Літаки, аеропорти, авіакомпанії

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Ну, у нас много чего "попередники" начинали (например, детскую больницу при Ющенко), могли же финансирование обрезать (и направить деньги на борьбу с ковид, например) - и был бы очередной долгострой. В этом деле кто "последний" - тот и "папа".
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

В аеропорту польського Ґданська 30 пасажирів не змогли вилетіти рейсом Ryanair до Бургасу у Болгарії, бо пілот літака відмовився пустити їх на борт. Це вже вчетверте цього літа лайнери ірландського лоукостера вилітають із польських аеропортів, залишаючи на летовищі частину пасажирів, пише ZAXID.NET.

Інцидент в аеропорту Ґданська трапився у неділю, 1 серпня, повідомила польська радіостанція RMF FM. Пасажири розповіли журналістам, що прибули в аеропорт вчасно. За дві з половиною години до вильоту, здали свої валізи у багаж і перейшли до ґейту для оформлення chek-in. Там і з'явились проблеми, бо виявилось, що в одному терміналі згромадилось кількасот людей, які одночасно вилітали трьома різними рейсами авіакомпанії Ryanair. Усіх їх обслуговували лише троє працівників, відразу ж утворились довгі черги.

"Працівниці, які усіх нас оформлювали, не впорались вчасно, зробили це із запізненням. Натомість ми здали свій багаж, отримали посадкові талони, пройшли паспортний контроль і збирались сісти на літак", – розповів один із пасажирів.

На кожному з етапів проходження контролю усіх пасажирів запевняли, що попри запізнення літак без них не відлетить. Також пообіцяли, що багаж пасажирів не полетить без них до Болгарії. Однак все сталось інакше.

Безпосередньо перед входом на борт літака капітан повідомив 30 туристам, що запізнюється на півтори години і більше нікого не пустить у літак. Ще більше роздратування в людей викликав його жест.

"Помахав нам середнім пальцем і відлетів із нашим багажем", – розповів один із пасажирів.

Тим, хто не зміг вилетіти, не запропонували ані готелю, ані навіть води. Представник перевізника повідомив, що люди можуть перебронювати свої квитки на наступний рейс до Бургасу за кілька днів. Однак виявилось, що на борту цього літака є 26 вільних місць, а не 30. Тобто вилетіти зміг той, хто швидше перебронював квитки.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
перейшли до ґейту для оформлення chek-in. Там і з'явились проблеми, бо виявилось, що в одному терміналі згромадилось кількасот людей, які одночасно вилітали трьома різними рейсами авіакомпанії Ryanair. Усіх їх обслуговували лише троє працівників
в 20-21 году не летал, но ранее у каждого рейса был свой гейт, который обслуживали минимум 2 сотрудника. Там одна полоса, минимум разница в 10 минут была между рейсами.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
у каждого рейса был свой гейт, который обслуживали минимум 2 сотрудника.
Скорее всего журнашлюхи перепутали стойку регистрации с гейтом. Вот на стойке регистрации возможно и обслуживали сразу пасажиров 3-х рейсов Раяна, Что тут сказать, надо заранее занимать очередь или по возможности получить электронный посадочный если летишь без багажа
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
У МАУ есть телефон по которому можно дозвониться? Или только писать им через формочку на сайте и ждать одну (две? три?) недели?
 
Реєстрація
08.12.18
Місто
Одесса
Общеизвестных нету. Все телефоны колл-центра(как общеизвестные, так и секретные) входящие звонки переадресовывают на автоинформатор. Разве что в офис звонить, но это само по себе гиблое дело.
 
  • Like
Реакції: idea

rikky

ремонтник
Реєстрація
29.03.10
Місто
Шостка, Украина.
Телефон
Iphone 15

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
когда летишь по Украине, тоже надо за 2-3 часа до вылета переться в аэропорт? регистрация на рейс тоже заканчивается за 40 минут до вылета?
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
СЛон, Да, Акция этот раз конечно не фонтан. Только свои рейсы только в one wey., только взросые билеты, только 1 человек в бронировании может получить билет за 300гр.
 

