а температурний режим? Холодна свічка чи горячя, в роботі невідомо як працюватиме, чи засереться, чи поплавиться.
Під "температурний режим" підбирається "калільне число" свічки. І в "талмуді" (user manual / service manual) зазвичай вказується тип свічки (а в малокубатурних "воздушках" мотоциклів ще і різні типи під різні зовнішні температури, зазвичай це "до 0°C ngk 5 / denso 18, 0-30° ngk 6 / denso 20, більше 30° ngk 7 / denso 22) та зазор на електроді.
Тільки ж зазвичай юзермануал мало хто читає "а шо там його читати, завелося і хай працює", "там же свічка ж - поставлю на заміну таку ж" (а що там за свічка і хто її туди вкрутив навіть думок нема)
Засереться чи поплавится - це про'job в налаштуваннях карбюратора. Якшо дуже багатить - буде дуже засиратися свічка нагаром, якшо дуже біднить - може "вигорати" (але із свічкою прогорає і поршень чи/та/або клапанці-сідла). Ну і неправильно підібране калільне число теж веде до засирання. Якшо 2Т дригунець - або багато масла, або масло на літеру Х (і це не слово "хороше")
Малувато. В нинішніх малокубатурних 4Т двигунах зазвичай 0.5-0.6мм, в кубатурних 0.7-0.8, в машинах або 0.8 або 0.10
Хоча за 50сс 2т двигуни не знаю, може там і до 5 десяток зазор.