А всё уже всё, теперьу меня базовые условия



нет у тебя базовых.
А всё уже всё, теперьу меня базовые условия
на базовых так и работаету меня базовые условияУ меня внутрисеть снимают с 1000, хотя безлим внутри сети есть на номере. Вот так. У всех по разному получается.пришла смс что дарят 1000 минут на 30 дней, в итоге оказалось что это только на внешнюю сеть, а на внутрисеть снимают деьги со счета![]()
это пакет с мнп,там была 1 грн на счету, она списалась и теперь звонить не дает, зачем тогда давать 1000 минут?на базовых так и работаету меня базовые условияУ меня внутрисеть снимают с 1000, хотя безлим внутри сети есть на номере. Вот так. У всех по разному получается.пришла смс что дарят 1000 минут на 30 дней, в итоге оказалось что это только на внешнюю сеть, а на внутрисеть снимают деьги со счета![]()
Тримати телефон завжди в 3ж. Більше знімати не повинно.При отключенных мобильных данных продолжают снимать по 7 грн. за мобильный интернет. Объяснили тем, что в теле включен режим 4G, "работающий в фоне". Дескать установите 3G тогда снятия не будет. Переключил на 3G и тут же сняли еще 7 грн., второй раз за сутки. Такая же фоновая интеракция? Кто-то подскажет, как бороться с этим беспределом?
Не-не, абонка сплачена. Интернет из-за Триолана раньше закончился. Но с первого раза сказать за 4G им религия паходу не позволила. И в тарифах нигде не встретил. Спасибо за ответ.Тримати телефон завжди в 3ж. Більше знімати не повинно.Кто-то подскажет, как бороться с этим беспределом?
Ну тут ще питання, за що знімають 7 грн. Бо якщо не оплачена місячна абонка, то при наявності грошей на рахунку, знімається денна абонка. От вона, якраз і може вартувати 7 грн у Вашому тарифному плані. Як вихід - тримати на рахунку суму, яка є меншою за денну абонку.
Надо было просить оператора активировать пакет на месяц.Також вирішив скористатися 1000 хв, які є в додатку, але знялись гроші. Базові умови і оператор каже, що потрібно оплатити пакет на місяць, а потім користуватись.
Відповідь оператора в чаті:
Просити не буду. Втратив не багато.Надо было просить оператора активировать пакет на месяц.Також вирішив скористатися 1000 хв, які є в додатку, але знялись гроші. Базові умови і оператор каже, що потрібно оплатити пакет на місяць, а потім користуватись.
Відповідь оператора в чаті:
Никакие они не воображаемые.За уявні 1000 хвилин Водафону повинно бути соромно!
-Добрый день. А это вы тот мужчина, который вчера мальчика в кепочке, упавшего с моста, спасли?..
-Я... А что?
-А КЕПОЧКА ГДЕ???
в мене теж закінчився термін дії хвилин, на наступний день я через чат в мій ВФ попросив хвилини і дали, до них ще дали 10 гіг хоть я не просив інет26 лютого 2022 Водафон надав 1000 хвилин на розмови.
Ці хвилини знадобилися 27 березня 2022 року, але від цих хвилин залишилося тільки 10 ГБ Інтернету. Хвилини - відсутні (були відключені 26 березня 2022 о 02-00).
По телефону оператор повідомив: "Якщо є можливість - поповніть рахунок, якщо ні - не факт, що ці хвилини будуть знову нараховані. Але, нашим абонентам за потреби нараховуються". Оператору було повідомлено, що потреба є, але "віз і нині там".
Київстар зробив безкоштовними дзвінки всередині мережі.
Краще б Водафон теж зробив дзвінки безкоштовними всередині мережі, адже у більшості абонентів є Київстар та Водафон, тобто майже безлімітні дзвінки по країні.
За уявні 1000 хвилин Водафону повинно бути соромно!
Або 3моб чи Інтертелеком. Я би на час бойових дій мігрував туди номери.Stas567, жест доброй воли - это бесплатная внутрисеть! Как у КС.
а що там жовтий оператор насипає?А чому б хвилини автоматично не давати в тих кого срок дії закінчився, в зоні бойових дій часто є тільки 2G та немає електрики, чому не можна зробити все по людськи як жовтий оператор, а не як у червоного все через дупу? Пенсіонери сидять без зв`язку, майже ніхто не знає що можна зателефонувати оператору щоб нарахували хвилини. Тільки 1 додумався що можно оператору зателефонувати, і то аж з третьої спроби вийшло. Одна котіха саботажніца нахамила діду 75 років (адекватний та вміє користуватися різними телефонами) й зкинула дзвінок сказавши в грубій формі що нічім не допоможе, поповнюйте рахунок як хочете.
На третій раз попалася адекватна людина яка зробила все швидко без запитань.