний день) за проїзд у метрополітені Києва у період з 01.08.2021 – 31.08.2021року – буде компенсовано на бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club» в період з 05.09.2021 – 10.09.2021
Сума кожної другої оплати (але не більше трьох за календарний день) за проїзд у метрополітені Ки у період з 01.09.2021 – 30.09.2021ку – буде компенсовано на бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club» в період з 05.10.2021 – 10.10.2021
Переглянути вкладення 40110
Чудо месседж при отмене лонгации "Мобильного". Нерабочее время или что-то еще?
Депо открыт через My Alfa-Bank.
Кто-то сталкивался с подобным?
Моментальна розстрочка з щомісячною комісією на строк 3–6 місяців — 0,00 % (до акції — 1,8 % від суми оформленної в розстрочку). Акція діє на покупки на суму від 500 грн за кредитною карткою Альфа-Банку зо 02 липня 2021 року (без строку закінчення).
Катунам на метро советую обратить внимание, что в метрошной акции как-то нигде и ничего не написано про оплату на турникетах Apple/Google Pay. Здесь потенциально может крыться намахалово от Альфы.
1.10. «Платіжна картка» або «Картка» - це персоніфікована пластикова картка міжнародної платіжної системи Mastercard, емітована на території України Акціонерним товариством «АЛЬФА-БАНК» з магнітною смугою або чіп-модулем, яка є ключем доступу до управління банківським рахунком і надає її власнику можливість безготівкової оплати товарів або послуг в різних торгових і сервісних підприємствах, що приймають картки до оплати, одержувати готівку у відділеннях банків і в банкоматах, а також користуватися іншими додатковими послугами та певними перевагами.
1.11. «Безконтактна оплата» — це оплата, під час якої не відбувається контакту між карткою та терміналом. Тобто не треба вставляти картку з чипом в термінал або проводити по ньому карткою з магнітною стрічкою по терміналу. Досить лише піднести картку або інший пристрій до термінала на відстані до 4 см.
1.18. «Розрахункова операція» - оплата карткою МПС Mastercard, товарів чи послуг в торгівельно-сервісній мережі та/або у мережі Інтернет.
3.1. Акційні умови поширюються на клієнтів Банку, які в сукупності відповідають наступним умовам:
...
- є держателями Платіжної картки Mastercard, що приймають участь в Акції (пакету послуг та кредитних карток), емітованих на підставі відповідного договору, укладеного з Банком, згідно умов якого клієнтом була отримана Картка;
4.1. ...
В Акції беруть участь всі особи, які відповідають вимогам п 3.1 Розділу 3 даних Правил, які здійснили безконтактну оплату проїзду в метрополітені м. Києва власною платіжною карткою Mastercard від Альфа-Банку протягом Строку проведення Акції. Кожна друга оплата проїзду з власної платіжної картки Mastercard від Альфа-Банку в метрополітені Києва протягом всього строку проведення Акції буде компенсована у розмірі 100% кешбеку на власний бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club», але не більше трьох безкоштовних поїздок за календарний день для кожного Учасника Акції.
4.3 В Акції приймають участь транзакції, здійснені Карткою за допомогою платіжних пристроїв з технологією безконтактної оплати , встановлених на турнікетах в Київському метрополітені:
4.4. Компенсація проїзду в метрополітені Києва Учасникам, які відповідають умовам Акції повертається у вигляді бонусів, які зараховуються автоматично у погоджений період після здійсненої розрахункової операції по картці на власний бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club», а саме...
Обратите внимание, о токенах/Apple Pay ни слова. Хотя вот в акции с тянучкой четко прописано, что можно карты пополнять в том числе через Apple Pay. Опсчем, я от греха подальше плачу пластиком, и вам советую.
Плохой совет, я так пробебал карту мони, в спешке и толпе кинул мимо кармана после оплаты в метро. Поэтому не ведусь и плачу проездным, не та экономия.
Катунам на метро советую обратить внимание, что в метрошной акции как-то нигде и ничего не написано про оплату на турникетах Apple/Google Pay. Здесь потенциально может крыться намахалово от Альфы.
1.10. «Платіжна картка» або «Картка» - це персоніфікована пластикова картка міжнародної платіжної системи Mastercard, емітована на території України Акціонерним товариством «АЛЬФА-БАНК» з магнітною смугою або чіп-модулем, яка є ключем доступу до управління банківським рахунком і надає її власнику можливість безготівкової оплати товарів або послуг в різних торгових і сервісних підприємствах, що приймають картки до оплати, одержувати готівку у відділеннях банків і в банкоматах, а також користуватися іншими додатковими послугами та певними перевагами.
