Онлайн-видання Zaxid.net, яке входить до медіахолдингу «Люкс», купило онлайн-гру «Словко» — українську версію гри Wordle, яку розробив львівський маркетолог і програміст Петро Нек. Гру перемістили на субдомен Zaxid.net, а на сайті Петра Нека працюватиме переадресація.
«Я радий, що Zaxid.net вирішив розвивати “Словко”, — цитує видання Петра Нека. — В них є бачення, як зробити його кращим, а я зосереджуся просто на відгадуванні нового слова. Приємно, що україномовна версія гри в слова стала доволі популярною. Це показує, що україномовний український продукт затребуваний аудиторії».
Суть гри полягає у вгадуванні слова з п’яти букв; при цьому гравець може використати не більше шести спроб. Слово дня є спільним для всіх гравців і оновлюється раз на добу. Результатами можна ділитися в соцмережах. За словами Петра Нека, щодня у «Словко» грає кілька тисяч людей.
Видання планує доробити й покращити з урахуванням побажань гравців, зокрема оновлять словники. Раніше у грі ставалися збої — спершу читачі не могли вгадати слово «Чубко», а потім різним користувачам пропонували різні слова.
«Для нас “Словко” є важливим елементом розширення і зміцнення аудиторії, — цитує Zaxid.net свого головного редактора Олега Ониська. — Тисячі наших читачів уже грають у цю гру, й ми сподіваємося, що після певного технічного вдосконалення їх стане ще більше. Ми маємо намір розвивати на сайті сегмент інтелектуальних ігор».
Гру дороблять і оновлять, а в майбутньому розвиватимуть на сайті сегмент інтелектуальних ігор.
ms.detector.media