Друзі-специ з технології VoLTE, будь ласка, прокоментуйте таку мою думку: VoLTE ґрунтується на sip-протоколі. Чи це означає, що з VoLTE простіше побудувати конверґентні послуги? В тому числі оператору простіше надати доступ до голосових викликів та тексту звичайному абонентові через sip-протокол? Пофантазую: чи потенційна можлива така реалізація?
Простіше, маючи необхідний софт (ядро). Цей софт дорогий, необхідні також консультанти щоб пояснили як це налаштувати і специ на стороні оператора щоб з"єднати з тим що вони вже мають.
Резюме - треба чекати коли київстар виокремить вишки в окремий бізнес, і зможе орендувати ресурс новому (умовно) оператору. Цей новий оператор зможе з нуля (типу моно з новою архітектурою і універсал з старою ліцензією) з новим софтом зробити "красиво".
А щоб цей новий захотів звявитись має пройти час і доходи громадян і їх трати на звязок мають вирости. Так можливо років за 10 умовний google fi і з'явиться.
А до того часу будемо жити з тим що є (але за такі гроші, гріх просити більшого, скільки тариф в США/ЄС за топові послуги і скільки він зараз у нас?).