Глюки Київстар

Яша

Бывалый
Реєстрація
01.01.18
Місто
Киев
Телефон
Poco X3 Pro
Реєстрація
06.12.16
Місто
Львів та область
Телефон
xiaomi
спишуть на хакерів
А на что списать невозможность MNP на предоплату КС, глючное подключение услуг "Сим для планшета", "Сим для второго телефона", и т.д. и т.п.?
на загадкових київстаровських "вубер-експертів" :LOL:
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Кировоград
Может какая-то важная "птица", пролетала над Украиной, что потушили всю связь. Но почему тогда только одного оператора.
Про хакерские атаки, слабо верится.
 
Реєстрація
22.01.20
Місто
Dnipro
Может какая-то важная "птица", пролетала над Украиной, что потушили всю связь. Но почему тогда только одного оператора.
Про хакерские атаки, слабо верится.
Нет, кто-то случайно нажал кнопку обновить всё :ROFLMAO:
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
А де це Генерал свинорильних військ,
шо за завал служби......
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
з халявним ГБА від Водафона, йому пофіг на ваші глюки))
Слабулька генерал, мусив ще підключити "Всі свої".

Телефонував в прифронтову область, на Київстар з Водафона. Успішно з першої спроби. Якість зв'язку норм.
 
Реєстрація
24.07.18
Місто
Харьков
Телефон
Cubot MAX 2, Meizu M6T
А вот и компенсации подъехали. 3 гига на 3 дня (взято с одного из новостных сайтов)

Користувачі Київстару почали отримувати компенсації​

У абонентів «Київстар» масово зникли гроші з рахунків і вони не могли нікуди подзвонити. Така ж проблема була і з інтернетом. За декілька годин робота була відновлена і компанія Київстар пообіцяла компенсувати користувачам ці неприємності. І вже сьогодні, 4 лютого, приходять повідомлення про отримання такої компенсації у якості додаткових Мегабайт.
 

Вкладення

  • kyivstarkompensatsiia-rivne-7dniv.jpg
    kyivstarkompensatsiia-rivne-7dniv.jpg
    4.4 КБ · Перегляди: 78

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Да уж, КС улетел в космос.
На номер мы вместе, то дозвон с первого раза. Потом 3 раза - "Недостатньо коштів", и опа, на 4-й раз соединило.
Приложение Мой КС - лежит, проверка *111# - неполадки.
В общем, как всегда - 1й оператор связи в стране :poop:.

1643977686124.jpeg
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Кировоград
Ну понятно, что это просто совпадение.
И в Казахстане тоже совпадение. Именно в этот момент, у них порвался кабель.
3 февраля. INTERFAX.RU - В Казахстане из-за обрыва оптического кабеля оператора Beeline без мобильного интернета остались жители Актау, Актобе, Атырау, Кызылорды, Петропавловска, Тенгиза и Уральска, сообщила пресс-служба компании. Услуги "Интернет Дома" не работают в Актобе и Хромтау.
 
Реєстрація
07.10.19
Місто
Київ
Телефон
POCO X6 PRO
Блин, биллинг у Киевстара это жесть жестяная. Особенно что касается региональности, тут даже ЛС его превзошел)
Рассказываю ситуацию - пользователь тарифа "без границ лайт +", который жестко регионален. Выехал за пределы региона, позавчера вернулся. Специально позвонил с вф на кс, чтобы оно регион "нашло". А нифига, все равно ежедневную абонплату сняло. По словам оператора, видите-ли, там система работает так, что обнаружить регион может только при исходящем звонке на любой номер кроме бесплатных.
Почему-то у ЛС вообще никаких звонков делать не надо в принципе, я когда в поезде ехал, постоянно получал смс с сообщениями что "выехал за пределы" и "снова в домашнем регионе", чисто по базовым станциям определяло автоматически. Почему КС, лидер отрасли, не может так сделать, загадка))) Причем речь не в глюках, что были вчера и позавчера, оно всегда так работало я так понял)
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
Почему-то у ЛС вообще никаких звонков делать не надо в принципе
Хріново ви, батєнька, ЛС знаєте)
На зорі становлення регіональних тарифів в lifecell (які останній дуже довго вважав непотрібними) один з форумчан дуже довго не міг зрозуміти як побороти тарифікацію Bip-out дзвінків, які б мали безкоштовними як і звичайний дзвінок. Складності додавала глючність (яка по сьогоднішній день глючить) системи, яка деколи вмикала тарифікацію, а деколи не вмикала, запутуючи сліди і саботуючи дослідження з сторони абонента))
Але найгірше те, що неможливо було встановити діагноз, тут вам коти з КС одразу сказали в чому проблема, а коти з ЛС "бідкались і розводили руками" сплітаючи кожен день інакшу мантру.
І тільки завдяки дослідженням форумчанина було вияснено, що тарифікувались дзвінки тільки в абонентів з регіональним тарифом. І щоб вони не тарифікувались, потрібно було кожного дня зробити вихідний дзвінок, щоб показати білінгу, що ви в домашньому регіоні.
 
Зверху