Ну, у нас много чего "попередники" начинали (например, детскую больницу при Ющенко), могли же финансирование обрезать (и направить деньги на борьбу с ковид, например) - и был бы очередной долгострой. В этом деле кто "последний" - тот и "папа".
Була готова в 2019 році.Не зрозумів, це зелена влада приписала собі здобутки попередників? Смугу ж давно будують?
в 20-21 году не летал, но ранее у каждого рейса был свой гейт, который обслуживали минимум 2 сотрудника. Там одна полоса, минимум разница в 10 минут была между рейсами.перейшли до ґейту для оформлення chek-in. Там і з'явились проблеми, бо виявилось, що в одному терміналі згромадилось кількасот людей, які одночасно вилітали трьома різними рейсами авіакомпанії Ryanair. Усіх їх обслуговували лише троє працівників
Скорее всего журнашлюхи перепутали стойку регистрации с гейтом. Вот на стойке регистрации возможно и обслуживали сразу пасажиров 3-х рейсов Раяна, Что тут сказать, надо заранее занимать очередь или по возможности получить электронный посадочный если летишь без багажау каждого рейса был свой гейт, который обслуживали минимум 2 сотрудника.
раньше они в фейсбук быстро отвечали.У МАУ есть телефон по которому можно дозвониться? Или только писать им через формочку на сайте и ждать одну (две? три?) недели?
Я на рейс по 1 билету бронировал и оплачивал. И без проблем 3 билета по 300 грн. на один рейс взял.СЛон, Да, Акция этот раз конечно не фонтан. Только свои рейсы только в one wey., только взросые билеты, только 1 человек в бронировании может получить билет за 300гр.
Я отдельно туда и отдельно назад купил, все четко, Да, Акция этот раз конечно не фонтан. Только свои рейсы только в one wey., только взросые билеты, только 1 человек в бронировании может получить билет за 300гр.
тоже сегодня взял еще по 3 билета во Львов и со Львова.Я отдельно туда и отдельно назад купил, все четко, Да, Акция этот раз конечно не фонтан. Только свои рейсы только в one wey., только взросые билеты, только 1 человек в бронировании может получить билет за 300гр.
Взагалі не віриться у такі повідомлення... до чого тут пілот до посадки пасажирів? Яким чином багаж міг полетіти без пасажирів (адже це заборонено правилами перевезень)? Як вони з терміналу у віконце кабіни побачили його середній палець?Літак Ryanair учетверте вилетів без пасажирів із польського аеропорту
Пілот повідомив, що запізнюється, і відмовився пустити на борт 30 туристів.lb.ua
В аеропорту польського Ґданська 30 пасажирів не змогли вилетіти рейсом Ryanair до Бургасу у Болгарії, бо пілот літака відмовився пустити їх на борт. Це вже вчетверте цього літа лайнери ірландського лоукостера вилітають із польських аеропортів, залишаючи на летовищі частину пасажирів, пише ZAXID.NET.
Інцидент в аеропорту Ґданська трапився у неділю, 1 серпня, повідомила польська радіостанція RMF FM. Пасажири розповіли журналістам, що прибули в аеропорт вчасно. За дві з половиною години до вильоту, здали свої валізи у багаж і перейшли до ґейту для оформлення chek-in. Там і з'явились проблеми, бо виявилось, що в одному терміналі згромадилось кількасот людей, які одночасно вилітали трьома різними рейсами авіакомпанії Ryanair. Усіх їх обслуговували лише троє працівників, відразу ж утворились довгі черги.
"Працівниці, які усіх нас оформлювали, не впорались вчасно, зробили це із запізненням. Натомість ми здали свій багаж, отримали посадкові талони, пройшли паспортний контроль і збирались сісти на літак", – розповів один із пасажирів.
На кожному з етапів проходження контролю усіх пасажирів запевняли, що попри запізнення літак без них не відлетить. Також пообіцяли, що багаж пасажирів не полетить без них до Болгарії. Однак все сталось інакше.
Безпосередньо перед входом на борт літака капітан повідомив 30 туристам, що запізнюється на півтори години і більше нікого не пустить у літак. Ще більше роздратування в людей викликав його жест.
"Помахав нам середнім пальцем і відлетів із нашим багажем", – розповів один із пасажирів.
Тим, хто не зміг вилетіти, не запропонували ані готелю, ані навіть води. Представник перевізника повідомив, що люди можуть перебронювати свої квитки на наступний рейс до Бургасу за кілька днів. Однак виявилось, що на борту цього літака є 26 вільних місць, а не 30. Тобто вилетіти зміг той, хто швидше перебронював квитки.