lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Нагадайте будь ласка як знімається плата за денний пакет? Вночі чи як?
Хочу юзати bip out пакети, а за звичайний тариф платити не за місяць, не за день не хочу.
Якщо не хочеш, щоб знімалась денна абонка, то її можна відключити кодом *103#. Після цього можна поповнити рахунок і замовити біп-аут пакет.
 
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Пришла очередная ММС реклама.
 

Вкладення

  • Screenshot_20220929-182258.png
    Screenshot_20220929-182258.png
    233.3 КБ · Перегляди: 49
Реєстрація
24.11.19
Місто
Запоріжжя
Телефон
Samsung s24 ultra
Это просто всплывает на экране? Или нужно что-то нажимать, чтобы прочитать?
 
Реєстрація
14.11.19
Місто
Одесская область
Телефон
Sony Ericsson W660i
Это просто всплывает на экране? Или нужно что-то нажимать, чтобы прочитать?
Не только нажимать, а ещё и с сервера успеть скачать. С правильными настройками. И места на мобильнике надо достаточно для такой красоты. Иначе не взлетит :p
 
Реєстрація
24.11.19
Місто
Запоріжжя
Телефон
Samsung s24 ultra
Это просто всплывает на экране? Или нужно что-то нажимать, чтобы прочитать?
Не только нажимать, а ещё и с сервера успеть скачать. С правильными настройками. И места на мобильнике надо достаточно для такой красоты. Иначе не взлетит :p
Что-то у меня не хватает образования чтобы помочь. Если в самом Гугле включен антиспам, то почему всё-таки он лезет! Нужны спецы, которые лучше знают эту кухню!
 
Реєстрація
14.11.19
Місто
Одесская область
Телефон
Sony Ericsson W660i
Это просто всплывает на экране? Или нужно что-то нажимать, чтобы прочитать?
Не только нажимать, а ещё и с сервера успеть скачать. С правильными настройками. И места на мобильнике надо достаточно для такой красоты. Иначе не взлетит :p
Что-то у меня не хватает образования чтобы помочь. Если в самом Гугле включен антиспам, то почему всё-таки он лезет! Нужны спецы, которые лучше знают эту кухню!
А при чём здесь Гугл?
 

Операция "Ы"

Заблокирован
Реєстрація
18.07.20
Місто
Харьков
Телефон
Nokia 6.1 Plus

Вкладення

  • 16.png
    16.png
    841.9 КБ · Перегляди: 33
Реєстрація
14.11.19
Місто
Одесская область
Телефон
Sony Ericsson W660i
  • Like
Реакції: moby

artsel

Легальний 4G користувач
Реєстрація
20.08.13
Місто
Львів
Телефон
iPhone 15, Pixel 7
До чого тут ммс, якщо це rcs повідомлення?
Ви б ще ems згадали
 
Реєстрація
14.11.19
Місто
Одесская область
Телефон
Sony Ericsson W660i
До чого тут ммс, якщо це rcs повідомлення?
Ви б ще ems згадали
Тоді вже WirelessVillage згадаю.

Думаю колись врешті сервер чи транспорт написати, там протокол в цілому простий, тільки зі словниками для WBXML розібратися треба. Бо готові всі проприєтарні наче.
 

LarSia

©°
Реєстрація
26.05.10
Місто
Днепр
Телефон
iPh 11, Moto X4
Это просто всплывает на экране? Или нужно что-то нажимать, чтобы прочитать?
Не только нажимать, а ещё и с сервера успеть скачать. С правильными настройками. И места на мобильнике надо достаточно для такой красоты. Иначе не взлетит :p
Что-то у меня не хватает образования чтобы помочь. Если в самом Гугле включен антиспам, то почему всё-таки он лезет! Нужны спецы, которые лучше знают эту кухню!
А откуда вы знаете заблокировал ли moby этот канал и этого отправителя?
У меня после первого раза и блока больше не появляется эта чепуха.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепр - Полтава
Подскажите, при активации универсального стартового пакета за 25 грн, какой срок жизни номера без выбора и оплаты тарифного плана? По 121 ничего не видно, дата активации 01.10.
 
