gredox
Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Но в Израиле самолёты же летают. И ракеты летают.та то всьо висмоктане з пальця.
ІМХО, поки по нас летять ракети- жодна страхова будь якого авіаперевізника не дозволить польоти в наші краї
Но в Израиле самолёты же летают. И ракеты летают.та то всьо висмоктане з пальця.
ІМХО, поки по нас летять ракети- жодна страхова будь якого авіаперевізника не дозволить польоти в наші краї
В Ізраїлі про перше ракети сильно примітивніші, по друге ППО значно краща.Но в Израиле самолёты же летают. И ракеты летают.
Теоретично - можливо, але мало віриться. Змоделюємо ситуацію: йде реєстрація/посадка пасажирів, і тут - повітряна тривога. Всі мають переміститись в укриття. Як відбуватиметься робота аеропорту, коли весь персонал все зачинить і піде в укриття на годину-дві? Літаки мають чекати закінчення повітряної тривоги і вибиватись із графіка? Літаки будуть чекати на пасажирів, які не встигли пройти реєстрацію через повітряну тривогу?Але загалом вірю у можливість відкриття аеропортів на заході раніше ніж закінченя війни.
Якщо аеропорти відкриються, це буде означати що, або досягнуто домовленостей з РФ(звісно через посередника як із зерновим коридором) про гарантії необстрілу аеропорту та авіакоридорів, або ми вважаємо, що наявних засобів ППО достатньо для гарантування безпеки аеропорту і авіакоридорів.Теоретично - можливо, але мало віриться. Змоделюємо ситуацію: йде реєстрація/посадка пасажирів, і тут - повітряна тривога. Всі мають переміститись в укриття. Як відбуватиметься робота аеропорту, коли весь персонал все зачинить і піде в укриття на годину-дві? Літаки мають чекати закінчення повітряної тривоги і вибиватись із графіка? Літаки будуть чекати на пасажирів, які не встигли пройти реєстрацію через повітряну тривогу?
Хіба-що до першого прильоту.В обох випадках під час повітряної тривоги аеропорт не зачинятиметься.
Про виконання домовленостей із РФ ми всі добре знаємо. Одеський порт обстріляли в перший же день після підписання домовленостей і гарантії посередників. А те, що зараз не стріляють, так ще не кінець війни, все може змінитись вмить.Якщо аеропорти відкриються, це буде означати що, або досягнуто домовленостей з РФ(звісно через посередника як із зерновим коридором) про гарантії необстрілу аеропорту та авіакоридорів
Жодна ппо не дає 100% гарантії. При масованому ударі щось, та й прилетить.або ми вважаємо, що наявних засобів ППО достатньо для гарантування безпеки аеропорту і авіакоридорів.
Нє, ну тут трохи є різниця, коли ходять вантажні судна із зерном, і коли летить пасажирський літак із людьми. Знак рівності я б тут не ставив. Ризикувати життям людей, так як вантажем зерна, жодна страхова компанія не погодиться.але ж судна із зерном зараз ходять і це факт
А на вантажних суднах немає людей в екіпажі? Різниця звісно є і звісно питання складне, але його можливо вирішити.Нє, ну тут трохи є різниця, коли ходять вантажні судна із зерном, і коли летить пасажирський літак із людьми. Знак рівності я б тут не ставив.
Таке також не можна порівнювати. Кількість екіпажу значно менша, ніж літак бере пасажирів. Та й корабель тоне не зразу, є засоби порятунку на борту, кораблі йдуть караваном в супроводі військових, тому команду підбитого корабля зразу врятують/евакуюють на інші кораблі. А коли розбивається пасажирський літак при злеті/посадці, чи ракета влучить в наповнений людьми термінал аеропорту, буде величезна кількість жертв. Щось сумніваюся, що хтось захоче брати на себе відповідальність за таку "безпеку" аеропорту.А на вантажних суднах немає людей в екіпажі?
Ну Львівський і не за сотню метрів від кордону розташований. А у кацапів кілометр туди кілометр сюди це не похибка а робочий режим. Навряд чи в них вистачить яєць пускати щось до кордону: 50 метрів перельот і вже НАТО...тим паче, що в р-н Львівського аеропорту вже прилітало.
По смузі, яке не допив міністр інфраструктури.ракета по смузі хрясь
це той, де не можна літати лоукостерамЦе той, що так довго відновлювали з малим пасажиропотоком?