Свавілля Київстар

Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
У тому-то й річ, що це ситуація на зараз, а при значному відтоку абонентів їхні мережі не витримають, як не витримує зараз вф у червоних регіонах.
Про перспективу - я уже писал про 2300 у ВФ. Там же кстати еще и частоты под 2600 TDD есть, это если этот гипотетический отток случится резко.

У лс не низькі тарифи (різниця копійчана). Думаю, там лиш одна проблема, відсутність шейпу. Тому середня швидкість інтернету нижча від конкурентів. Проте, як на таку маленьку кількість бс і грршей вони справляються чудово в усіх діапазонах.
Ну как бы отсутвие шейпа это раз. Бонусные мегабайты накручиваемые бесплатным БИПом это два. Скидки за регистрацию и МНП - это три. А так да - голые тарифы вроде как не сильно ниже...
Ну и как бы как раз за счет отсуствия шейпа и накручиваемых мегабайт интернет и страдает. Плюс покрытие за городом тоже никакое в моем понимании. А что оценивать кроме интернета и покрытия - я ХЗ. Звонки и смс и так у всех работают. Качество голоса периодически говняное у всех, независимо от оператора.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Про перспективу - я уже писал про 2300 у ВФ. Там же кстати еще и частоты под 2600 TDD есть, это если этот гипотетический отток случится резко
Згоден. Проте не зрозуміло коли це все буде и "во что это все выльется" :)
Плюс покрытие за городом тоже никакое в моем понимании.
Ну, якщо мати іфоне і отримувати на спідтесті 480 мбіт, то це не до лайфу. За моєю практикою інтернет від лс стабільніший. А якщо йдеться про 3джо то взагалі не до порівняння з росостаром. Також якість голосових дзвінків. Це я про Київську, Чернігівську області, навіть Яремче.
 
Реєстрація
01.11.21
Місто
Запоріжжя
вибачте, запощу "сюдой" із ФБ

Kyivstar Business Hub

-А как клиент может отписаться от данных рассылок? Какой механизм

-Kyivstar Business Hub:
Виктор Куликов, потрібно буде звернутись до відправника смс.
Олександр
Мене «Київстáр» дістав дзвінками з вимогами підключити домашній інтернет. Відчувається школа маркетингу.
Post automatically merged:

Помітив, що Київстар вчора злизав гроші, дивлюся в мійК. в 21:00 смс на номер 0910919990 ніде на телефоні ніякої інформації про це немає. На узнай номер пишут, що це новий спосіб Київстару гроші заробляти:
Може, якийсь підлий додаток посилає SMS.
 
Останнє редагування:

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
в Услугах МКС было доступно 150 смс по Украине - при подключении писало, что стоимость услуги 0грн, стоимость подключения 0грн при этом в МКС также была доступна услуга 150смс за 35грн, ну я и подключил первую типа за 0грн в эти же сутки услуга подключилась и стало доступно 150смс при этом баланс счета не изменился и только на следующие сутки вжарили на 35грн. Зная КС, перед подключением услуги, я все предварительно заскринил. Обратился в поддержку 15.10.21 через ФБ - заявку составили и сказали, что о результате решения прийдет смс через 2 дня ну и начаслоь, каждый раз заявку начали переносить, пару раз я снова парил моск через ФБ, но это не давало ни каких результатов. Услугу я не отключал и вот 1 ноября снова со счета сняли 35грн и налили 150смс и я давай опять в ФБ к КС, когда же решиться заявка и сказал, что снова сняли 35грн. Думал, что уже ни че не изменится, но вот позавчера получил смс, что мол КС исправил на корректное описание услуги, но мне произведет перерасчет и вернет 70грн, сегодня пришло контрольное смс, что деньги в размере 70грн вернули.
 
Реєстрація
01.05.18
Місто
Рівне
Телефон
iPhone 11 128gb Green
Позавчора рідній людині потрібно було прив'язати, вона звернулася до магазину для того аби підв'язати сім карту до паспорту, але молода дама "мігранула" її на контракт не попередивши про це, просто підсунувши листок на підпис, попросила його підписати дуже підганяючи сказавши що це треба і дуже швидко після того його забрала.
При тому що людина чітко просила нічого їй не підключати і не міняти, а просто "прив'язати номер до документів". Саме цікаве тут що їй навіть сімку не замінили на "контрактну". Через що людина втратила три дні оплаченого тарифу і лишилася по факту паралізованою, бо не розуміла чи поповнювати номер, чи чекати.
В підсумку було прийняте рішення звернутися у підтримку, людина навіть на 466 не змогла зателефонувати. Телефоную я, "авторизуюся" і в підсумку складую скаргу, оператор щиро вибачився від імені компанії, людині через годину два рази передзвонили (ймовірно з Києва), теж вибачилися і уточнили деталі. І ось вчора поздвонив їй молодик (скоріше за все вже місцевий) і почав наїжджати що "Продавець сказала що говорила про міграцію" (по факту - ні), " і взагалі треба було дивитися що підписуєте, і взагалі винна тут ви" і тд. Потім почав випитувати чому людина захотіла назад на предоплату (ну логічно же, що вона взагалі не хотіла на контракт. Як мінімум тому що вона рідко користується зв'язком). В підсумку розмова закінчилася не з чим, а молодик сказав що повернутися на предоплату лиш через місяць.

