Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Погралась дитина в школі, потім навчилась певним основам в гімназії, а ліцей не для всіх, а без ліцею в університет не поступиш. 2/3 дітей залишиться без нормальної освіти
а у нас в центре учителя ни во что не ставят. Если я расскажу тут что происходит у моих пацанов - вы просто ахереете. Мой старший сын даже из за этого хочет в математическую школу перейти, потому что в этой - просто ТРУБА с учителями.
Проблеми у системі освіти (в тому числі вищої і середньої) є, величезні проблеми.
Зараз "здобуває" вищу освіту 70% (в цьому році поступило 80% випускників школи) і з них мінімум половина не заслуговує диплом - факт. І це проблема, яку треба вирішувати (відмінити 1 норму про привязку кількості ставок до кількості студентів)
Але серед тих, хто реально сидить і надриває свій зад навчаючись, а не тусується і не просиджує штани, дуже багато вихідців із бідних сільських багатодітних родин. Після реформи в таких шансу майже не буде.
знаешь, понимаешь и даже пишешь что большая часть населения - тупорылые идиоты, и тут же, на соседних страничках топишь за то чтобы на их развлечение тратить колоссальные бабки.
Стаття 32. Рішення про утворення комунальних ліцеїв як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймають Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, міські ради (міст з населенням більше 50 тисяч).
знаешь, понимаешь и даже пишешь что большая часть населения - тупорылые идиоты, и тут же, на соседних страничках топишь за то чтобы на их развлечение тратить колоссальные бабки.
Видно в мене проблеми із донесенням меседжу (значить реально викладати - не моє). Ок спробую донести свій посил на пальцях:
1) Зараз в країні багато ідіотів.
2) Треба витрачати більше коштів на шанс того, щоб ідіотів ставало менше. Застосовувати до них метод кнута і бублика...
3) Влада хоче витрачати менше коштів щоб не розважати ідіотів (с), я категорично не згоден з такою позицією.
4) В короткостроковій перспеутиві ідіоти зручніші владі, ніж розумні люди.
5) Світ змінюється.
6) В довгостроковій перспективі ідіоти шкідливі для держави і ляжуть додатковим тягарем на бюджет ( на податки наших розумних дітей).
7) Ламати не будувати. Один раз зруйнувавши систему освіти відбудувати її ДУЖЕ дорого і довго.
8) Я не геній, який 100% знає "як треба робити", висловлюю тільки свою точку зору, і можу помилятись.
знаешь, понимаешь и даже пишешь что большая часть населения - тупорылые идиоты, и тут же, на соседних страничках топишь за то чтобы на их развлечение тратить колоссальные бабки.
Саме так. Через поточну систему і доводиться не виганяти "протирачів штанів", що в цілому демотивує і знижує ефективність навчання (метод кнута не застосуєш)
ну они тратят МОИ деньги. Я ведь плачу налоги и потом влась их тратит на всякую херню. Вот я считаю что в данный момент она правильно сделали что экономят.
Ну ок, я кажись понял твой план. Надо просто всем идиотам внушить мысль что им кровь из носу необходимо образование, после чего продержать их по 5 лет в неких заведениях, по результату выхода из которых выдать им диплом о том что они уже якобы не идиоты. Бинго, проблема решена! Вроде бы как бы избавились от этого стада. Всё. теперь они умные и жизнь удалась.
Слуш, я правильно понял твой план?
Наилучшая в мире советская система высшего показала что план херовый.
Але серед тих, хто реально сидить і надриває свій зад навчаючись, а не тусується і не просиджує штани, дуже багато вихідців із бідних сільських багатодітних родин. Після реформи в таких шансу майже не буде.
В реальности учатся выходцы из семей среднего класса с дальнейшей учёбой на европейской магистратуре или работа в Украине со стартовой выше 20к, а из бедных семей - работают на первой рандом работе и закрывают предметы на тройки.
В реальности учатся выходцы из семей среднего класса с дальнейшей учёбой на европейской магистратуре или работа в Украине со стартовой выше 20к, а из бедных семей - работают на первой рандом работе и закрывают предметы на тройки.
Може бути десь і так, не досліджував дуже глибоко це питання, але на власному досвіді всі студенти, які на першій сесії ледве здавали на 3 (не хватало їм бази, бо для випускників елітних шкіл то було повторення шкільного матеріалу), а курса до 3 підтягувались до відмінників і йшли на роботу із ЗП в кілька разів більше ніш 20 тис. - якраз і бідних сімей і значна частина - із периферії.
В УжНУ таких студентів досить багато, в КНУ менше, але теж є.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.