Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Або доставлення відправлення відкладають на наступний день. Й так день за днем, поки сам не звернешся, щоб переадресували у відділення.
Загалом в деяких випадках імовірність (наприклад, у разі великого об'єму та відносно завантаженого поштомату) що з першого разу відправлення попаде в поштомат доволі мала.
Дружина отримала посилку замість мене. В декларації об'ємна вага 10кг, сам їх ящик "складений" по їх же відміткам на 5кг.
Якби забирав я, і була б невідповідність фактичних даних до декларації - заставив би робити перерахунок.
Хотів вже вибивати промокод... Але згадав, шо вони не так давно оптимізували тарифи. Поліз на сайт - так і є, до 2кг, до 10кг, до 30кг.
Зрада відміняється...
Така ситуація: відправляв посилку з відділення номер 38 у м. Київ, оператор Бишовець Ірина Григорівна. В коробці був ноутбук б/в і блок живлення до нього, з оголошеною вартістю 15000 грн, все було упаковано ідеально, з ущільнювачем, папером, пупирчастою плівкою. Звісно, все було оформлене в додатку зазделегідь, рулеткою переміряв і вніс фактичні розміри коробки, нарахувало 131 грн. Оператор Ірина у відділенні сказала, що вона має оглянути що всередині, бо оголошена вартість велика. Каже, я скотчем потім заклею. Ну ок, при мені розрізає скотч, дивиться, що там дійсно ноутбук, а не цеглина, я ще поправляю упаковку всередині, при мені заклеює скотчем коробку, переміряє рулеткою і виписує чек (як роздивився потім - вже на 215 грн), і я пішов. Спочатку я вказав оплату отримувачем, тому не подивився зразу на суму в чеку, і це була єдина моя помилка тут... Пізніше вже, вирішив сплатити сам доставку через додаток (посилка була родичам, вирішив зробити ім трохи приємно, щоб не платили ще за доставку), і побачив цю суму, а в подробицях - 60 грн доупаковка, 80 грн вага, ну і решта вже страховка.. Пишу скаргу, щозахєрня, відповіли досить швидко, що посилка була доупакована у коробку на 20 кг (!!!), і вони розберуться, чому так. Трохи більше, ніж за 1,5 доби надходить такий лист:
Доброго дня!
Уточнили інформацію з приводу Вашого звернення за накладною 20450596хххххх.
Працівники відділення №38 м. Київ повідомили, що вантаж було допаковано в коробку з ущільненням папером через те, що пакування Клієнта не відповідало вимогам, а саме був відсутній пом'якшувальний матеріал та сама коробка не відповідала нормі. Як нам повідомили, пакування було додано в присутності Відправника, після чого видано накладну з врахуванням вартості за пакування.
Нам дуже прикро, що Вам довелось зіткнутися з незручностями.
Дякуємо за звернення.
-------------------------------------
З повагою,
Олександра
Група з обслуговування онлайн звернень
Створив нову скаргу, що я не згоден з цим рішенням, і вимагаю запису з камер спостереження, де я давав згоду на доупакування в моїй присутності. Що можна зробити далі у боротьбі з цими шахраями?
Ні, коробка мега-брендова - від якоїсь американської служби доставки, "новопоштове" гівно, що у них зветься коробками - туалетний папір у порівнянні з її якістю. Нічого по ній не можна було зрозуміти.
Я зтикався з тим, що іноді працівники на красиві коробки (в т.ч. заводська упаковка) думають, що я відправляю коробку та намагаються її захистити допакуванням, начебто, щоб коробка не пошкодилася при транпортуванні.
Також, іноді працівники відмовляються відправляти без допаковки брендовані кольорові коробки (особливо коробки від техніки). Типу є правило, що забороняє відправляти модем у коробці від телефона. При цьому я сумніваюся, що для великих магазинів типу Розетки або Епіцентру такі правила діють.
Maxxx, маю сумнів, що буде перерахунок, якщо допакування дійсно було. Вимагай промокод на безкоштовну відправку-отримання, промокоди значно легше видають.
Ні, коробка була "транспортного" вигляду, трохи "бувша у використанні", але надійна, не пошкоджена, не прим'ята, всередині нічого не гупало. В ній наш форумчанин раніше відправляв мені американський ноут через НП.
Ну так, почему все думают что на "той стороне" лохи? Оператор прикрыла свою задницу. Другое дело что 20кг коробка может быть и перебор, хотя может на складе меньших небыло...
Від чого? Я ж сказав, що ноутбук був упакований дуже добре, хоч з гвинтокрила скидай. Я що, неадекват якийсь, щоб своїм підкладати таку свиню? Хто в курсі - співробітники НП отримують бонуси за оплату додаткових послуг доупакування і продажу коробок і упаковочного матеріалу?
Не отримують вони бонусів, премію з них лиш можуть зняти. Якщо виявиться що пошкодження таких дороговартісних речей сталося при транспортуванні то СБ уважно продивиться весь шлях відправлення і знайде винних, причому якщо по вантажниках все буде ОК то стрілочниками будуть ті хто прийняв не належним чином проблемне відправлення.
Також про це чув. Що якщо товар побився в упаковці клієнта, то страховку виплачує приймальник посилки, а якщо товар побився в упаковці нова пошта, то страховку виплачує нова пошта.
Також про це чув. Що якщо товар побився в упаковці клієнта, то страховку виплачує приймальник посилки, а якщо товар побився в упаковці нова пошта, то страховку виплачує нова пошта.
Ні, коробка була "транспортного" вигляду, трохи "бувша у використанні", але надійна, не пошкоджена, не прим'ята, всередині нічого не гупало. В ній наш форумчанин раніше відправляв мені американський ноут через НП.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.