Що це взагалі за такі ноу-хау? Я розумію там нормативи і все таке, але ну не можна ж так підставляти компанію. Вдячний за відповідь.
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
І ось вчора поздвонив їй молодик (скоріше за все вже місцевий) і почав наїжджати що "Продавець сказала що говорила про міграцію" (по факту - ні), " і взагалі треба було дивитися що підписуєте, і взагалі винна тут ви" і тд. Потім почав випитувати чому людина захотіла назад на предоплату (ну логічно же, що вона взагалі не хотіла на контракт. Як мінімум тому що вона рідко користується зв'язком).
Це стандартна процедура реакції на скарги. Спускають на місце, а там смотрящій за точкою починає бикувати. йому насрати, бонус за контракт він вже отримав, Київстар його тільки простимулює.
Звертайся знову зі скаргою, на цей раз вже на смотрящєго, залишай номер "смотрящєго", вимагай повернення на передплату вже.
 

cds

Реєстрація
16.04.16
Місто
Днепр
Телефон
Pixel 4a, Nokia 515
просто підсунувши листок на підпис, попросила його підписати дуже підганяючи сказавши що це треба і дуже швидко після того його забрала.
Конечно неприятно, но как же можно не читая что то подписывать?
Хотя бывают случаи - читают, не понимают что прочли, но подписывают.
Нужно не только читать, но и понимать что подписываешь - это аксиома, и ее нужно усвоить еще в детстве.
 
Реєстрація
08.09.16
Місто
Днепр
оно то канешна читать надо... но пока г$вностар и прочие быдлокоммерсы будут пользовать подобные ублюдочные системы стимулирования дилеров/сотрудников, всегда найдется любитель бонуса, изыщущий лазейку получить оный: вплоть до подмены бумажки/'копирования' подписи... так шо 'юзер виноват шо не прочитал' - это перекладывание с больной головы на здоровую. имхо.
 
Реєстрація
26.06.20
Місто
Ужгород->Британщина
Телефон
Moto
просто підсунувши листок на підпис, попросила його підписати дуже підганяючи сказавши що це треба і дуже швидко після того його забрала.
Конечно неприятно, но как же можно не читая что то подписывать?
Хотя бывают случаи - читают, не понимают что прочли, но подписывают.
Нужно не только читать, но и понимать что подписываешь - это аксиома, и ее нужно усвоить еще в детстве.
Тут не погоджусь з вами, бо старше покоління не звикло до такого. Мій тато пенсіонер, має звичку поповняти рахунок в сервісних центрах. Приїхавши в гості в моє місто, вирішив піти так само, але заодно щось його смикнуло спитати про смс, що йому надійшло про якийсь з тарифів. Жвавий молодик присів на вуха запропонувавши йому контракт, добре що тато подзвонив мені спиати, що йому за новий тариф запропонували. Я встигла його від цього вберегти прибігши в центри і просто тицнувши в папірці, що це контракт.
І хоча в мене тато доволі вмілий користувач, порівняно з іншими з свого покоління, але і він не помітив що це йому контракт пропонують.
 

4ikman

Заблокирован
Реєстрація
15.11.21
Місто
Днепр
С апреля месяца не могут мне сделать верную тарификацию по тарифу ДИ. Заявки создают, 2-3 недели и закрывают якобы = "решено". Как победить их ?
 

viccy

Читатель
Реєстрація
30.01.15
Місто
Кропивницкий
С апреля месяца не могут мне сделать верную тарификацию по тарифу ДИ. Заявки создают, 2-3 недели и закрывают якобы = "решено". Как победить их ?
Змінити провайдера, хоча б на деякий час.
 

4ikman

Заблокирован
Реєстрація
15.11.21
Місто
Днепр
Змінити провайдера, хоча б на деякий час.
Сделал! Звонят через 5 месяцев и спрашивают а почему вы не пользутесь? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Похоже открыть и посмотреть оператору не судьба.:mad: Это ТРЕШ, полный треш! Это попытка впихнуть - невпихуемое.
 

Операция "Ы"

Заблокирован
Реєстрація
18.07.20
Місто
Харьков
Телефон
Nokia 6.1 Plus
Змінити провайдера, хоча б на деякий час.
Сделал! Звонят через 5 месяцев и спрашивают а почему вы не пользутесь? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Похоже открыть и посмотреть оператору не судьба.:mad: Это ТРЕШ, полный треш! Это попытка впихнуть - невпихуемое.
На том и стоит КривоСис.
 

4ikman

Заблокирован
Реєстрація
15.11.21
Місто
Днепр
Реєстрація
24.07.18
Місто
Харьков
Телефон
Cubot MAX 2, Meizu M6T
Похоже открыть и посмотреть оператору не судьба.:mad: Это ТРЕШ, полный треш! Это попытка впихнуть - невпихуемое.
Пару недель назад друзья, у которых был подключен ДИ, вынужденно переехали на другую квартиру в том же микрорайоне города, но в доме по новому адресу покрытия ДИ КС нет (в соседних домах есть). Звонят оператору расторгнуть договор, оператор спрашивает "почему?", ей объясняют. Оператор: Увы, действительно покрытия нет, т.к. нет технической возможности.
Ок, расторгают договор. Проходит 2 дня, звонит оператор: - А почему Вы расторгаете договор?
Ей объясняют. Она: - Ну а когда техническая возможность вдруг появится - вы же к нам подключитесь обратно?
Друзья: Ну канешна! Только Вы сначала возможность обеспечьте.
После этого было еще 2 звонка от операторов КС с тем же вопросом в течение недели. Один даже предлагал не расторгать и остаться, если дадут скидку!
И следом еще контрольное смс с предложением перейти на более выгодный тариф Домашнего интернета. Для адреса, где покрытие "технически невозможно".
:sumas:
 
Зверху