- Реєстрація
- 12.04.10
- Місто
- Самар/Дніпро
Останнє редагування модератором:
В мене при дзвінках на обраний номер почало говорити,тщо недостатньо коштів на рахункуА чому її мали відключити. Це послуга, яка поки що надається на постійній основі, а зовсім не акція. Називається вона важливий номер.
Послуга називається "Ми разом" - посилання на сайтА чому її мали відключити. Це послуга, яка поки що надається на постійній основі, а зовсім не акція. Називається вона важливий номер.
Працює. Перевірте статус послуги та підключіть знов, якщо там щось трапилось.вже відключили акцію "дзвінки на обраний номер" всередині мережі ?
Статус показує, що все підключеноПрацює. Перевірте статус послуги та підключіть знов, якщо там щось трапилось.вже відключили акцію "дзвінки на обраний номер" всередині мережі ?
Ні. Дзвонить мама на мій номер і каже, що у відповідь - недостатньо коштівА номер, нікуди не переїхав?при дзвінках на обраний номер почало говорити,тщо недостатньо коштів
Тоді треба шукати де проблема. У всіх хто відписався, все працює.Дзвонить мама на мій номер і каже, що у відповідь - недостатньо коштів
Навпаки, дзвонить мама на мій номер, у мене КСЯ бы сравнил номер мамы с тем что забит в услуге, потом оператора мамы с тем что нарисовано на сим карте. Думаю гдето здесь будут несоответствие.
Більше ні де не знайшов згадування про послугу МРПодивись уважно, перевір по системі самообслуговування, чи там не злетів номер, який є важливим.
не маю доступу заразВ особистому кабінеті, її номера
так, але якщо зараз видалити, то поновити можно буде у настпуному місяці - так у правилах вказаноТобто зі своєї системи мій кс видалити і ще раз встановити
Через ecare можна змінити.так, але якщо зараз видалити, то поновити можно буде у настпуному місяці - так у правилах вказаноТобто зі своєї системи мій кс видалити і ще раз встановити
не має доступуЧерез ecare можна змінити.