Про АЗС та пальне (бензин/дизель/газ)

  • Автор теми GAS
  • Дата створення

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 14T
Статистика цен на автогаз в Украине. Добавить свою цену можно здесь

Мониторинг цен на топливо, топливный калькулятор - здесь

Банка с кишмышем
 
Причина: новая шапка
Останнє редагування:

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Реєстрація
28.12.15
Місто
Харьков
Стиль їзди дуже впливає.
Минулого року їздив в Буку на Ford Focus (2009) 1.6 дизель, відстань ~250км, рішив перевірити чи впливає стиль їзди. В одну сторону жарив як хотів - показало розхід 4.1л/100км, в другу сторону (на тій же солярці) включав режим пенсіонера, не кочегарив, не рвався обганяти - показало розхід 4.5л/100км.
Якось так))
у меня Инсигния 2-х литровая.
Аналогично, хоть пенсионерь (90-100) , хоть 140-150 комп покажет разницу расхода максимум на 0.5
Как я понимаю тут главное не давить тапок в пол (что происходит при частых обгонах) и обороты держать не больше 2200.
 
Реєстрація
28.12.15
Місто
Харьков
включав режим пенсіонера
Друже, якщо ти це все серйозно, то песіонерський режим ти ніколи не виключав :) Є світ і після 2000 оборотів
у бензиновых да, у дизелей не так явно.
Скажем так у меня авто разгоняется резвей если обороты в момент разгона 1800-2800, а если крутить более 3000 как-то тупеет.

Возможно это связано с программой в блоке управления двигателя.
У меня так, на других двигателях или модификациях, возможно и не так
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Останнє редагування:

Disabled

FCDK
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
SM-A525FZKI
Аналогично, хоть пенсионерь (90-100) , хоть 140-150 комп покажет разницу расхода максимум на 0.5
IMG_20220512_140638_596.jpg
То вы неправильно пенсионерите :))) Я на той неделе в связи с дефицитом тоже решил чутка поиграться.
Ездой без резких разгонов и скорость 50-60 выдавил 3.9 среднего (бензин 1.4, не дизель) на маршруте в 80 км из которых 20 по окружной.
Если ехать около 100 то будет 4.8, если ехать 120 то 5.6.
После этого захотелось дизель что бы попробовать увидеть меньше трёх :))
Ну и еще - такая езда настолько скучная, что даже музыка не спасала)

По теме - сегодня в Киев завезли много А92 на АНП.
На Заболотного была километровая (в прямом смысле) очередь на ВОГ за М95 по 39 грн, в то время как на АНП наливали по 36.7 вот этот 92-й, но его мало кто брал и вся эта очередь наблюдала за происходящим на АНП но не заезжала.
В очереди простоял буквально 15 минут за всего лишь одной машиной, потому что там мужик 5 канистр набирал)
На Жмеринской и Окружной за этим же 92-м очередь была тоже километровая.
 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
да-да, популісти, про "дешевий державний ринок"
Я думал, власти сделают выводы, что чем крепче регулировать форс-мажорный рынок, тем эффект будет в противоположную сторону, ан нет. Популизм рулит. Борцы с ценами... Откуда в сети возьмется топливо, если его нет в оптовом рынке?

А еще есть слухи, что некоторые сети приостанавливают на две недели продажу талонов.... Ну уже продали по 57-61 грн, к слову, на две недели вперед.. Не будем говорить какие это сети, но все знают и без меня.
Навіщо косплеїти кацапію?
 

