monobank, [28.10.21 16:12]
Вітаю, Роман! Мене звати Анастасія, служба турботи monobank.
Раніше ви до нас зверталися з питання надання вам некоректної консультації нашим співробітником. Перш за все дякую вам, що допомагаєте нам розвиватися і покращувати наш сервіс та допомагаєте знайти наші недоліки. Ваша думка дуже важлива для нас! Ми перевірили інформацію і, на жаль, з нашого боку була допущена помилка в наданні вам консультації. Дозвольте від імені банку принести свої вибачення за цю ситуацію. Сподіваємося на те, що ви дасте нам шанс виправитись, а ми зі свого боку обіцяємо, що наше з вами подальша співпраця буде приносити тільки позитивні емоції
Ми компенсували вам суму комісії. На майбутнє кращі подібні платежі проводити через розділ "коммуналка та інтернет", щоб не було комісії. У будь-якій ситуації ми завжди поруч. Звертайтеся в будь-який час, якщо виникнуть питання. Гарного дня!
Roman, [28.10.21 16:16]
Дякую за успішне вирішення проблеми та повернення коштів!
Можете уточнити детальніше? Тобто комісію було знято правильно, а єдина причина повернення коштів – неправильна інформація, надана представником підтримки?
monobank, [28.10.21 16:20]
Працівник лише не уточнив, що потрібно проводити оплату через розіл "коммуналка та інтеренет". В цілому вини його немає, виникло непорозуміння, тому ми компенсували вам комісію
Roman, [28.10.21 16:23]
Але чому тоді аналогічний платіж, але на рахунок іншого університету, був здійснений без комісії? Значить, причина в іншому, а саме – в неправильному визначенні категорії. Платіж, за який не було комісії, пройшов під категорією "Бюджет та податки", тоді як платіж, за який була комісія, – під категорією "Інше". Обидва платежі не були здійснені через розділ "Комуналка". От скриншоти обох платежів для порівняння:
Roman, [28.10.21 16:23]
[ Album ]
monobank, [28.10.21 16:26]
Підкажіть ви за шаблоном сплачували ці 2 платежі?
Roman, [28.10.21 16:27]
Стосовно платежу, за який була комісія: платіж був саме за шаблоном (автоматично підтягнуло потрібні поля, потрібні для навчання в уніаерситеті: спеціальність, курс, група і т.д.).
Roman, [28.10.21 16:28]
А от, наскільки пам'ятаю, платіж, за який не було комісії, якраз не був за шаблоном
Roman, [28.10.21 16:29]
Справа саме у визначенні категорії: якщо "Бюджет та податки", комісії немає, а якщо "Інше" – є.
І, повторю, обидва платежі були виклнані у розділі "Платіж по IBAN", а не комуналка.
monobank, [28.10.21 16:37]
пару хвилин, перевіряюємо інфомацію
Roman, [28.10.21 16:37]
Дякую
Roman, [28.10.21 16:41]
Я припускаю, що наявність чи відсутність комісії залежить саме від того, чи значиться у банку організація як бюджетна (відповідно ві цього залежить і категорія – "Бюджет та податки" чи "Інше"). Попередня операторка імовірною причиною комісії називала саме відсутність організації у списку бюджетних. Що схоже на істину, судячи з категорії платежу "Інше".
monobank, [28.10.21 16:44]
Ваше питання вже в роботі. Як тільки для вас буде інформація ми з вами обов'язково повторно зв'яжемося)
Roman, [28.10.21 16:45]
Дякую за хороший сервіс!
monobank, [28.10.21 16:47]
[
Sticker ]