Реєстрація
02.01.21
Місто
Білозір'я
180 дней
При активации Стартового пакета «Универсальный» с бонусами на счете или без, подключить и пользоваться тарифным планом возможно при условии оплаты пакета услуг на 4 недели/30 дней/7 дней по выбранному вами тарифному плану на протяжении 180 дней с момента выбора тарифного плана.
отсюда
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепр - Полтава
180 дней
При активации Стартового пакета «Универсальный» с бонусами на счете или без, подключить и пользоваться тарифным планом возможно при условии оплаты пакета услуг на 4 недели/30 дней/7 дней по выбранному вами тарифному плану на протяжении 180 дней с момента выбора тарифного плана.
отсюда
Спасибо, прочитал описание на сайте, закинул 10 грн, срок действия стал отображаться по *121# и стал 01.10.23.
 
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
напомните пжл как отключить уведомление о перенесённом номере
 
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Услуга "замена сим карты" в ЦОА, её можно оплатить с основного счета на телефоне ?
 
Останнє редагування:

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Кулсторі.
Я змінив тариф "Інтернет Жара" на "Хітмейкер". Далі, з "Хітмейкера" хотів перейти на "Єдиний". На сайті в описі тарифу "Хітмейкер" зазначено, що до 14.10 перехід на будь-який інший тариф - безкоштовний. При спробі змінити "Хітмейкер" на "Єдиний" вимагає оплату 75 грн. Консультант зазначив, що "безкоштовна зміна тарифу з Хітмейкера на Єдиний можлива тільки за умов, якщо Хітмейкер був підключений ДО подорожчання". На моє прохання надати посилання на офіційне повідомлення на сайті про такі обов'язкові умови, цей та інші консультанти посилалися то на "опис тарифу" (цього там не зазначено), то на "загальні правила та умови обслуговування" (не знайшов), то на внутрішній регламент компанії (публічно не прокомуніковано), то на "новини на сайті" (без конкретики). Я так і не отримав чіткої відповіді з посиланням на офіційний сайт, де чорним по білому зазначено, що "безкоштовна міграція з поточного тарифного плану на новий можлива лише за умови, що ви вже обслуговуєтесь на поточному тарифному плані ДО змін в його тарифікації".
Останнє речення варто додати в ЧаПи.

Ryo San, [12.10.2022 0:41]
Чому? В описі до "Хітмейкера" зазначено, що можна змінити на будь-який інший безкоштовно до 14.10

lifecell chatbot, [12.10.2022 0:42]
Так, але це в тому випадку, якщо у Вас тариф "Хітмейкер" був підключений до змін в оплаті за сам тариф

Ryo San, [12.10.2022 1:24]
[У відповідь до lifecell chatbot]
А де ця інформація зазначена на сайті?

lifecell chatbot, [12.10.2022 1:25]
Дана інформація вказана в умовах тарифного плану "Хітмейкер". Оскільки Ваш номер не обслуговувався на його умовах, на момент зміни, то відсутня можливість скористатися безкоштовною зміною

lifecell chatbot, [12.10.2022 1:56]
Якщо Ви не обслуговувалися на даному тарифному плані, до внесення даних змін, то відсутня можливість використати умови, що застосовані для абонентів, що на ньому обслуговуются

lifecell chatbot, [12.10.2022 1:56]
ТОВ «лайфселл» залишає за собою право встановлювати тарифи на свої послуги, визначати тарифні плани відповідно до Закону України «Про електронні комунікації» (у відповідній чинній редакції), змінювати перелік таких послуг, а також змінювати умови, строки проведення акцій, достроково припиняти, призупиняти їх проведення в односторонньому порядку відповідно до Умов і порядку надання телекомунікаційних послуги ТОВ «лайфселл»

lifecell chatbot, [12.10.2022 1:57]
Дана інформації передбачена регламентом компанії