1.11. «Безконтактна оплата» — це оплата, під час якої не відбувається контакту між карткою та терміналом. Тобто не треба вставляти картку з чипом в термінал або проводити по ньому карткою з магнітною стрічкою по терміналу. Досить лише піднести картку або інший пристрій до термінала на відстані до 4 см.
1.18. «Розрахункова операція» - оплата карткою МПС Mastercard, товарів чи послуг в торгівельно-сервісній мережі та/або у мережі Інтернет.
3.1. Акційні умови поширюються на клієнтів Банку, які в сукупності відповідають наступним умовам:
...
- є держателями Платіжної картки Mastercard, що приймають участь в Акції (пакету послуг та кредитних карток), емітованих на підставі відповідного договору, укладеного з Банком, згідно умов якого клієнтом була отримана Картка;
4.1. ...
В Акції беруть участь всі особи, які відповідають вимогам п 3.1 Розділу 3 даних Правил, які здійснили безконтактну оплату проїзду в метрополітені м. Києва власною платіжною карткою Mastercard від Альфа-Банку протягом Строку проведення Акції. Кожна друга оплата проїзду з власної платіжної картки Mastercard від Альфа-Банку в метрополітені Києва протягом всього строку проведення Акції буде компенсована у розмірі 100% кешбеку на власний бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club», але не більше трьох безкоштовних поїздок за календарний день для кожного Учасника Акції.
4.3 В Акції приймають участь транзакції, здійснені Карткою за допомогою платіжних пристроїв з технологією безконтактної оплати , встановлених на турнікетах в Київському метрополітені:
4.4. Компенсація проїзду в метрополітені Києва Учасникам, які відповідають умовам Акції повертається у вигляді бонусів, які зараховуються автоматично у погоджений період після здійсненої розрахункової операції по картці на власний бонусний рахунок Учасника у Програмі «Cash’U Club», а саме...
Обратите внимание, о токенах/Apple Pay ни слова. Хотя вот в акции с тянучкой четко прописано, что можно карты пополнять в том числе через Apple Pay. Опсчем, я от греха подальше плачу пластиком, и вам советую.
Alfa-Bank, была карта "Maximum 2.0" *3984 с РД 2-го числа.
2 декабря 2020 г. была оформлена мгновенная рассрочка на сумму 4к грн со сроком 6 месяцев (акционная рассрочка).
2 июля был последний платёж по данной рассрочке. Рассрочка по карте не отображалась уже. Карту загасил в нуль со своего White и в воскресенье подал через чат заявку на аннулирование карты и закрытие счёта. Сегодня после 10 часов дня получил сообщение в чате, что заявка обработана и ожидать закрытие счёта на протяжении 30 дней.
Почему-то Sense воскресил эту рассрочку. Она отображается в разделе "Все рассрочки". Дата следующего списания стоит 2 июля, сумма к списаниб не 666,66 грн, а 799,86 грн.
Авторизированный чат ничего путевого не ответил, кроме как неправильно отображается рассрочка и будьте спокойны. Когда удалил TeamViewer и показал скрины, так сразу сообщили о передачи бага на исправление. Ваши же спартанцы из группы в Telegram тоже сильно заинтересованы не были.
ps И это я должен напрягаться, снося TeamViewer?..
pps Вроде как, у вас же рассрочка называется "Миттєва розстрочка", а не "Моментальна розстрочка". Смотрим последний скрин.
Alfa-Bank, была карта "Maximum 2.0" *3984 с РД 2-го числа.
2 декабря 2020 г. была оформлена мгновенная рассрочка на сумму 4к грн со сроком 6 месяцев (акционная рассрочка).
2 июля был последний платёж по данной рассрочке. Рассрочка по карте не отображалась уже. Карту загасил в нуль со своего White и в воскресенье подал через чат заявку на аннулирование карты и закрытие счёта. Сегодня после 10 часов дня получил сообщение в чате, что заявка обработана и ожидать закрытие счёта на протяжении 30 дней.
Почему-то Sense воскресил эту рассрочку. Она отображается в разделе "Все рассрочки". Дата следующего списания стоит 2 июля, сумма к списаниб не 666,66 грн, а 799,86 грн.
Авторизированный чат ничего путевого не ответил, кроме как неправильно отображается рассрочка и будьте спокойны. Когда удалил TeamViewer и показал скрины, так сразу сообщили о передачи бага на исправление. Ваши же спартанцы из группы в Telegram тоже сильно заинтересованы не были.
ps И это я должен напрягаться, снося TeamViewer?..
pps Вроде как, у вас же рассрочка называется "Миттєва розстрочка", а не "Моментальна розстрочка". Смотрим последний скрин.
Доброго дня. Точкові проблеми з відображенням закритих рострочок були виявлені рашіне. Питання знаходиться в роботі у відповідальних спеціалістів. Рахунок буде закритий, як і повідомили в чаті.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.