Disabled

FCDK
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
SM-A525FZKI
да-да, популісти, про "дешевий державний ринок"
Популісти популістами, але що ми маємо на сьогодні? На прикладі Києва
OKKO - займається соціальною діяльністю в основному. Бензин є майже завжди, але у вільному продажу лише певна частина, яку доволі швидко вигрібають з величезними чергами. Далі ця мережа світить 00,00 і там заправляється критична інфраструктура/силові структури. Заправляють в тому числі за готівку по ціні кабміну, якщо показати документ/посвідчення/тощо.
Варіанту купити паливні талони по "ринковій ціні" та заправлятись - офіційно немає, компанія каже що продаж паливних талонів призупинено. Спроб мутити з додатком Фішка і продавати там дорожче ніж офіційна ціна - не було помічено. На ОЛХ є талони, але джерело походження - невідоме.
WOG - періодично пробували щось мутити, то на стеллах мустанг був дорожчим на 10 грн ніж в інших, то в додатку продавали дорожче ніж на ринку. Але зараз то все прикрили і тепер вони просто торгують мустангом по ціні кабміну з кілометровими чергами, та 95 по ціні кабміну для "критичної інфраструктури".
Grand-Petrol - заправки в основному закриті, але вчора був здивований побачивши відкриту заправку на Почайній і кілометрову чергу за 95+ по 39 грн :)
Socar - заправитись можна, але по "комерційній ціні", мінімальний обсяг покупки - 1000 л. Соціалку продають лише по святам і буквально пару годин. Заправки вічно пусті.
КЛО - пробували продавати Ф100 та Вентус по космічним цінам, після цього якось не бачив їх в активній роботі. А от "по талонам" вічно хтось там заправляється...
АНП - десь знайшли якусь Євро-4 бодягу, привозять щодня, але її доволі швидко скуповують. Пробували працювати по схемі з більш дорогим пальним в додатку, але в результаті все спростилось до 20л наливаємо по соц. ціні, далі через додаток на 4 грн дорожче.
БРСМ - спочатку пробували працювати по ринковим цінам, зараз пробували через додаток продавати дорожче, останніми днями щось там завмерло все.

Так от, прямо зараз щодня мережі продають тоннами бензин по соціальній ціні кабміну. Це як вільний продаж, так і продаж для "критичної інфраструктури" по звичайній ціні.
Але ні ОККО, ні ВОГ, ні Сокар, ні інші мережі не почали возити масово 98/100-й бензин, який можна продавати дорожче. Тобто поки були якісь запаси, вони його продавали. Як тільки запас закінчився - все.
Виникає два цілком логічних запитаня:
- Чому продають по ціні кабміну, якщо вона не відповідає бажанням ринку і є збитковою?
- Чому не возять 98/100-й бензин, який була змога продавати дорожче?

І ось відповіді на ці питання мені підказують те що проблема з бензином трохи глибша ніж ціна і впирається в першу чергу в технічну нездатність системи зараз завезти необхідній обсяг бензину.
І збільшення ціни зменшить попит, та трохи збільшить пропозицію, але не врятує ситуацію. Грубо кажучи замість 1 кілометру черга буде 600 метрів, але це все одно буде дефіцит.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
І ось відповіді на ці питання мені підказують те що проблема з бензином трохи глибша ніж ціна і впирається в першу чергу в технічну нездатність системи зараз завезти необхідній обсяг бензину.
І збільшення ціни зменшить попит, та трохи збільшить пропозицію, але не врятує ситуацію. Грубо кажучи замість 1 кілометру черга буде 600 метрів, але це все одно буде дефіцит.
З огляду на Чернівці - не погоджусь. На бензин по +-40 черги миттєво організовуються, якщо він є. На бензин по 60+ на ноунеймах, які прутня клали на регулювання - заливай не хочу і без черг(ну або з такими ж як у мирний час).
 
Реєстрація
29.05.09
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung A72
проблема з бензином трохи глибша ніж ціна і впирається в першу чергу в технічну нездатність системи зараз завезти необхідній обсяг бензину.
На цю технічну нездатність не в останню чергу впливає саме ціна.
Ніхто не буде її (проблему) вирішувати, якщо змушують торгувати в мінус. А риночок завжди старається порішать.
 

