Глюки Київстар

Яша

Бывалый
Реєстрація
01.01.18
Місто
Киев
Телефон
Poco X3 Pro
Реєстрація
06.12.16
Місто
Львів та область
Телефон
xiaomi
спишуть на хакерів
А на что списать невозможность MNP на предоплату КС, глючное подключение услуг "Сим для планшета", "Сим для второго телефона", и т.д. и т.п.?
на загадкових київстаровських "вубер-експертів" :LOL:
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Кировоград
Может какая-то важная "птица", пролетала над Украиной, что потушили всю связь. Но почему тогда только одного оператора.
Про хакерские атаки, слабо верится.
 
Реєстрація
22.01.20
Місто
Dnipro
Телефон
Samsung Galaxy A55 5G
Может какая-то важная "птица", пролетала над Украиной, что потушили всю связь. Но почему тогда только одного оператора.
Про хакерские атаки, слабо верится.
Нет, кто-то случайно нажал кнопку обновить всё :ROFLMAO:
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
А де це Генерал свинорильних військ,
шо за завал служби......
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
з халявним ГБА від Водафона, йому пофіг на ваші глюки))
Слабулька генерал, мусив ще підключити "Всі свої".

Телефонував в прифронтову область, на Київстар з Водафона. Успішно з першої спроби. Якість зв'язку норм.
 
Реєстрація
24.07.18
Місто
Харьков
Телефон
Cubot MAX 2, Meizu M6T
А вот и компенсации подъехали. 3 гига на 3 дня (взято с одного из новостных сайтов)

Користувачі Київстару почали отримувати компенсації​

У абонентів «Київстар» масово зникли гроші з рахунків і вони не могли нікуди подзвонити. Така ж проблема була і з інтернетом. За декілька годин робота була відновлена і компанія Київстар пообіцяла компенсувати користувачам ці неприємності. І вже сьогодні, 4 лютого, приходять повідомлення про отримання такої компенсації у якості додаткових Мегабайт.
 

Вкладення

  • kyivstarkompensatsiia-rivne-7dniv.jpg
    kyivstarkompensatsiia-rivne-7dniv.jpg
    4.4 КБ · Перегляди: 78

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Да уж, КС улетел в космос.
На номер мы вместе, то дозвон с первого раза. Потом 3 раза - "Недостатньо коштів", и опа, на 4-й раз соединило.
Приложение Мой КС - лежит, проверка *111# - неполадки.
В общем, как всегда - 1й оператор связи в стране :poop:.

1643977686124.jpeg
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Кировоград
Ну понятно, что это просто совпадение.
И в Казахстане тоже совпадение. Именно в этот момент, у них порвался кабель.
3 февраля. INTERFAX.RU - В Казахстане из-за обрыва оптического кабеля оператора Beeline без мобильного интернета остались жители Актау, Актобе, Атырау, Кызылорды, Петропавловска, Тенгиза и Уральска, сообщила пресс-служба компании. Услуги "Интернет Дома" не работают в Актобе и Хромтау.
 
Реєстрація
07.10.19
Місто
Київ
Телефон
POCO X6 PRO
Блин, биллинг у Киевстара это жесть жестяная. Особенно что касается региональности, тут даже ЛС его превзошел)
Рассказываю ситуацию - пользователь тарифа "без границ лайт +", который жестко регионален. Выехал за пределы региона, позавчера вернулся. Специально позвонил с вф на кс, чтобы оно регион "нашло". А нифига, все равно ежедневную абонплату сняло. По словам оператора, видите-ли, там система работает так, что обнаружить регион может только при исходящем звонке на любой номер кроме бесплатных.
Почему-то у ЛС вообще никаких звонков делать не надо в принципе, я когда в поезде ехал, постоянно получал смс с сообщениями что "выехал за пределы" и "снова в домашнем регионе", чисто по базовым станциям определяло автоматически. Почему КС, лидер отрасли, не может так сделать, загадка))) Причем речь не в глюках, что были вчера и позавчера, оно всегда так работало я так понял)
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone
Почему-то у ЛС вообще никаких звонков делать не надо в принципе
Хріново ви, батєнька, ЛС знаєте)
На зорі становлення регіональних тарифів в lifecell (які останній дуже довго вважав непотрібними) один з форумчан дуже довго не міг зрозуміти як побороти тарифікацію Bip-out дзвінків, які б мали безкоштовними як і звичайний дзвінок. Складності додавала глючність (яка по сьогоднішній день глючить) системи, яка деколи вмикала тарифікацію, а деколи не вмикала, запутуючи сліди і саботуючи дослідження з сторони абонента))
Але найгірше те, що неможливо було встановити діагноз, тут вам коти з КС одразу сказали в чому проблема, а коти з ЛС "бідкались і розводили руками" сплітаючи кожен день інакшу мантру.
І тільки завдяки дослідженням форумчанина було вияснено, що тарифікувались дзвінки тільки в абонентів з регіональним тарифом. І щоб вони не тарифікувались, потрібно було кожного дня зробити вихідний дзвінок, щоб показати білінгу, що ви в домашньому регіоні.
 
Зверху