Можно скриншоты с мкс?загнало в мінус на 800 грн на контракті за кілька хвилин. По МК видно що були відправлені смс, але в телефоні їх немає.
Що це може бути?
Схожу ситуацію знайшов тут http://smska.biz.ua/kosmichnyy-minus-na-rakhunku-za-kilka-sekund/ але відповіді там немає((
Ифоня шлет только одно, та и номер известен +447786205094ифоня слал?
Контракт дійсно більш надійно від угону номера плюс деякі додаткові можливості. Але до чого тут платні SMS по "надійності контракту"? Якщо людина неохайно користується сервісами, девайсами. Тоді девайс або його додатки, або сама людина можуть відправляти платні SMS незалежно від контракту чи припейду.Контракт говорили они! Надежность
Зарегистрировать припейд на себя! Какие дополнительные возможности, не возможность подключить год интернета или получить выгодный тариф?Контракт дійсно більш надійно від угону номера плюс деякі додаткові можливості. Але до чого тут платні SMS по "надійності контракту"? Якщо людина неохайно користується сервісами, девайсами. Тоді девайс або його додатки, або сама людина можуть відправляти платні SMS незалежно від контракту чи припейду.Контракт говорили они! Надежность
Вони не відображаються в стандартному месенджері тому, що через нього нічого не відправлялось. Дивіться через дозволи для програм, котра саме прога має доступ до смс.По МК видно що були відправлені смс, але в телефоні їх немає.
При тому, що контракт загоняє номер в мінусКонтракт дійсно більш надійно від угону номера плюс деякі додаткові можливості. Але до чого тут платні SMS по "надійності контракту"? Якщо людина неохайно користується сервісами, девайсами. Тоді девайс або його додатки, або сама людина можуть відправляти платні SMS незалежно від контракту чи припейду.Контракт говорили они! Надежность
Кожному своє.Зарегистрировать припейд на себя
Це перевага для більшості людей за умови невідправки платних SMS (аналог кредитного ліміту). Але при бажанні можна вимкнути послугу "Відстрочка платежу".При тому, що контракт загоняє номер в мінус
Давай дізнаємося у власника, який поріг відключення був і якщо був, то чого не відрубило... Але при бажанні можна вимкнути послугу "Відстрочка платежу".
Сочувствую. Когда-то пытался "собирать митинги" что-то доказывать...сейчас наверное уже стар стал, берегу нервы. Твёрдо и уверенно голосую ногами и освобождаю от своего присутствия нерадивые компании. И плевать на стаж и номер, так же как им плевать на клиентов.Вітаю. Київстар вже два місяці не може вирішити питання. 1 червня звертався стосовно невчасного зняття абонплати і втрати через це коштів у розмірі 50 гривень на тарифікацію інтернету. Гроші були на рахунку в достатній кількості. Абонка у мене знімається завжди 1 числа. Тариф Все разом Экстра. До сьогодні не отримав відповіді. При попередньому зверненні оператор назвали термін вирішення питання 16 черная, потім 22 червня, потім 1 липня, потім 12 липня і питання ще не вирішено, тепер обіцяють 31 липня!!! Пройшло вже 2 місяці, невже лідер зв'язку України не може вирішити питання за 2 місяці...
Оксюморон же...прямой номер от них забрать по MNP
Народ прозревает.Киевстар явно самоуничтожается
Сильно им нужны ваши 230 грн, если за последний год Киевстар добавил себе, полмиллиона новых абонентов ?А "звездуны" теперь без меня в минусе на 230грн/мес.
Это не диванная ли, аналитика обиженного абонента ?Киевстар явно самоуничтожается, готовясь к банкротству и последующей продаже...или какие-то диверсанты помогают, а может и то и другое.
А не п-ж ли это по методичке со страницы "Когда нечего сказать аргументированно о вине абонента" от звездобота?Сильно им нужны ваши 230 грн, если за последний год Киевстар добавил себе, полмиллиона новых абонентов ?А "звездуны" теперь без меня в минусе на 230грн/мес.
Киевстар явно самоуничтожается, готовясь к банкротству и последующей продаже...или какие-то диверсанты помогают, а может и то и другое.
Это не диванная ли, аналитика обиженного абонента ?
Попробуйте по МНП перенести на другого оператора, а через месяц - на Киевстар. Все быстрее будет чем еще ждать от моря погоды.Я с весны жду самостоятельную замену симкарты, более 10 обращений к оператору через бота, неделю назад позвонил к оператору и голосом обговорили это, оператор видит что мне приходила смс что услуга успешно подключена, но говорит он заявка не выполнена, да была такая смс, а старый номер на новую симкарту так и не перевели, последние несколько дней мне опять приходили смс что рассмотрение проблемы переносится на завтра, потом снова завтра, и твк каждый день, опять тоже самое, наверное до зимы я смогу перенести свой старый 3G номер на новый формат 4G.
за останній місяць зробив дві заміни, 7 годин і все готово.Я с весны жду самостоятельную замену симкарты
Я все еще жду.за останній місяць зробив дві заміни, 7 годин і все готово.Я с весны жду самостоятельную замену симкарты
Мені сьогодні робили заміну, 3g на 4g.за останній місяць зробив дві заміни, 7 годин і все готово.Я с весны жду самостоятельную замену симкарты
Оператор Номер Одын знает КАК надо (как ему надо).Мені сьогодні робили заміну, 3g на 4g.
Калічно, недолуго, як в колгоспі.