Голимые понты, повышенное ЧСВ..))Хорошо, так а каким словом тогда это описывать в обычной жизни?
Голимые понты, повышенное ЧСВ..))Хорошо, так а каким словом тогда это описывать в обычной жизни?
Вот, это уже совершенно другой регистр!Голимые понты, повышенное ЧСВ..))Хорошо, так а каким словом тогда это описывать в обычной жизни?
бро, НАОБОРОТ! )) Моё невежество...Ну если твой высокий стиль и слог
Невежество, это если использовать его не по смыслу (чтобы понтануться и показать свое ЧСВ)бро, НАОБОРОТ! )) Моё невежество...Ну если твой высокий стиль и слог
Гонор, не подходит?Хорошо, так а каким словом тогда это описывать в обычной жизни?
не. Это другоеГонор, не подходит?Хорошо, так а каким словом тогда это описывать в обычной жизни?
Попробуй так: "Слышь, а не слишком ли ты, браток, самонадеян?"Хорошо, так а каким словом тогда это описывать в обычной жизни?
был бы я веруюшим, сказал бы "гордыня"
вот сегодня увидел такое мнение и сильно удивился... Я вот неверующий, но это слово юзаю. Не часто, но вот буквально на днях был случай, когда пришлось сотруднику одному сказать его. Вопрос к знающим - а чего й то камрад сказал "был бы я веруюшим"? реально это только религиозное слово?
Я использую вот такую фразу: "Сударь, вам корона не жмёт?"Попробуй так: "Слышь, а не слишком ли ты, браток, самонадеян?"Хорошо, так а каким словом тогда это описывать в обычной жизни?
Мне кажется, норм будет. ))
А "сударь" – это не слишком выспренно?Я использую вот такую фразу: "Сударь, вам корона не жмёт?"
Носій чого? За 2 дні другу дозу маю поставити.Це для мене відкриття.knedlyk, я мав на увазі Історія України з 1991 до сьогодення.
Я на сході вчився і там інерція була доволі сильною з адаптацією до нових освітніх програм та скиданням бовванів в прямому та непрямому сенсах. У 8 класі я поступив до коледжу й ось там історію моєї країни на власних записах розкривав нам вчитель з історії родом з Литви - це були дійсно незабутні уроки (потім його "посунули") та на його місце прийшла якась совкова бабуся-ретроградка - далі було вже не цікаво. Спочатку ми вчили за підручником Грушевського, далі - Орест Субтельний, яким вже й в універі продовжував користуватися.
Особисто потягнувся до історії та мови вже пізніше, коли поїхав з рідного регіону та став подорожувати країною та й всім рекомендую, бо живучи в тому закутку, мало, що побачиш й ризикуєш залишатися українцем тільки за паспортом.
Так було до 2013го, потім війна все змінила.
Але, не здивування.
Бо мав підозру, що не носій, і таки не носій.....
Ещё один учебник берёшь?..Носій чого? За 2 дні другу дозу маю поставити.
Не маєш. Мусиш...Носій чого? За 2 дні другу дозу маю поставити.Це для мене відкриття.knedlyk, я мав на увазі Історія України з 1991 до сьогодення.
Я на сході вчився і там інерція була доволі сильною з адаптацією до нових освітніх програм та скиданням бовванів в прямому та непрямому сенсах. У 8 класі я поступив до коледжу й ось там історію моєї країни на власних записах розкривав нам вчитель з історії родом з Литви - це були дійсно незабутні уроки (потім його "посунули") та на його місце прийшла якась совкова бабуся-ретроградка - далі було вже не цікаво. Спочатку ми вчили за підручником Грушевського, далі - Орест Субтельний, яким вже й в універі продовжував користуватися.
Особисто потягнувся до історії та мови вже пізніше, коли поїхав з рідного регіону та став подорожувати країною та й всім рекомендую, бо живучи в тому закутку, мало, що побачиш й ризикуєш залишатися українцем тільки за паспортом.
Так було до 2013го, потім війна все змінила.
Але, не здивування.
Бо мав підозру, що не носій, і таки не носій.....
Не маєш. Мусиш...Носій чого? За 2 дні другу дозу маю поставити.Це для мене відкриття.knedlyk, я мав на увазі Історія України з 1991 до сьогодення.
Я на сході вчився і там інерція була доволі сильною з адаптацією до нових освітніх програм та скиданням бовванів в прямому та непрямому сенсах. У 8 класі я поступив до коледжу й ось там історію моєї країни на власних записах розкривав нам вчитель з історії родом з Литви - це були дійсно незабутні уроки (потім його "посунули") та на його місце прийшла якась совкова бабуся-ретроградка - далі було вже не цікаво. Спочатку ми вчили за підручником Грушевського, далі - Орест Субтельний, яким вже й в універі продовжував користуватися.
Особисто потягнувся до історії та мови вже пізніше, коли поїхав з рідного регіону та став подорожувати країною та й всім рекомендую, бо живучи в тому закутку, мало, що побачиш й ризикуєш залишатися українцем тільки за паспортом.
Так було до 2013го, потім війна все змінила.
Але, не здивування.
Бо мав підозру, що не носій, і таки не носій.....
А як поставиш, то будеш мати.
Це як must та have toНе маєш. Мусиш...Носій чого? За 2 дні другу дозу маю поставити.Це для мене відкриття.knedlyk, я мав на увазі Історія України з 1991 до сьогодення.
Я на сході вчився і там інерція була доволі сильною з адаптацією до нових освітніх програм та скиданням бовванів в прямому та непрямому сенсах. У 8 класі я поступив до коледжу й ось там історію моєї країни на власних записах розкривав нам вчитель з історії родом з Литви - це були дійсно незабутні уроки (потім його "посунули") та на його місце прийшла якась совкова бабуся-ретроградка - далі було вже не цікаво. Спочатку ми вчили за підручником Грушевського, далі - Орест Субтельний, яким вже й в універі продовжував користуватися.
Особисто потягнувся до історії та мови вже пізніше, коли поїхав з рідного регіону та став подорожувати країною та й всім рекомендую, бо живучи в тому закутку, мало, що побачиш й ризикуєш залишатися українцем тільки за паспортом.
Так було до 2013го, потім війна все змінила.
Але, не здивування.
Бо мав підозру, що не носій, і таки не носій.....
А як поставиш, то будеш мати.
Мушу - це якби не міг відмовитися, а таке маю можливість вистояти в черзі та поставити другого носія
Как-то непоследовательно написано.колишня член Партії регіонів, ексдепутатка
смотри, всё на самом деле последовательно ))Как-то непоследовательно написано.колишня член Партії регіонів, ексдепутатка