Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
В ФБ тупо перенаправляют на форму обратной связи, которую я заполнил ещё 2 недели назад и ни ответа ни привета. Ребята вообще болт положили на клиентов
Роботу консалтингової фірми оплатять грантом уряду Франції.
lb.ua
Україна планує до кінця року створити державну авіакомпанію за допомогою французької консалтингової компанії Aerogestion.
Про це повідомляється на сайті президента за підсумками переговорів Володимира Зеленського з директором французької консалтингової компанії Aerogestion Марком Роше.
"Ми починаємо роботу. Цього року хочемо отримати конкурентоспроможного державного авіаперевізника", – сказав Зеленський директору Aerogestion.
Роботу консультантів, судячи з повідомлення, профінансують за рахунок гранту французького уряду.
Роше під час зустрічі сказав, що український ринок фрагментований і постраждав від коронавірусу, але, на його думку, там є місце новій державній авіакомпанії. "Я справді вважаю, що повітряний транспорт – чи не найактуальніший для України, для людей, зокрема в умовах кризи необхідно мати змогу подорожувати й вести нормальне життя", - сказав він.
Компанію Aerogestion заснували в 1999 році Марк Роше та Домінік Грец, вона спеціалізується на розвитку та реструктуризації авіаліній. З часом компанія розширила свою діяльність на сферу управління прибутком. Сьогодні Aerogestion налічує близько п’ятнадцяти консультантів, які мають у середньому 20-річний досвід роботи в галузях авіатранспорту та туризму, консультують з питань управління бізнесом, комерційної стратегії, управління прибутковістю, реструктуризації та трансформації компаній.
Как они уже достати бабло пилить. Делают очередную гос-компанию. Вливают кучу бабла. Она остается убыточной. Неожиданно оказывается, что государство неэффективный собственник. Компанию продают и она резко становится прибыльной.
А скооперироваться с поляками нельзя например? Как это делают шведы и данцы (SAS airlines). Нужно жить по средствам, а не тратить на дорогой бизнес деньги.
Содержать гос. авиалинию ДОРОГО, это себе не позволяют французы и немцы.
Да и зачем вообще нужны эти гос авиалиании? Если хотят внутренние перелеты развивать - куда дешевле субсидировать их для существующих авивалиний. Но конечно на субсидировании бабло пилить сложнее да и бабла меньше.
А скооперироваться с поляками нельзя например? Как это делают шведы и данцы (SAS airlines). Нужно жить по средствам, а не тратить на дорогой бизнес деньги.
Содержать гос. авиалинию ДОРОГО, это себе не позволяют французы и немцы.
Іл-76 чекає в Омані на безпечний коридор до Кабула.
lb.ua
Україна відправила до Афганістану ще один літак для евакуації громадян.
Про це повідомив у коментарі РБК-Україна речник МЗС Олег Ніколенко.
Наразі в аеропорту Кабула знаходиться один український літак, ще один вилетів сьогодні.
"Відпрацьовуємо два плани: вивезення громадян на літаку, який вже знаходиться в аеропорту Кабула, і евакуація літаком Міністерства оборони України, який полетів сьогодні з Києва", - сказав він.
За його словами, є безпосередні три завдання, які зараз вирішують українські дипломати.
"Евакуація почнеться, як тільки будуть вирішені ці питання. Ми сподіваємося, що це відбудеться найближчим часом", - зазначив спікер.
Перше завдання - це безпечний коридор для доступу в аеропорт, адже ситуація там залишається частково неконтрольованою, частина аеропорту закрита, інша частина контролюється іноземними військами, на під'їздах до аеропорту розміщується ряд блокпостів.
Друге завдання - безпечна посадка людей на літак і його технічна підготовка.
Третє - отримання дозволу на зліт і безпечний вихід літака з території Афганістану.
Вартість квитків на рейс Київ - Кишинів стартують з 39 євро.
lb.ua
З 1 жовтня молдавський лоукостер FlyOne розпочне виконання рейсів з Кишинева до Києва. Авіакомпанія літатиме до аеропорту "Київ" (Жуляни) тричі на тиждень, а з 24 жовтня частота рейсів збільшиться до чотирьох.
Вартість квитків з ручною поклажею і без багажу починається з 39 євро (34 євро за умови приєднання до клубу FlyOne) в одну сторону.
FlyOne почала польоти в 2016 році. За даними перевізника, флот компанії складається з чотирьох Airbus A320 і одного Airbus A319.
Нагадаємо, що перетин державного кордону при в’їзді до Республіки Молдова дозволяється без обмежень за умови щеплення від ковіду (через 14 днів після другого уколу), негативного результату ПЛР-тесту (за 72 години до в'їзду) або надання медичного висновку про одужання (протягом останніх шести місяців).
В аеропорту Херсона до кінця року проведуть реконструкцію злітно-посадкової смуги для прийому важких і великих далекомагістральних літаків. Це дозволить залучати більше авіакомпаній і пасажирів, виконуючи рейси на великі відстані. Подробиці повідомляє ЦТС.
Для проведення реконструкції аеропорт закриють на період з 20 вересня до кінця поточного року. Роботи по реконструкції ЗПС виконає компанія «Автомагістраль-Південь», яка виграла тендер. Вартість робіт складе 400 млн гривень.
Реконструкцію в рамках програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» виконають в дві черги. Перша передбачає вирівнювання існуючого асфальтного покриття довжиною 2 000 м і шириною 42 м. Також покладуть новий асфальт товщиною 7 см.
Друга черга передбачає посилення асфальтної смуги і розширення її з 42 до 45 м. Бетонні плити демонтують і замінять двома шарами асфальтобетону товщиною 18 см.
Крім того, смугу подовжать до 2 600 м і розширять бічні смуги безпеки. Цей етап робіт проведуть вже в 2022 році.
До реконструкції в аеропорті «Херсон» виконувалися регулярні маршрути авіакомпаній МАУ до Києва, Turkish Airlines і Pegasus Airlines в Стамбул, Bees Airline в Тбілісі. Також він обслуговував чартерні рейси.
Після реконструкції аеропорт зможе приймати важкі далекомагістральні лайнери класу Boeing 767-300 не менше 2 разів на день, що істотно розширить можливості аеропорту.
Винищувач нового покоління зазнав аварії відразу після зльоту при виконанні першого розвороту.
lb.ua
Учора, 18 серпня, під час тренувального польоту в Астраханській області Росії розбився винищувач МіГ-29СМТ. Пілот загинув.
Як повідомили у пресслужбі Південного військового округу РФ, літак зазнав аварії відразу після зльоту при виконанні першого розвороту.
Інцидент стався неподалік від злітно-посадкової смуги в безлюдному місці на території полігону Ашулук. Політ винищувача виконувався без боєкомплекту, уточнюється в повідомленні.
За даними "Известий", борт належить навчальної ескадрильї центру, що імітує противника для розрахунків зенітних систем і винищувачів.
МіГ-29СМТ - багатофункціональний винищувач 4+ покоління, глибоко модернізований літак МіГ-29. Літак має збільшену дальність польоту за рахунок встановленого додаткового фюзеляжного бака.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.