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Нидерланды
Телефон
IPhone 15 Pro Max
СЛон, Да, Акция этот раз конечно не фонтан. Только свои рейсы только в one wey., только взросые билеты, только 1 человек в бронировании может получить билет за 300гр.
Я на рейс по 1 билету бронировал и оплачивал. И без проблем 3 билета по 300 грн. на один рейс взял.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
, Да, Акция этот раз конечно не фонтан. Только свои рейсы только в one wey., только взросые билеты, только 1 человек в бронировании может получить билет за 300гр.
Я отдельно туда и отдельно назад купил, все четко
 

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Нидерланды
Телефон
IPhone 15 Pro Max
, Да, Акция этот раз конечно не фонтан. Только свои рейсы только в one wey., только взросые билеты, только 1 человек в бронировании может получить билет за 300гр.
Я отдельно туда и отдельно назад купил, все четко
тоже сегодня взял еще по 3 билета во Львов и со Львова.

Очень обрадовала поддержка авиалиний. Допустил ошибку в фамилиях. Легко исправили и прислали новую бронировку.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари

В аеропорту польського Ґданська 30 пасажирів не змогли вилетіти рейсом Ryanair до Бургасу у Болгарії, бо пілот літака відмовився пустити їх на борт. Це вже вчетверте цього літа лайнери ірландського лоукостера вилітають із польських аеропортів, залишаючи на летовищі частину пасажирів, пише ZAXID.NET.

Інцидент в аеропорту Ґданська трапився у неділю, 1 серпня, повідомила польська радіостанція RMF FM. Пасажири розповіли журналістам, що прибули в аеропорт вчасно. За дві з половиною години до вильоту, здали свої валізи у багаж і перейшли до ґейту для оформлення chek-in. Там і з'явились проблеми, бо виявилось, що в одному терміналі згромадилось кількасот людей, які одночасно вилітали трьома різними рейсами авіакомпанії Ryanair. Усіх їх обслуговували лише троє працівників, відразу ж утворились довгі черги.

"Працівниці, які усіх нас оформлювали, не впорались вчасно, зробили це із запізненням. Натомість ми здали свій багаж, отримали посадкові талони, пройшли паспортний контроль і збирались сісти на літак", – розповів один із пасажирів.

На кожному з етапів проходження контролю усіх пасажирів запевняли, що попри запізнення літак без них не відлетить. Також пообіцяли, що багаж пасажирів не полетить без них до Болгарії. Однак все сталось інакше.

Безпосередньо перед входом на борт літака капітан повідомив 30 туристам, що запізнюється на півтори години і більше нікого не пустить у літак. Ще більше роздратування в людей викликав його жест.

"Помахав нам середнім пальцем і відлетів із нашим багажем", – розповів один із пасажирів.

Тим, хто не зміг вилетіти, не запропонували ані готелю, ані навіть води. Представник перевізника повідомив, що люди можуть перебронювати свої квитки на наступний рейс до Бургасу за кілька днів. Однак виявилось, що на борту цього літака є 26 вільних місць, а не 30. Тобто вилетіти зміг той, хто швидше перебронював квитки.
Взагалі не віриться у такі повідомлення... до чого тут пілот до посадки пасажирів? Яким чином багаж міг полетіти без пасажирів (адже це заборонено правилами перевезень)? Як вони з терміналу у віконце кабіни побачили його середній палець?
У раяну дійсно спільні стійки реєстрації, при чому чомусь вони не роблять окремі для пріоритетів (це теж стосується Борисполя). Це особливо не зручно у нас, бо без багажно-візового контролю не пройдеш до гейту.
Зараз справді авіалінії сказились і не допускають пасажирів через не дотримання ковідних норм країни прибуття. Вони більш жорсткі ніж самі прикордонники. Суворо дотримуються ковідних норм бази IATA.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Пис пис, мене в останнє віз пілот Валерій, який не знав, що треба казати Львові, а не Львіві :)
 
Зверху