Ryo San, [12.10.2022 1:57]
[У відповідь до lifecell chatbot]
За правилами хорошого тону, оператор мав про це попередити. Де повідомлення на сайті оператора?

lifecell chatbot, [12.10.2022 2:01]
закон про телекомунікації спирається на умови і порядок надання послуг компанії lifecell.

lifecell chatbot, [12.10.2022 2:01]
Згідно даних умов було прийнято дане рішення, щодо умов зміни тарифного плану

Ryo San, [12.10.2022 2:02]
Дана умова стосується тільки цього тарифу?

lifecell chatbot, [12.10.2022 2:02]
Це відноситься до всіх тарифних планів нашої компанії

Ryo San, [12.10.2022 2:03]
Де це прокумоніковано в публічній площині?

Ryo San, [12.10.2022 2:03]
В соцмережах, на сайті?

lifecell chatbot, [12.10.2022 2:04]
Дана інформація зображена в умовах і порядку надання телекомунікаціних послуг компанії lifecell, за посиланням https://www.lifecell.ua/uk/pro_lifecell/kompaniia-sogodni/vazhliva-informatsiia/

Ryo San, [12.10.2022 2:05]
З якого моменту діє принцип "вибрати тариф до змін в абонплаті"?

lifecell chatbot, [12.10.2022 2:06]
Інформація про зміни відображається в новинах, вказаних на офіційному сайті

Ryo San, [12.10.2022 2:06]
[У відповідь до lifecell chatbot]
Дайте посилання на ту новину, де змінився вищезазначений принцип

lifecell chatbot, [12.10.2022 2:06]
на жаль, як було вказано, відсутня можливість здіснити безкоштовну зміну тарифного плану на "Єдиний"

Ryo San, [12.10.2022 2:07]
[У відповідь до lifecell chatbot]
Нічого. Я просто хочу знайти офіційну інформацію з цього приводу

lifecell chatbot, [12.10.2022 2:07]
Зміни в правилах міграцій, щодо тарифних планів, не змінювалися
 

vitaminC

сальце, м'ясце, вітамінЦЕ
Реєстрація
31.10.17
Місто
Україна
Телефон
old NOKIA onelove
Кулсторі.
Я змінив тариф "Інтернет Жара" на "Хітмейкер". Далі, з "Хітмейкера" хотів перейти на "Єдиний". На сайті в описі тарифу "Хітмейкер" зазначено, що до 14.10 перехід на будь-який інший тариф - безкоштовний. При спробі змінити "Хітмейкер" на "Єдиний" вимагає оплату 75 грн. Консультант зазначив, що "безкоштовна зміна тарифу з Хітмейкера на Єдиний можлива тільки за умов, якщо Хітмейкер був підключений ДО подорожчання". На моє прохання надати посилання на офіційне повідомлення на сайті про такі обов'язкові умови, цей та інші консультанти посилалися то на "опис тарифу" (цього там не зазначено), то на "загальні правила та умови обслуговування" (не знайшов), то на внутрішній регламент компанії (публічно не прокомуніковано), то на "новини на сайті" (без конкретики). Я так і не отримав чіткої відповіді з посиланням на офіційний сайт, де чорним по білому зазначено, що "безкоштовна міграція з поточного тарифного плану на новий можлива лише за умови, що ви вже обслуговуєтесь на поточному тарифному плані ДО змін в його тарифікації".
Останнє речення варто додати в ЧаПи.

Ryo San, [12.10.2022 0:41]
lifecell chatbot, [12.10.2022 2:01]
закон про телекомунікації спирається на умови і порядок надання послуг компанії lifecell.

lifecell

lifecell chatbot, [12.10.2022 2:07]
Зміни в правилах міграцій, щодо тарифних планів, не змінювалися
маєте бажання спілкуватись з нейромережею, яка генерує випадкові слова. це ж бот. навіщо витрачати час на таке
"закон спирається на умови компанії lifecell"
це жалюгідно. це Сонце обертається навколо Землі.
 
Зверху