така ж проблемаТо лише в мене не поповняє ні один номер кс з банк.карти? Пише заборонено шось там портмоне. А по 466 каже одразу "нажаль нам не вдалось отримати дані за вашим номером"
така ж проблемаТо лише в мене не поповняє ні один номер кс з банк.карти? Пише заборонено шось там портмоне. А по 466 каже одразу "нажаль нам не вдалось отримати дані за вашим номером"
Чекаємо на 20гб і 300хв на місяць компенсації за незручності))Перше число воно таке завжди зранку
Що сьогодні то нарахують?Чекаємо на 20гб і 300хв на місяць компенсації за незручності))Перше число воно таке завжди зранку
Post automatically merged:
Переглючило. Поповнив успішно 3 по 1,04
Так само...Слетела авторизация в приложении МКС. Набираю номер, пишет "щось пішло не так під час запиту"
Очень жалкое зрелище в моем приложении.Коли дуже потрібно то як завжди... Неможливо зайти в МійКС додаток, не можливо поповнитися...
Так само було, думав перезайти, тепер навіть не пускає, тепер срочно треба поповнитися і сиджу чекаю якоїсь дії з їхньої сторони.Очень жалкое зрелище в моем приложении.Коли дуже потрібно то як завжди... Неможливо зайти в МійКС додаток, не можливо поповнитися...
Честно говоря, ранее, я ни разу не видел таких затыков в этом приложении.
Теж все поправили, лише волте ніяк не включать назад, але не справно робить послуга хто дзвонив, через раз приходить, тепер взагалі не прилітають ті смсВ когось з контрактників ще є проблеми з користуванням кс (нарахування пакету, зміна тарифу, коректне відображення залишків, користування веб/моб.застосунком)?
Бо я досі страждаю:
- На номері блокування, плата знялась тариф не змінився.
- Нарахування (візуально) вже по новому тарифу а суперсили по старому.
- щодо залишків по пакету навіть не знаю як описати. Треш
- веб не авторизує
- в застосунку авторизує але там неадекватна інфа - якась мішанина.
В кого як, станом на зараз?
Теж помоглоЯ зробив переактивацію цих послуг хто дзвонив, повідомити мене/про менеТеж все поправили, лише волте ніяк не включать назад, але не справно робить послуга хто дзвонив, через раз приходить, тепер взагалі не прилітають ті смсВ когось з контрактників ще є проблеми з користуванням кс (нарахування пакету, зміна тарифу, коректне відображення залишків, користування веб/моб.застосунком)?
Бо я досі страждаю:
- На номері блокування, плата знялась тариф не змінився.
- Нарахування (візуально) вже по новому тарифу а суперсили по старому.
- щодо залишків по пакету навіть не знаю як описати. Треш
- веб не авторизує
- в застосунку авторизує але там неадекватна інфа - якась мішанина.
В кого як, станом на зараз?
І все працює справно
Тоже самоеВообще не приходит информация о том что скоро снимается абонплата по тарифу 55 грн твой новый
Контракт?Благаю про допомогу!!!!! Мав есим на старому телефоні. Купив новий телефон. На старому видалив есим. На новому телефоні захожу в мій киівстар, клацаю щоб відправили мені QR код. Код прийшов. Сканую новим телеофном- пише що недійсний код. Захожу в мій киівстар-написнао есим підключена. Що робить? Завтра о 6 ранку треба телеофн з номером!!
предоплатаКонтракт?Благаю про допомогу!!!!! Мав есим на старому телефоні. Купив новий телефон. На старому видалив есим. На новому телефоні захожу в мій киівстар, клацаю щоб відправили мені QR код. Код прийшов. Сканую новим телеофном- пише що недійсний код. Захожу в мій киівстар-написнао есим підключена. Що робить? Завтра о 6 ранку треба телеофн з номером!!
Відкат на фізичну сім, можна поки не пізно купити в найближчому магазині Smart SIM.предоплата