Disabled

FCDK
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
SM-A525FZKI
На бензин по 60+ на ноунеймах, які прутня клали на регулювання - заливай не хочу і без черг(ну або з такими ж як у мирний час).
Це тому що по 60+ заправлятись коли є можливість по 40 не всі хочуть :)
Я так само не хотів на АНП в додатку купувати по 42 грн, поки ОККО наливав по 37)))
Зараз ОККО перестав наливати по 37, а за 39 грн треба в черзі стояти, то вже й 42 не так дорого...)
І тут ми підходимо до питання - якщо висока ціна вирішить проблему, то чому мережі не возять 98/100 і не продають його по бажаній ціні? Якщо немає якихось інших підводних каменів, то бачу в цьому доволі просту причину- цей бензин буде погано продаватись, але при цьому займатиме місце в резервурах і займатиме бензовози. І простіше продати за пів дня бензовоз "соціалки", ніж продавати 2 дня бензовоз "преміалки"

На цю технічну нездатність не в останню чергу впливає саме ціна.
Від зміни ціни стане більше бензовозів? Чи запрацює Кременчуцький НПЗ? Чи порти розблокуються?

Ніхто не буде її вирішувати, якщо змушують торгувати в мінус. А риночок завжди старається порішать.
А навіщо вони торгують в мінус? Ну зробіть собі як Сокар і заправляйте бажаючих по 60 грн літр за паливними картками. В чому проблема? Навіщо себе мучати торгівлею в мінус?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
А у мене зріє в думках зрада, що так намагаються обмежити пересування на приватних авто. Комунальники-армія-крупні перевезники забезпечені, а приватним - сидіть вдома.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
торгувати в мінус
хм, у каждого свое понятие этого минуса, тем более у бизнеса ;)

P.S. в кабмине же не с потолка эти цифры нарисовали, топливо же без учетов европейских местных налогов покупают, а не на ближайшей АЗС по цене колонки, тем более недавно специально для покрытия дополнительных логистических издержек добавили +2 грн. :unsure:

P.S. другое дело, что власть не способна контролировать свои инициативы, и так называемому бизнесу выгоднее уже до границы с Украиной продать все оптом по условно 50, чем везти в условный Харьков по 38
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
так намагаються обмежити пересування на приватних авто
ага, с перепугу аж налоги снизили :( при дефиците бюджета ...
С одной стороны снизили а с другой - не отпускают регулирование. Толку мне с дешевого топлива если его нет для обычного гражданина.
 

Disabled

FCDK
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
SM-A525FZKI
С одной стороны снизили а с другой - не отпускают регулирование
Им на самом деле нужно его переделать. Не может быть одинаковая цена во Львове и Харькове в текущих реалиях.
Соответственно первым шагом ввести коэфициент расстояния от границы с ЕС до центра области, причём коэф. должен построиться таким образом, что бы реально возить в Харьков стало интереснее чем во Львов.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
С одной стороны снизили а с другой - не отпускают регулирование.
очевидно, что когда восстановят налоги в полном объеме и отменят госрегулирование, снова начнут ныть что, что-то не так ...
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Це тому що по 60+ заправлятись коли є можливість по 40 не всі хочуть :)
Саме так працює ринок - ціна росте допоки попит урівноважує пропозицію. Якщо її відпустити вона виросте до певного рівня коли палива буде достатньо для усіх охочих купувати за поточною ціною.

І тут ми підходимо до питання - якщо висока ціна вирішить проблему, то чому мережі не возять 98/100
Тому що 98й очевидно дорожче, підходить не усім машинам, і 95й на ноунеймі поруч буде дешевше..


Від зміни ціни стане більше бензовозів? Чи запрацює Кременчуцький НПЗ? Чи порти розблокуються?
Після сьогоднішніх прильотів очевидно що якщо і запрацює, то тільки після перемоги
 

Pahan2k

Заблокирован
Реєстрація
25.11.18
Місто
Запоріжжя
Телефон
Xiaomi Redmi Note 7
Тут, как по мне, ещё и жадность операторов. Ведь бензин считают по формуле, похожей на "Роттердам+". То есть закупка на бирже в Европе плюс доставка и прибыль. И когда считали так, а везли из Мозыря, всем было выгодно. А теперь, когда нужно везти реально из Европы - то резко стало невыгодно. Просто кто-то хочет больше денег.
 
Зверху