fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
У селі Мамалига Чернівецької області під залізничною колією вночі, 23 вересня, вдруге стався обвал ґрунту. Минулої доби неподалік цього місця залізничники засипали шестиметрове провалля й дозволили потягам курсувати з меншою швидкістю. Проте наразі потяг «Чернігів — Чернівці» їздитиме через Тернопіль, повідомили в прес-службі «Укрзалізниці».

«Повторне просідання землі під колією на перегоні Новоселиця — Мамалига виявили вночі 23 вересня. Задля безпеки пасажирів поїзд №118/117 Чернігів — Чернівці спрямовано до кінцевої станції об'їзним шляхом, через Тернопіль та Заліщики (поїзд не робить зупинок на станціях). Поїзд №118/117 Чернігів — Чернівці прибуде до Чернівців орієнтовно о 10:15»,йдеться в повідомленні прес-служби «Укрзалізниці».
Відправка рейсу з обох кінцевих станцій відбуватиметься за розкладом. Але через об’їзд час потяга в дорозі збільшиться орієнтовно на дві години.
Як повідомив Суспільному керівник пасажирських комунікацій Олександр Шевченко, діаметр провалля — п'ять метрів. Земля на ділянці обвалюється через вапняк у ґрунті, який підмивають підземні води. Тому обвали ґрунту можливі також в інших місцях.

Під залізничною колією у Чернівецькій області вдруге утворилося провалля
 
  • Wow
Реакції: idea

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
потяг «Чернігів — Чернівці»
та вы только посмотрите на название рейса! )) от этого названия не только челюсти трясутся, но и земля под поездом :D
На этом поезде должны работать проводницами чебурашки из Чебоксаров 🤦‍♂️
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
потяг «Чернігів — Чернівці»
та вы только посмотрите на название рейса! )) от этого названия не только челюсти трясутся, но и земля под поездом :D
На этом поезде должны работать проводницами чебурашки из Чебоксаров 🤦‍♂️
.
И продавать чебуреки, чахохбили и чурчхеллу...
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Хочу розповісти, як в далекому 2003 році я "нахлобучіл чєрєз лозєйку" нашу електричку ЕПЛ2Т :) Я тоді їхав з Київ-Волинського до ст. Васильків-1, але через ремонт шляхiв ми зупинились в метрах ста вiд ст. Боярка. Вересень, жарко, душно. А ми стоїмо. Мені надоїло сидіти і я вирішив вийти. Але як, якщо двері міцно зачинені? Я заглянув в блок над дверима, і побачив тумблер з написом "ОБЕЗВОЗДУШИВАНИЕ", клацнув його, зашипіло повітря, і я зміг з злегкістю вручну відчинити двері)) Пішов на станцію, купив пива і пиріжок, і коли прийшов на платформу, то якраз під'їхала моя електричка :D
Там у вас никак не мог быть ЕПЛ2Т, так как данный электропоезд -- ПОСТОЯННИК (электропоезд ПОСТОЯННОГО тока, аналог постоянника ЭР2) , а кая система тока у нас на Киевском узле, да на всём полигоне Югозападной, всей Одесской, западной части Южной и восточной части Львовской дорог?

ЕПЛ2Т​


Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.






Перейти до навігації Перейти до пошуку

ЕПЛ2Т
Основні дані
Технічні дані
Експлуатація
Электропоезд ЭПЛ2Т-014 (ЕПЛ2Т, EPL2T).jpg
ЕПЛ2Т-014 з кабіною раннього зразка на станції Дніпро-Головний
Электропоезд ЭПЛ2Т (ЕПЛ2Т, EPL2T).jpg
ЕПЛ2Т-021 з кабіною пізнього зразка на станції Дніпро-Головний
Роки виробництва2000 — 2008
Країна виробництва Україна Україна
ЗаводЛТЗ
Побудовано поїздів35
Рід струму і напруга
у контактній мережі
постійний, 3 кВ
Кількість вагонів6—12
Пасажиромісткістьголовний вагон — 118
моторний вагон — 136
причіпний вагон — 130
Конструкційна швидкість130 км/год
Довжина вагона25 250 мм
Ширина колії1520 мм
Прискорення0,7 м/с2
Гальмування0,8 м/с2
Системи безпекиКЛУБ-У, ТСКБМ, РВ1-1М, РПЛ-2М2, САУТ
Країна експлуатації Україна Україна
ОператорУЗ
CMNS: ЕПЛ2Т у Вікісховищі
Електропоїзд ЕПЛ2т — український електропоїзд постійного струму, виробництва Луганського тепловозобудівного заводу. Електропоїзд спроектовано на основі екіпажної частини дизель-поїзду ДЕЛ-01 і електричного устаткування електропоїзду ЕР2Т. Конструкційна швидкість електропоїзду 130 км/год.
Из указанной ссылки в сообщении юзера на Википедию.
Post automatically merged:

потяг «Чернігів — Чернівці»
та вы только посмотрите на название рейса! )) от этого названия не только челюсти трясутся, но и земля под поездом :D
На этом поезде должны работать проводницами чебурашки из Чебоксаров 🤦‍♂️
.
И продавать чебуреки, чахохбили и чурчхеллу...
Для полного комплекта сей поезд должен идти обязательно через Черкассы. Видится недоработка. Хотя, не было бы заезда в Киев.)))))
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Негарно якось вийшло
Этот активист понятно за кого топит, но для тех кто хоть немного в теме, станет ясно что бред полный. Какие грузовые локомотивы на пасажирских перевозках? Там давно все что было в резерве повыводили на линии. Ну и по поводу как он говорит, инвестор вложил бабки. Что мешает ему с Нежина до Черкас вагоны тягать? Да, это ближе чем к Помичной но все же расстояние приличное
 

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128

Dawn

Nokia - Connecting People
Реєстрація
02.09.17
Місто
Київська область
Телефон
Nokia 515 Black
Там у вас никак не мог быть ЕПЛ2Т, так как данный электропоезд -- ПОСТОЯННИК
Он просто не шарит, а имел ввиду ЕПЛ9Т, который на переменке. Хотя дизайн аналогичный
Да, спасибо за поправку, я на дизайн смотрел, и немного спутал)
 

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
Маневро́вий локомоти́влокомотив, призначений для маневрових робіт на станціях і під'їзних коліях, тобто для пересування вагонів станційними коліями, формування і розформування поїздів, подачі вагонів на ремонтні колії.
При виконанні маневрів локомотив переважно працює в нестабільних режимах. При частих рушаннях з місця і розгонах необхідно аби локомотив мав велику зчіпну масу і велике тягове зусилля, тому маневрові локомотиви мають порівняно велику силу тяги і відповідно невисокі розрахункові швидкості тривалих режимів.
Хіба він для пасажирських перевезень?
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Там у вас никак не мог быть ЕПЛ2Т, так как данный электропоезд -- ПОСТОЯННИК
Он просто не шарит, а имел ввиду ЕПЛ9Т, который на переменке. Хотя дизайн аналогичный
Да я так и понял, только не хотел расшифровывать, так как, думаю, у нас здесь все грамотные и всё поймут после моего замечания.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
07.02.18
Місто
Denver
Маневровий на приміському русі може бути норм, якщо це малодіяльна лінія, але на маршруті між обласним центром і великим залізничним вузлом — нонсенс.
 
Зверху